Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eija.lindholm
profiilit
eija.lindholm
eija.lindholm
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
5
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Erittäin vähän nukuttu ja ollut suojattu...Joten siisti valkoinen petari..ei tahroja....
04.01.2013 12:13
Älä sure...ja varsinkin jos olet nuori..siihen on syy ettet ole luonut vielä omaa identtiteettiä..tai sinulla ei ole mielipiteitä paljon...Itse olin niin hiljainen nuorena vieraiden seurassa ja jopa lasteni isän kanssa että oli aivan tuskaa olla..Kun sain ekan lapsen,aloin juttelemaan sille ja minä koin olevani jotakin hyvää...olin äiti ja minulla oli vastuu pienestä Ym.Sitten osasin ilmaista itseäni myös muille...Ihmeellistä..No nykyään minä haluan olla aina äänessä ja jopa johdattelen keskustelut mieleisekseni...heitän läppää helposti,koska olen tosi huumorintajuinen,enkä enää jaksa välittää mitä muut minusta ajattelee...ja huom.huumori kumpuaa omasta elämästä tai muiden ja se että osaa nauraa itselleen on hyvin vapauttavaa...Mitä taas tulee työhön jossa pitäisi puhua ventovieraiden kanssa asiaa tai myydä jotakin...olen umpi surkea ja jännitän puheluita etukäteen...Tosin voi sinulla olla jotain muutakin,mikä vaikeuttaa sinun puheliaisuutta...Mutta kunnon ystävät ei hylkää sua sen takia...tsemppii sulle!
04.07.2009 17:07
Älä sure...ja varsinkin jos olet nuori..siihen on syy ettet ole luonut vielä omaa identtiteettiä..tai sinulla ei ole mielipiteitä paljon...Itse olin niin hiljainen nuorena vieraiden seurassa ja jopa lasteni isän kanssa että oli aivan tuskaa olla..Kun sain ekan lapsen,aloin juttelemaan sille ja minä koin olevani jotakin hyvää...olin äiti ja minulla oli vastuu pienestä Ym.Sitten osasin ilmaista itseäni myös muille...Ihmeellistä..No nykyään minä haluan olla aina äänessä ja jopa johdattelen keskustelut mieleisekseni...heitän läppää helposti,koska olen tosi huumorintajuinen,enkä enää jaksa välittää mitä muut minusta ajattelee...ja huom.huumori kumpuaa omasta elämästä tai muiden ja se että osaa nauraa itselleen on hyvin vapauttavaa...Mitä taas tulee työhön jossa pitäisi puhua ventovieraiden kanssa asiaa tai myydä jotakin...olen umpi surkea ja jännitän puheluita etukäteen...Tosin voi sinulla olla jotain muutakin,mikä vaikeuttaa sinun puheliaisuutta...Mutta kunnon ystävät ei hylkää sua sen takia...tsemppii sulle!
04.07.2009 17:04
No oletpa samoilla linjoilla kanssani...Äläkä välitä kun täällä jokunen huonon itsetunnon omaava äijä haluaa kääntää ja vääntää asiat mieleisekseen ja naista vastaan...Varsinkin toi,olikse eka kohta...on ihan taivaan tosi ettei naiset halua kuulla miehiltä niitten rikkauksia ja hienoja titteleitä tai autonmerkkiäym...Mulla jokunen kaveri joka etsii etupäässä rikkaita miehiä ja siksi on kiinnostunut,mutta mitäs mies sellaisella tekee,joka on kiinnostunut vain mitä miehellä on muuta...???Haloo...Sitäpaitsi jos mies heti kehuskelee niillä jää miettii et eiks sil ole muita avuja..ja tietää sen..Tosin naisetkin profiileissa kehuu liikaa itseään ja ovat ihan muuta...Itse laitan mieluumin paheeni esille ettei tule sitten yllätyksenä...Mut olet kirjoittanut tosi osuvasti ...
03.07.2009 19:07
No,kuuleppa!Olen etsinyt ja kirjoitellut jos johonkin,mutta on vaikeampi saada töitä,jos on kysymys vain illoista ja vkl:puista.Tai kun minun työ on sellaista että sieltä lomautetaan vuodessa ainakin kerran kuukaudeksi...Olen etsinyt avoimista työpaikoistakin..Yleensä ennen vanhaan hain itse työpaikat,en työkkäristä,mutta nyt olisin valmis vain lisäansioon..joten kiitos viestistäsi mutta...
17.04.2009 20:55
Luin näitä viestejä,koska tuo läheisriippuvaisuus on minullekin tuttua.Halusi sinulle kertoa,että ei hätää..Sinä opit halauksen luultavasti kun saat lapsia.Minulla oli samallainen lapsuus.Tai meillä ei halattu eikä meille sanottu,että meistä tykättäis.Äitiä halasi eka kerran,kun äiti oli yli 50 ja meinasi tehdä itsarin.Isää ehkä äidin hautajaisten jälkeen kerran.Saatuani omat lapset meille tuli hyvin lämpöiset välit.Halasi ja suukotin heitä ja rakastin koko sydämmestä.Nyt se on siirtynyt heihin,se luontevuus halaukseen.He halailevat toisiaan ja kavereita,etenkin tytöt.Mutta kumppanin kanssa minuakin on ahdistanut liika riippuminen.Pärjäile:-)
04.04.2009 12:32
Sinä kirjoitat juuri sen, mitä moni varmaan kokee.Itse en myöskään kestä sellaista miestä,koska minä tarvitsen "omaa tilaa" niin ajatuksille,kun muuhunkin.Kun olin yksinhuoltajana vuosia,tarvin sellaisia hetkiä myös lapsiltani.Jos en saanut omaa aikaa joka ilta ajatuksilleni ym.en olisi jaksanut.Sitä tuntee itsensä huonoksi,kun kait pitäisi olla kiitollinen.Juuri meinasin alkaa seurustelemaan mukavan miehen kanssa,mutta ahdistuin hänen jatkuvasta soittelusta ja tekstaamisesta.Tuntui kuin hän vahtisi jokaista askeltani.Päätin etten ala,koska ahdistuin.Minä muuttasin ainakin hetkeksi pois sinuna,ehkä mies oppisi ja ehkä nauttisi itsekin elämästä,kun olisi muutakin..:-)
04.04.2009 12:09
1 / 1