Olen menossa ensi kesänä Marmarikseen äitini kanssa ihan kahdestaan, eli kypsää tulee olemaan...! Mieleni kuitenkin tekee mieli biletys lomaa ja turkkilainen mieskin olisi kiva bongata. Olen menossa Pandora nimiseen hotelliin(muistaakseni) , tällä on aikaisemmin puhuttu jostain allaspojista joista saa hyvääkin matka seuraa ja luotettavaa? Pitääkö tämä paikkansa? Muutenkin kaikki onfo tervetullutta..
Marmarikseen -apua
3
1251
Vastaukset
- Hanna
Allaspojat on molemmat ihan mukavia, tosin hieman heikko kielitaito. Niitten kanssa käytiin muutaman kerran rantakadulla yöllä ja ihan mukavaa oli! Ja turvallista kanssa, joten tervemenoa =)
- qqqq
ootko minkäikäinen? itsekin olin marmarikessa tässä ihan vasta, ja se on kyllä kova mesta. Ei kuulemma niin paljon yöelämää kun esim Alanyassa, mutta kyllä siellä bilettämään pääsee.
Tosta hotellistas ja sen allaspojista en osaa sanoa mitään, mut sen voin sanoa että älä ainakaan tuntemattomiin mene luottamaan liiaksi, äläkä kenenkään mukaan lähe "party, to the barstreet!!" vaikka varmasti monta kutsua saat :D
Ne miehet on todella lipeviä ja flirttailijoita ja siellä sai kyl kuulla monenlaista.. et elä rakastu heti ensimmäiseen suklaasilmään joka heittää tsekkailevan katseen ja iskee silmää!
Mut toi kyl kuulostaa ihan hyvältä jos ne hotellis allaspojat on todettu luotettaviksi.. ja ainahan siellä tutustuu muihin turisteihin (esim hyvännäkösiin englantilaisiin!) ja ei muuta ku niitten kaa baanalle ;)
pidä hauskaa munkin puolesta!! :) kyllä sinne niin kova ikävä jäi että olisin millon tahansa valmis lähtemään uudelleen. vaikka heti.Pandorassa olin minäkin pari vkoa sitten.. Serhan oli allaspoikana, ihan kiva tyyppi..! Sillä useita tyttöystäviä, siellä ja Suomessa.Seuraa varmasti löytyy, mäkin olin siellä aivan yksin. Kuulin jutun, että eräs äiti ja tytär olivat olleet siellä ja tytär oli siepattu ja raiskattu.. Älä liikaa luota, mut porukassa ihan jees. Lipeviä ne on peijoonat, mut se on niitten duunia..!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164