Vapaa kuvaus

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: bacgal@suomi24.fi Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys

Aloituksia

156

Kommenttia

799

1. RAKKAUSLAULU !

Oi Rakas , meille loistaa lemmen kuu vain varjot huoneeseeni seisahtuu, kun tuuli hiljaa tuutii puita vain kahden siinä
    Rakkausrunot
    12
    276
  2. Sisäinen Rakkaus!

Rakkaus niin laulaa rinnassani mulla, suudelmin se kaulaa niin on hyvä olla. Kiitos ystävälle! Kuuluu rakkaudesta, ruusu
    Rakkausrunot
    4
    276
  3. TUNTEIDEN VUODENAJAT

Vihmoo vettä syksyntuulet sateessa kävelen yksinäin, ääneni jos sinä jostain kuulet? Ajattelen siinä sua ystäväin. Sata
    Rakkausrunot
    8
    275
  4. Muistot vie

Kyyneleet kastoivat kaipuuni maan soi ikävää sielujen kellot, ajatuksin luoksesi käydä mä saan niin pitkät on surujen pe
    Rakkausrunot
    8
    274
  5. Vanhuksen Sanat !

Minä valoa missään nähnyt en olin hirveän itsetuhoinen, sain sanat, lahja on elämä tää siitä elämällä selviää. Vaikka r
    Runot
    4
    274
  6. Rakkauden Murusia !

Minä rakkauden maljoja nostin vaikka tiennyt en tunteistasi, minä kultaisen sormuksen ostin uskoin aina oot rinnallani.
    Rakkausrunot
    8
    272
  7. Kaipaava rakkaus !

Tää tunne polttaa lailla sulan laavan en tiedä enää mitä tekisin? On tuntu että saan vain pelkän haavan mis` kaikki päät
    Rakkausrunot
    8
    271
  8. Sanomattomat Sanat !

Voi että kun aina muistaisin sen tää taival` on elämän mittainen, tuulet nuo kerran mi tuimana soi ne pohjan elämälle lo
    Rakkausrunot
    14
    271
  9. Tukahdutetut tunteet !

On särkyneet rakkauden pitkospuut jotka kulkivat tunteita pitkin, niillä puilla nyt kulkevat tunteet muut siksi mä lähte
    Rakkausrunot
    12
    268
  10. KUIN ENKELI

Hyvän ja hellän ihmisen toinen tuntee lämmön sen, hymy kuin säteitä auringon siinä elämän ilokin on. Tuuli se tukkaa hu
    Kirjallisuus
    6
    267
  11. Rakkauden Piiri !

Jos rakkautta vannoo täällä kerran kestävää ei kesken matkaa sitä saisi heittää, niin vähän meistä lopultakin tänne jälk
    Rakkausrunot
    11
    267
  12. Se Pieni Hetki....

Kaukainen lintujen laulu korviini kantautuu, on maisema niin kuin taulu Luojan luoma kun antautuu. Nuo rakkauden kultal
    Rakkausrunot
    10
    266
  13. Aina on toivoa

Ei odota mua kukaan on tyhjä koti vain, sen seinät puhuu hiljaisuuden kieltä. On pelkkä viinapullo mulla seuranain hetke
    Runot
    4
    265
  14. Minun ystäväni

Anna kätesi mulle oi ystävä ole lämpönä lähelläni, avaa silmäsi niissä on elämä olet aina sä mielessäni. Kova maailma k
    Rakkausrunot
    2
    263
  15. RAKKAUDEN ENSIMMÄINEN AAMU

Rakkauden aamu kasteisen maan kyyneleet kasteen nähdä mä saan, käteni kaulasi ympäri vien mulle näytätkö rakkauden tien?
    Rakkausrunot
    6
    258
  16. Minunko suustani ?

On sanat loukkaavat nuo mieltä vailla ne satuttaa vai aidon tunteen mailla, kun nimittelee törkeyksin toista ei säälinsa
    Rakkausrunot
    6
    252
  17. Särkyneet tunteiden peilit !

Nuo sanasi sai haavat vuotamaan ne vuotaa hiljaa arpiensa alla, satuttaa jos tahdoit mua vaan? Ne paikalla on silloin oi
    Rakkausrunot
    7
    251
  18. Lahjana Rakkaus !

Rakkaus lahjana ken? Niin täyttää se ain sydämen, tuota kultaista taikaa sekä ruusujen aikaa unhoittaa koskaan voi en.
    Rakkausrunot
    8
    250
  19. Sanomaton Rakkaus !

Nämä sanomattomat sanat nämä kyyneleiden vanat, nämä läheisyyden hetket nämä tunteidemme retket. Voiko olla mistään muu
    Rakkausrunot
    10
    250
  20. MIKSI NÄIN ?

Voi ! Kuinka kaipaan rakkautta mistä löydän sen ? En tuntea voi kosketusta käden lämpöisen . En ! Tuntea saa huulilla
    Kirjallisuus
    8
    247