weha

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
212
Kommenttia
12428
Kristinsoopaa
Olen paljon ajatellut sitä, että markkinoidaan hengellisyyksien henkiä. Opetetaan ja uskotaan ihan väinämöisiä, kuka mit1922137Sallittehan tämän:
Olen useasti täällä kysynyt mielipidettänne, teiltä momioppisilta seurakuntakysymyksestä. Ootte niin kovia "mollaaman"392131Vanhoillislestadiolaisuus ON
Yksi syys on erota kirkosta. Hehän pitävät itseään ainoina oikeina ja muita epäuskoisina...miksi ihmeessä sitten kuulua262082Löytyykö sitä
oikeaa seurakuntaa? Kun täällä on niin haukuttu jällen seurakuntaani, rohkenen tuota jälleen kysyä? 1.Tim.3:15. "Mutta392057Televisiosta kantani.
Heti ensiksi maallinen puoli, en halua mitään dikipokseja sun muita hankalia laitteita ja viihdettä vaan eläminen on elä772038Hei kaikille!
Tuolla oli paljon minulle kysymyksiä. Mielelläni koitan antaa käsitykseni joihinki, jos haluatte tietää... Tuosta kaste412021Rukouksesta, hellarineidille
Kerrot tuolla ja jokin muukin kaltaisesi, useasti rukoilevasi minun puolesta, että vapautuisin Vl-opista, ihmiskieltä kä541997Kenellä on valta antaa syntejä anteeksi?
Saat uskoa Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimessä kaikki syntisi anteeksi. Onko pätevä? Luther sanoo Joh.20:22, johdosta:441988Ortodokseille kysymyksiä:
Haluan kysyä Ortodokseilta, siis joka asioista tietää. Onko teillä kirkkonne sisällä ns. herätysliikkeitä? (kuten Lut.k191955Saarnanvirka
Kuinka nyt voivat toimia kirkossa ne, jotka pitäytyvät edelleen vanhaan ja Raamatulliseen virkakäsitykseen? Eli nyt kun531845Kysymys
Mielenkiinnosta kysyn. Voiko luerilaiset mielestänne, esim. helluntailainen uskova pelastua?431818Paavalin uskoontulo:
Luther: ”Evankeliuminsa Paavali taas sai ollessaan tiellä, matkustaessaan Damaskoon; siellä Kristus ilmestyi hänelle ja401814Voiko toimia kirkossa?
Vastaan Alpo Aholalle, kun ei voinut vastata toisaalla: Tietysti as. omaiset papit osaisivat asiansa paremmin kertoa, k431776Ihmisoikeusliitto ja Paarma
Näkemykseni mukaan, jokaisella on oikeus itse päättää on Vanhoillislestadiolainen vai ei. Onhan kanta tullut usein julki371766Hei!
Eikö vanhoillislestadiolaiset sovi kirkkoon niinkuin tähänki asti? on paljon opettettu miksi on hyvä kuulua kirkkoon ja621748Lapsen tila syntyessään
Kerron tämän asian tässä, mitä Raamattu tästä opettaa ja kaikki muut uskomukset on vääriä. Ensiksi onko pieni lapsi syn651742Kysyn vain mielipidettänne!
Mitä voi ihmisoikeisliitto ja Paarma, kun lestadiolaisilla on eri kanta ehkäisemiseen. Erotetaanko meidät kirkosta?531716Lasten tila syntyessään
Kerron tämän asian tässä, mitä Raamattu tästä opettaa ja kaikki muut uskomukset on vääriä. Ensiksi onko pieni lapsi sy1361694Totuus mietteistäni...
Mietin tuota asiaa. Opetamme, että Raamatussa on vain yksi oikea usko ja oppi. Näin myös Pyhä Henki opettaa vain yhdellä411685onko koko maailma autuas?
.Lueskelin tuossa erästä ns. "evankelista" kirjaa, joka on omalla tavallaan lohdullinen. Kirjan sanoma menee niinkin pit611676