Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jakezzz
profiilit
jakezzz
jakezzz
Vapaa kuvaus
Sä oot niin perseestä!
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
HT1 on kotisoittoon varmastikin hevimiehen makuun.
Ihtellä on ollu tuollainen ac4 ja marsun class 5 (kuten myös HT1)...ei niistäkään kyllä kerrostalossa soundia ulos saa (paitti tosta HT1:stä). Siis suht koht asiallisia vaffareita molemmat (varsinkin vox), mutta ei kummastakaan saanut miellyttävää ruttua, ilman sellaista äänenpainetta, etteikö olisi liikaa kerrostaloon...taikka vaimolle jos olkkarissa yrittää hiljaa.
Ihte voisin kyllä suositella jopa tuollaista keinokuormaa...sikälimikäli löydät kaapin mikä aukeaa ääneen pienelläkin voluumilla.
Tosin hyvä keinokuorma maksaa helposti saman kuin tollanen HT1.
Ei jaksa kotona enään nykyään panostaa soundiin niin tulee raakana vedettyä HK:n tubemanista suoraan tiskin kautta kuulokkeisiin...Ei siinä fiilistä ole mutta saa opeteltua sen mitä tarttee...Joskus riittää jopa munuaisesta tai pandorasta suoraan kuulokkeisiin...
17.03.2013 01:00
www.varve.fi
Siellä oli kaksi GK 250ml:ää myynnissä vielä viime viikolla.
Nyt enään yksi, koska ostin tuon halvemman itselleni.
08.03.2013 10:39
Ihtellä ollut ajokortin saamisesta asti noita jenkkilahnoja jos jonkinlaisia.
Kyllähän niissä ropailtavaa riittää mutta sepä juurikin se juttu niiden kanssa on (ymmärtäkää tai ette...minä ajan näillä romuilla niin kauan kun se laissa kielletään).
Varaosiin on mennyt reilussa kymmenessä vuodessa kolmisen tuhatta ekua...
Emännän avensikseen on mennyt kolmessa vuodessa pelkkiin varaosiin reilut kuus tonnia.
Ja ihte kun olen persaukinen niin ei ole varaa ostaa ilman velkaa 30k€ pakua alle.
Ajelen tuollaisella 30v vanhalla skeidalla mieluummin kun saman hintaluokan euro/japania pakusta luultavammin ei löydy automaattilootaa, ilmastointia ja cruisea...
05.08.2010 14:46
Itsellä on TR-29 mallia 2008.
Saattaapi mennä vähän kehumiseksi kun tuo on minun ensimmäinen ns. laatupyörä.
No kuitenkin
Etuhaarukan jousitus on turha (ja vielä tässä hintaluokassa ne on aika rimpuloita) ja ainakin itsellä ensimmäinen haarukka meni takuu vaihtoon (tosin massaa itsellä liikaa niin sekin saattoi sen rikkoa...120kiloa+50 kiloa kärryssä lisää pyörän perässä). Takuu huolto toimii ainakin bikeplanetin kyseessä ollessa enemmän kuin hyvin (sain lainapyörän huollon ajaksi ja huollon arvioitu kesto oli kaksi viikkoa mutta pyörä palautui minulle kahdessa päivässä).
siinä olikin sitten ne huonot kokemukset. Kilometrejä mun pyörällä on tullut vajaat 6tkm (enimmäkseen maantietä, jonkin verran soraa ja vähän metsäpolkuja) ja maantiellä matkapyöränä tämä toimii kuin junan vessa. Vauhdissa jää tietenkin katureille mutta rullaa kevyesti ja kun vaihtaa ne soraa kestämättömät kehda khanit (eivät kestä sapelisepeliä sitten yhtään) sileä pintaisiin pistosuojattuihin niin en itse ainakaan mihinkään hybridiin tätä vaihtaisi.
Kovemmassa maastossa tulee sitten stoppi vastaan kun huomaat tuon 28" vanteen olevan liian iso ja kankea. Lisäksi ovat vanteet turhan löysät kovaan maastoon. Metsäpoluilla pärjää hyvin, kallioilla huonommin.
Ketjut vaihdettu venymisen takia noin 5tkm kohdalla ja nyt 6tkm kohdalla tarttee varmaan vaihtaa takapakka (tai ainakin muutama ratas sinne). Jos itse olet alta satakiloinen niin tuskin tarttee vielä tässä vaiheessa niitä uusia.
Matkapyöräksi loistava, pyöräksi jolla välillä maastoon hyvä. Pelkkään maastoon kehno.
12.04.2010 09:38
Jees. Elikkä ainakin omasta kokemuksesta muutamaan capriceen, astroon ja chevy van g20:een löytyy osia todella hyvin.
kulutusosat suht ilmaisia ainakin verrattuna avensikseen (vaimon käyttöpeli)
vaneissa ja minivaneissa (varsinkin noissa pendoliinoissa esim trans sport jne) saa sitten varata paljon kirosanoja ja viitseliäisyyttä kun konehuoneessa on hitusen ahtaampaa. Esim tulppien vaihto astroon tai transportiin on ensikertalaiselle hitusen hauska operaatio.
Kardaanin ristikot on kulutustavaraa mutta ei maksa kuin 15€ kipale ja on helppo vaihtaa...
Käy kunnon koeajolla ja tunnustule miten kone ja laatikko pelittää...laatikkorempat olen itse jättänyt ammattilaisille ja se on vähän tyyriimpää touhua. Mutta jos on ollut hyvässä pidessa niin ovat lähes ikuisia vehkeitä.
Ruosteherkkiä ovat pohjastaan joten tsekkaa myös pohja. Itse kävin vartavasten vanin noukkimassa rovaniemeltä jotta sai tervepeltisen ja pohjaisen.
tsekkaa myös www.overdrive.fi foorumin keskusteluja. Sieltä saa paljon apua niin hankintaan kuin huoltoonkin.
usaparts
southwesttrade
noista liikkeistä löytyy hyvin osaa.
ja kun dollarin kurssi on ollut alhaalla niin jenkeistä nettikaupoista saa todella edullisesti varsinkin jos tilaa enemmän tavaraa.
18.08.2009 13:22
1 / 1