Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

212

Kommenttia

12428

1. Kristinsoopaa

Olen paljon ajatellut sitä, että markkinoidaan hengellisyyksien henkiä. Opetetaan ja uskotaan ihan väinämöisiä, kuka mit
    192
    2137
  2. Sallittehan tämän:

Olen useasti täällä kysynyt mielipidettänne, teiltä momioppisilta seurakuntakysymyksestä. Ootte niin kovia "mollaaman"
    39
    2131
  3. Vanhoillislestadiolaisuus ON

Yksi syys on erota kirkosta. Hehän pitävät itseään ainoina oikeina ja muita epäuskoisina...miksi ihmeessä sitten kuulua
    26
    2082
  4. Löytyykö sitä

oikeaa seurakuntaa? Kun täällä on niin haukuttu jällen seurakuntaani, rohkenen tuota jälleen kysyä? 1.Tim.3:15. "Mutta
    39
    2057
  5. Televisiosta kantani.

Heti ensiksi maallinen puoli, en halua mitään dikipokseja sun muita hankalia laitteita ja viihdettä vaan eläminen on elä
    77
    2038
  6. Hei kaikille!

Tuolla oli paljon minulle kysymyksiä. Mielelläni koitan antaa käsitykseni joihinki, jos haluatte tietää... Tuosta kaste
    41
    2021
  7. Rukouksesta, hellarineidille

Kerrot tuolla ja jokin muukin kaltaisesi, useasti rukoilevasi minun puolesta, että vapautuisin Vl-opista, ihmiskieltä kä
    54
    1997
  8. Kenellä on valta antaa syntejä anteeksi?

Saat uskoa Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimessä kaikki syntisi anteeksi. Onko pätevä? Luther sanoo Joh.20:22, johdosta:
    44
    1988
  9. Ortodokseille kysymyksiä:

Haluan kysyä Ortodokseilta, siis joka asioista tietää. Onko teillä kirkkonne sisällä ns. herätysliikkeitä? (kuten Lut.k
    Ortodoksisuus
    19
    1955
  10. Saarnanvirka

Kuinka nyt voivat toimia kirkossa ne, jotka pitäytyvät edelleen vanhaan ja Raamatulliseen virkakäsitykseen? Eli nyt kun
    Luterilaisuus
    53
    1845
  11. Kysymys

Mielenkiinnosta kysyn. Voiko luerilaiset mielestänne, esim. helluntailainen uskova pelastua?
    Luterilaisuus
    43
    1818
  12. Paavalin uskoontulo:

Luther: ”Evankeliuminsa Paavali taas sai ollessaan tiellä, matkustaessaan Damaskoon; siellä Kristus ilmestyi hänelle ja
    Kristinusko
    40
    1814
  13. Voiko toimia kirkossa?

Vastaan Alpo Aholalle, kun ei voinut vastata toisaalla: Tietysti as. omaiset papit osaisivat asiansa paremmin kertoa, k
    Kristinusko
    43
    1776
  14. Ihmisoikeusliitto ja Paarma

Näkemykseni mukaan, jokaisella on oikeus itse päättää on Vanhoillislestadiolainen vai ei. Onhan kanta tullut usein julki
    37
    1766
  15. Hei!

Eikö vanhoillislestadiolaiset sovi kirkkoon niinkuin tähänki asti? on paljon opettettu miksi on hyvä kuulua kirkkoon ja
    62
    1748
  16. Lapsen tila syntyessään

Kerron tämän asian tässä, mitä Raamattu tästä opettaa ja kaikki muut uskomukset on vääriä. Ensiksi onko pieni lapsi syn
    65
    1742
  17. Kysyn vain mielipidettänne!

Mitä voi ihmisoikeisliitto ja Paarma, kun lestadiolaisilla on eri kanta ehkäisemiseen. Erotetaanko meidät kirkosta?
    53
    1716
  18. Lasten tila syntyessään

Kerron tämän asian tässä, mitä Raamattu tästä opettaa ja kaikki muut uskomukset on vääriä. Ensiksi onko pieni lapsi sy
    Luterilaisuus
    136
    1694
  19. Totuus mietteistäni...

Mietin tuota asiaa. Opetamme, että Raamatussa on vain yksi oikea usko ja oppi. Näin myös Pyhä Henki opettaa vain yhdellä
    Lestadiolaisuus
    41
    1685
  20. onko koko maailma autuas?

.Lueskelin tuossa erästä ns. "evankelista" kirjaa, joka on omalla tavallaan lohdullinen. Kirjan sanoma menee niinkin pit
    61
    1676