Vapaa kuvaus

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: bacgal@suomi24.fi Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys

Aloituksia

156

Kommenttia

799

1. Nuorena Eletty Elämä

Sua tuntenut en vaikka tiesinkin elit nuorena elämän tiesi, nyt en tuntea voi vaikka tahtoisin on sammunut elosi liesi.
    Rakkausrunot
    4
    186
  2. HUOM !

Koska Suomalainen perisynti eli kateus nostaa niin vahvana päätään mitättömiä runojani kohtaan olen päättänyt lopettaa t
    Rakkausrunot
    38
    593
  3. Sisäinen Rakkaus!

Rakkaus niin laulaa rinnassani mulla, suudelmin se kaulaa niin on hyvä olla. Kiitos ystävälle! Kuuluu rakkaudesta, ruusu
    Rakkausrunot
    4
    272
  4. Lintuna Tunteiden Maan!

Jos rakkauden kulkua voisin minä järjellä ymmärtää? Sen luokseni uivan soisin silloin kun yksin jää? Jos rakkauden kulk
    Rakkausrunot
    2
    167
  5. Sinulle Rakas!

Niin kauan kuljin harhaillen teitä, kunnes armahani kohtasin. Rakkaus sitoo nyt yhteen meitä, on täyttynyt jo toive ihan
    Rakkausrunot
    4
    303
  6. Rakkaus Elää!

Ajatus tunteilla tässä saatella sanoja saa, rakkaus kun elämässä esittää rikkojaa? Miksi on silmät veessä? Jälkeen tuo
    Rakkausrunot
    2
    199
  7. Muistojen Polku!

Jos ei saisi tunteitansa näyttää? Kuinka voisi rakastaa? Osaisi ei rakkautta käyttää tietäisi ei mistä ilman jää? Jospa
    Rakkausrunot
    3
    231
  8. ELÄMÄSSÄ TÄSSÄ !

Sammunut sydämen palo seestynyt tunteiden ilta, rakkaus vaikka niin jalo poistunut on tanhuvilta. Enää kai omistushalu?
    Rakkausrunot
    0
    146
  9. Aito Tunne Näkyy!

Sinä kosketit sisinpääni sanoilla kyynelten, nyt soimaa sisäinen ääni jota itsekkään ymmärrä en? Kun onnemme maljoja ju
    Rakkausrunot
    4
    401
  10. EI VÄKISIN !

Päästä irti otteesta anna mennä pois, kun et mua rakasta miksi luonas ois? Älä kuiskaa rakkauteen sanoin pettävin, itse
    Rakkausrunot
    2
    195
  11. Rakkaalle Äidille!

Sinun päiväsi parhain ja arvokkain siksi kiitokset tahdonkin antaa, siitä hellästä huomasta jonka sain hetken keventäin
    Rakkausrunot
    4
    511
  12. Rakkauden Katkoviivaa!

Näitä hetkiä yksin kun mietin aina rukoilin puolestanne, vaikka surunkin aikoja vietin oli rakkaus kanssamme. Jos et osa
    Rakkausrunot
    4
    221
  13. Kaikkein Rakkain!

Kun ilta sulkee silmät uupuneen, ja varjot kulkee päivän sammuneen. On jälkeen töiden hyvä nukahtaa, ja jälkeen öiden ta
    Rakkausrunot
    4
    306
  14. Tuskaa ja Valoa!

Kyyneleet silmiä kirveltää rakkaus joskus itkettää? Sanoin ja tuhansin sävelin silti niin suuresti rakastin. Kuka voi m
    Rakkausrunot
    4
    178
  15. Olet Rakkaani Mun!

Tuuli käy elomme laivaan se hiljaa tuudittaa, alla lempeän taivaan saan sua rakastaa. Anna kätesi pieni mulle ystäväin,
    Rakkausrunot
    6
    389
  16. Rakkaudella, Ystävät!

Minä rakkauden rumpua soitin soitin ja epäilin? Sillä hetkisen aikaa voitin kunnes kaiken menetin. Niin sortui hiekkali
    Rakkausrunot
    2
    182
  17. Rakkauden solmuja!

Oli rakkaus sidottu Sinuun jonka solmuja aukaisin, nyt tarttunut myös se on minuun ollaan solmussa kummatkin? Kestää so
    Rakkausrunot
    4
    190
  18. Nuoruuden Ihanat Muistot!

Nuoruuden, muistojen hetken tässä nyt onnellisen, viettämään yksin jään siksi toisista pois käännän pään. Muistot ajan n
    Rakkausrunot
    4
    204
  19. Kohtalon Kellot!

Miksi myrskyjä näin kohtaan elämässäin? Miksi ystävät poistuneet on viereltäin? Milloin nähdä mä saan kukan rakkauden ma
    Rakkausrunot
    6
    192
  20. ELÄMÄ ON.......

Vaikka sydämeni itkee verta vaikka kyyneleeni ovat loppuneet, silti silmäni nauravat rakkauden kukkasille tuoden lohtua
    Rakkausrunot
    10
    305