Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pieceofsky
profiilit
pieceofsky
pieceofsky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikein+pätevä+tietopankki+minunkin+mielestäni!+Kiitos!+:D+Minkähän+takia+vastaukseni+siihen,+että+olenko+nainen+tai+mies+on+poistettu+sääntöjen+vastaisena?+Mutta+tietopankki+on+oikeassa+sukupuolen+suhteen!+Hyvää+Ystävänpäivää+muillekkin+matkaseuran+hakijoille..+<3
14.02.2018 11:08
Hmm..+siis+mitähän+Ulla+tuolla+tarkoittaa?+:D+En+ole+lähelläkään+Saloa,+enkä+pääsekkään..+;)
13.02.2018 22:52
Itsellä ihan sama tilanne tulojen kanssa, vaikka velkaa ei ole.. 3 vuotta työttömänä ja asuntokulut on isommat kuin tuo päiväraha+asumistuki. Ruokaan jää siis jotain MIINUS 20 euroa kuussa. Soskusta ei tipu mitään.
Eli Luojalle kiitos, että on vähän säästössä, mutta laskin tuossa, että 2 kuukautta vielä elän. Sitten en enää tiedä mitä teen! Ei oo ollu helppoo, masentunut olen ja yritän harrastaa liikuntaa pääkoppani takia päivittäin! Sekin maksaa, kun heiluu rautojen kanssa.
Työtä ei löydy mistään ,kaikkiin mahdollisiin duuneihin on haettu - Itseäni en sentään ala myymään, se olis jo kaiken huippu..!
Että kyllä hyvät neuvot olis todella kalliit! Toivottelen tsemppiä myös sinulle, onneksi sinulla on sentään jotain työtä :)
30.12.2014 10:27
Pandorassa olin minäkin pari vkoa sitten.. Serhan oli allaspoikana, ihan kiva tyyppi..! Sillä useita tyttöystäviä, siellä ja Suomessa.Seuraa varmasti löytyy, mäkin olin siellä aivan yksin. Kuulin jutun, että eräs äiti ja tytär olivat olleet siellä ja tytär oli siepattu ja raiskattu.. Älä liikaa luota, mut porukassa ihan jees. Lipeviä ne on peijoonat, mut se on niitten duunia..!
09.11.2005 21:49
1 / 1