Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ville.varinen
profiilit
ville.varinen
ville.varinen
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+oli+Yakin+ace+5000+maila+joskus+90-luvun+taitteessa.+Ei+kyllä+mitään+hajua+mitä+se+silloin+maksoi+mutta+ei+ollut+halvimmasta+päästä+sen+verran+muistan.+Maila+löytyy+varmaan+vieläkin++vanhempien+autotallista.+Brändistähän+ei+tosiaan+meinaa+löytää+oikein+mitään+tietoa+eli+ei+ilmeisesti+ollut+kovin+pitkäikäinen+yritys.+Jostain+netistä+löysin+sen+verran+että+oli+ilmeisesti+australialainen+ja+keskittynyt+enimmäkseen+sulkapallo-+ja+squashmailojen+valmistukseen.+Maila+kyllä+ajoi+aikoinaan+asiansa+ihan+kiitettävästi+joskin+muistelisin+että+oli+ehkä+hieman+painavahko+nuorelle+pojalle.
04.07.2021 22:58
Mikähän+mättää+kun+en+ole+enää+aikoihin+pystynyt+siirtämään+posteja+saapuneista+omiin+luomiini+alikansioihin?+Ei+toimi+millään+selaimella?
14.05.2017 19:51
Muistaako kukaan 80-luvun taitteesta Sharp toffeepatukkaa. Nimi jäänyt mieleen ku meillä oli samanniminen VHS-videonauhuri :). Oli kääritty hopeiseen tai kullanväriseen tinapaperiin. Sisällä oli vaalea toffeepatukka, joka oli jaoteltu muistaakseni neljään tai viiteen osaan. Ei tainnu olla kotimainen tuote, oisko ollu peräti englantilaista toffeeta. Maraboun Pigall on jääny mieleen ku se oli pidempi kuin muut suklaat hyllyssä aikoinaan. Sitte oli myös toinen samanmittanen suklaapatukka, joka oli muistaakseni hopea/vihreässä kääreessä, varmaankin myös ruotsalainen. En ole kyllä ihan varma sekoitanko Dajmiin ku on jo tuota aikaa kulunut. :) Näitä piti joka tapauksessa aina yrittää tunkea äidin ostoskärryihin. Muistan myös ne kamalat Malacon lakunauhat, jotka näyttivät spagetilta. Oli eri makuja. Roope Ankan kolikot oli kyllä yksi omista suosikeista.
Yksi mitä en nähnyt täällä muisteltavan oli Fazerin amerikan toffee? Oli sinisessä pussissa, valkoisia neliön mallisia piparmintun makuisia toffeita, joissa oli punaisia ja sinisiä raitoja. Näitä sai aina ukin luona käydessä pihlajakarkkien ja Fazerin parhaiden kera. Nuo piparminttutoffeet eivät tainneet kyllä olla pitkäikäinen tuote, kun hävisivät kauppojen hyllyiltä.
äitini löysi muutamia vuosia sitten vaatevarastoja siivotessaan lapsuuden takkini taskusta Fazerina patukan 70-luvun lopulta. En uskaltanut maistaa ja testata olisiko vielä makua tallella ;).
Loppuun pieni visa. Muistaako joku tällaisen patukan, vai oliko tämä suunnattu länsinaapurin markkinoille?
http://80talsreklam.se/2013/06/08/rocky-chokladen-som-golvar-dig/
15.04.2014 23:12
Niin tuliko siihen selvyyttä että hyväksytäänkö vai ei. Olis samanlainen tilanne itellä?
22.04.2013 20:47
Morfiini toimii!
21.03.2013 23:00
Osta tilto!
10.11.2012 05:20
VAU! Oispa ollu mageeta nähdä se karateisku!
10.07.2012 13:06
Tyypillistä paisuttelua: "Nelosen pääuutistenlukija Mikko Hirvonen osallistui viikonloppuna veriseen tappeluun"."Miehen silmälasit hajosivat tappelun tuoksinassa, mutta muut vammat jäivät vähäisiksi. Poliisin mukaan ainakin yksi lyönti on tapahtunut."
HUH HUH
20.06.2012 15:00
Minä hain naisen ulkomailta...osaa näet kunnioittaa takaisin. Parisuhteen kun pitäisi katsos olla vastavuoroista vaikuttamista. Sitä ei vaan moni " Suomi-rinsessa " tunnu tajuavan.
06.11.2011 19:15
Ongelma tuntuu olevan että ihmiset eivät osaa ottaa kanssaeläjiään huomioon ollenkaan. Mennään asenteella MINÄ! MINÄ! MINÄ! MINÄ! Tämä johtuu varmaankin nykyaikaisista kasvatusmenetelmistä, missä pehmoisukit ja äitylit taputtelevat lasta päälaelle ja hankkivat lapselle kaiken mahdollisen ettei vain tarvisi hoitaa vanhempien velvollisuuksia ja niitä ikäviäkin kasvatuksellisia toimenpiteitä millä nuoresta ihmisestä tehdään toiset huomioon ottava yhteiskuntakelpoinen aikuinen.
Minulla on ollut täällä kaupungin vuokra-asunnossa myös ongelmia metelöivien mölyapinoiden kanssa. On se helvetti kumma että työttömillä ja juopoilla on varaa ryypätä joka viikonloppu ja viikollakin aamusta iltaan. Yläkertaan muutti oikein lauma nuoria apinoita elämöimään usein viikollakin ja aloittivat elämisen tosiaan siinä alkuillasta ja jatkoivat aamuun asti. Itsellä oli usein herätys viiden jälkeen aamusta niin samaan aikaan nämä apinat alkoivat siirtyä yöpuulle. Yhtenä yönä kuului äänistä päätellen siltä kuin kirjahylly olisi kaadettu ja joku apina juossut ainakin pari kertaa lasioven läpi. Taidettiinpa vähän nuorta miehistä urhoollisuutta todistella nyrkinvaihdon merkeissäkin. Onneksi tuon yön jälkeen apinalauma hävisi kuin pieru saharaan. Sitten on vielä tämä seinänaapurien juoppo pariskunta jonka luona tuntuu vierailevan kaikki kaupungin alkkikset. Sielläkin on usein juhlittu aamuun asti. Muija on ottanut tasaisesti turpaankin juoponmullikka ukoltaan. Poliisit on vieraillut ainakin pari kertaa mutta eipä vain ole saatu tilannetta kuriin. Ilmeisesti tämä juoppo ukonmullikka on kuitenkin saanut asunnosta häädön koska ovesta on toinen sukunimi hävinnyt. Silti ukonmullikka tunkee itsensä asuntoon tasaisen tappavaan tahtiin ja muijja ottaa turpaan taas ja taas uudestaan. Olen vain hymyillyt ja ajatellut että jos akka on noin tyhmä niin ottakoot turpaan. Täytyy vain toivoa että saisivat sen akankin vielä kömmettyä pihalle vaikka eipä siihen varmasti paljon parempaa naapuria tule kuitenkaan tilalle. No toivossa on hyvä elää.
19.04.2011 23:42
Hei nörtit rauhoittukaa rauhoittukaa...olisi varmaan ihan ensimmäiseksi pitäny lähteä tiedustelemaan onko koneella jotain merkkejä siitä että sitä olisi joku ulkopuolinen käyttänyt. Sehän ei tämän paranoijan tyngästä introsta selvinnyt. Eihän se kaveri ole välttämättä edes koskenut siihen läppäriin.
08.04.2011 09:34
Asutko vanhassa vai uudessa talossa? Kannattais ehkä selvittää asunnon historiaa hieman. Mitä ehkä aikaisemmille asukeille on tapahtunut. Mulla oli edellisessä yksiössä joku toinenkin asukas jota en kyllä koskaan nähnyt, kuulin vain äänen. Nainen oli ja tuntui tietävän mun nimenkin. Nyt varmaan ajattelet että hulluhan tuo on, kuullut ääniä päässään. Mutta mulla oli kerran kaverin koira hoidossa viikonloppuna. Oltiin menossa nukkumaan kun kuulin sängyn vierestä tuon naisen äänen joka sanoi "hei". Samantien alkoi koira murista mitä se ei kyllä muuten tehnyt. Kuulin tuon naisen puhetta tosiaan muinakin kertoina. Pari kertaa myös heräsin yöllä ja tuntui kuin joku ois lähtenyt sängyn vierestä salamavauhtia pois. Asunnosta kuului myös outoja ääniä kuin lattiaa ois revitty ja joskus askelia. En koskaan selvittänyt asunnon historiaa enkä valitettavasti tunne nykyistä asukasta että voisin kysellä onko hänellä ollut "kokemuksia".
08.12.2010 23:09
Hyvä kirjoitus. Naiset todellakin osaavat henkisen väkivallan jalon taidon.
10.06.2010 10:22
Lähde muukalaislegioonaan. Siellä saa uuden henkilöllisyyden ja Ranskan kansallisuuden.
04.06.2010 17:09
Mites ois ninjutsu? Salainen tappamisen taito. Kyllä siinä kuule itseluottamus kasvaa ku vedät mustan yöpuvun päälle ja jätesäkistä huppu vielä päähän. Eikä tule kaverit enää baarissa naamailemaan ku on pari itse väsättyä heittotähteä silmien välissä...KIIIIAAAAAAAAAAA!
10.04.2010 18:33
Joo koiranpaskat vituttaa kengänpohjissa ja varsinki jos ne kulkeutuu kämppään sisään. Täällä Kannelmäessä tosin on koiranpaskojen lisäksi ongelmana myös pihapiiristä ja yleisiltä alueilta löytyvä ihmisen paskakin, sekä muut ihmisruumiin eritteet. Siinä ei auttais enää muu ku niskalaukaus.
09.04.2010 17:03
Ei ole wilsson maahanmuuttaja vaan ihan valkonaama suomalainen. Ja alle 2000 euron kuukausipalkalla ne vaatteet ostetaan. Mutta jos ei kato laita kaikkia rahoja viinaan niin jää johonki muuhunki ja jos ei halua olla normi perusjuntti niin minkäs teet.
21.09.2009 15:53
Jos mies pukeutuu muotivaatteisiin niin on auttamattomasti homo. Ei se tarkoita jos sinä tulet sieltä ladon takaa joka aamu paskasissa farmareissa ja kumisaappaissa että kaikki Suomen heteromiehet olisivat tyylitajuttomia tai haluaisivat pukeutua niihin junttiverkkareihin. No mutta suomalaiset ovat metsäläiskansaa.Seurataan maailman menoa 20 vuotta jäljessä...
20.09.2009 10:29
Make drugs...not war!
15.05.2009 10:10
Minäpä haluaisinkin nähdä näitä "pelinaisia", jotka tulevat juttelemaan ja iskemään miehiä. Näin tasa-arvon aikana myös tämä elämän alue olisi hyvä saada enemmän myös naisten vastuulle. Mutta vielä ikävän paljon on Suomessa valalla keskiaikaiset ajattelumallit sukupuolten rooleista ja naisten leimaamisesta huoriksi (joskin usein naisten omaa ajattelua). Olen kuullut, että jotkin äidit vieläkin opettavat tyttärilleen, että ei ole sopivaa naisen lähestyä miehiä. Lieköhän totta?
21.08.2008 23:39
1 / 2