nishiki tr-29 2010

sdfghjuitr

miten pyörä toimiii.on kehuttu aivan älyttömästi.kulkeeko se todellakin asfaltilla kin todella hyvin.(mut en tarkota vertauta maantiepyöriin). hinta 750e saakohan alennusta?en kuitekaa haluu ostaa k-29 ku maksaa noi paljo enemmän.kestääkö nuo rst vita pumput.ja miten tuo deore kestää?tai miten kestää hayesin mx-4?

4

1149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä on TR-29 mallia 2008.

Saattaapi mennä vähän kehumiseksi kun tuo on minun ensimmäinen ns. laatupyörä.
      No kuitenkin

Etuhaarukan jousitus on turha (ja vielä tässä hintaluokassa ne on aika rimpuloita) ja ainakin itsellä ensimmäinen haarukka meni takuu vaihtoon (tosin massaa itsellä liikaa niin sekin saattoi sen rikkoa...120kiloa 50 kiloa kärryssä lisää pyörän perässä). Takuu huolto toimii ainakin bikeplanetin kyseessä ollessa enemmän kuin hyvin (sain lainapyörän huollon ajaksi ja huollon arvioitu kesto oli kaksi viikkoa mutta pyörä palautui minulle kahdessa päivässä).

siinä olikin sitten ne huonot kokemukset. Kilometrejä mun pyörällä on tullut vajaat 6tkm (enimmäkseen maantietä, jonkin verran soraa ja vähän metsäpolkuja) ja maantiellä matkapyöränä tämä toimii kuin junan vessa. Vauhdissa jää tietenkin katureille mutta rullaa kevyesti ja kun vaihtaa ne soraa kestämättömät kehda khanit (eivät kestä sapelisepeliä sitten yhtään) sileä pintaisiin pistosuojattuihin niin en itse ainakaan mihinkään hybridiin tätä vaihtaisi.

Kovemmassa maastossa tulee sitten stoppi vastaan kun huomaat tuon 28" vanteen olevan liian iso ja kankea. Lisäksi ovat vanteet turhan löysät kovaan maastoon. Metsäpoluilla pärjää hyvin, kallioilla huonommin.

Ketjut vaihdettu venymisen takia noin 5tkm kohdalla ja nyt 6tkm kohdalla tarttee varmaan vaihtaa takapakka (tai ainakin muutama ratas sinne). Jos itse olet alta satakiloinen niin tuskin tarttee vielä tässä vaiheessa niitä uusia.

Matkapyöräksi loistava, pyöräksi jolla välillä maastoon hyvä. Pelkkään maastoon kehno.

• pöööö

Mulla olis tr-29 Saisit sen 400e-350e siihe meni tonni

• kuraeero2344

Viitisen vuotta ja 12tkm takana tr-29:llä.
      Ei valittamista.

Keula (jousto) on todella huono (mutta sen ymmärtää tämän hintaluokan vermeessä).

Jarrut voisi olla paremmatkin. Hytikka jarrut aattelin itse päivittää tähän.

Ihme kyllä runko ei ole nitkahtanut yhtään vaikka on pahoja kaatojakin (kerran kärrynkin kanssa) saanut.

Oikein erinomainen budjettiluokan 29er.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4930
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      91
      1395
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1356
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      150
      1216
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      266
      1003
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      977
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe