Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

5

Kommenttia

7

1. Älä sure...ja varsinkin jos olet nuori..siihen on syy ettet ole luonut vielä omaa identtiteettiä..tai sinulla ei ole mielipiteitä paljon...Itse olin niin hiljainen nuorena vieraiden seurassa ja jopa lasteni isän kanssa että oli aivan tuskaa olla..Kun sain ekan lapsen,aloin juttelemaan sille ja minä koin olevani jotakin hyvää...olin äiti ja minulla oli vastuu pienestä Ym.Sitten osasin ilmaista itseäni myös muille...Ihmeellistä..No nykyään minä haluan olla aina äänessä ja jopa johdattelen keskustelut mieleisekseni...heitän läppää helposti,koska olen tosi huumorintajuinen,enkä enää jaksa välittää mitä muut minusta ajattelee...ja huom.huumori kumpuaa omasta elämästä tai muiden ja se että osaa nauraa itselleen on hyvin vapauttavaa...Mitä taas tulee työhön jossa pitäisi puhua ventovieraiden kanssa asiaa tai myydä jotakin...olen umpi surkea ja jännitän puheluita etukäteen...Tosin voi sinulla olla jotain muutakin,mikä vaikeuttaa sinun puheliaisuutta...Mutta kunnon ystävät ei hylkää sua sen takia...tsemppii sulle!