Vapaa kuvaus

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: bacgal@suomi24.fi Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys

Aloituksia

156

Kommenttia

799

1. PIENELLE MÖKILLE

Mökki on pieni,töyräällä mäen piipusta savun nousevan näen, lumi nyt peittää maisemaa kesällä kukkaloiston se saa. Siel
    Runot
    6
    7006
  2. ERON TUSKAA

Niin kuin päivä pilvinen rinnan täyttää tunnen sen, ikävä vain seuranain polttavan tään surun sain. Lähdit luotain,näkem
    Viihde ja kulttuuri
    8
    5577
  3. Menetetty rakkaus

Yksin istun illan hämärään valon juova piirtää säteitään, niin kuin kosketusta käden sen missä tunsin lämmön rakkauden.
    Kirjallisuus
    15
    2395
  4. Kirje Rakkaalle !

Tämän kirjeeni kirjoitin sulle olet rakkaus todellinen, annoit tunteista suurimman mulle jota kantaa saan kiittäen. Jos
    Rakkausrunot
    10
    1085
  5. Enkelin kyyneleet

Pilven päällä enkeli valkosiipinen, maahan tähän katseli itki pikkuisen. Kuinka paljon murheita maassa ihmisten? Kyynele
    Rakkausrunot
    13
    622
  6. HUOM !

Koska Suomalainen perisynti eli kateus nostaa niin vahvana päätään mitättömiä runojani kohtaan olen päättänyt lopettaa t
    Rakkausrunot
    38
    593
  7. Rakkauden Ylistys !

Rakkaus kun soittaa syömmen herkin kielin, apeuden voittaa iloisin oon mielin. Kiitos rakkaalleni hän lahjan suuren anto
    Kirjallisuus
    10
    573
  8. Rakkaudella ! Sinulle !

On vuosien takaa tuo muisto muistatko Sinä myös sen? On mielessä vielä tuo puisto jossa koin rakkauden. Kun huulias sil
    Rakkausrunot
    6
    567
  9. TALVI , KEVÄT JA SUOMEN SUVI

Ikkunasta katselen,puita lumisia aurinko luo säteitään kullan hohtavia, lumi tippuu oksilta,tuuli puita tuutii pian lämp
    Runot
    4
    531
  10. Rakkaalle Äidille!

Sinun päiväsi parhain ja arvokkain siksi kiitokset tahdonkin antaa, siitä hellästä huomasta jonka sain hetken keventäin
    Rakkausrunot
    4
    512
  11. Vaari ja seinäkello

Pysähtynyt seinäkello niin kuin sydän vaarinkin, vanhuuttaan jo sydän väsyi niin kai kävi kellonkin? Eipä tuvan lämpimä
    Runot
    4
    506
  12. Onnen kyynel

Oli kuulahin aamu tuo lauantain Sinut alttarin ääreen kun taluttaa sain, silmissäin silloin kimmelsi veet oli onnen ne k
    Kirjallisuus
    8
    471
  13. Unikuvat lohduttaa

Rakkauden löytää vielä tahtoisin, siivoan tunnepöytää mielin murheisin. Tule luoksein Sinä syliini jää mun, onnellinen
    Rakkausrunot
    10
    466
  14. Kolme Pientä Sanaa !

Poistui ilo mun elämästä tuli tyhjyys ja kyyneleet, sanat lakkasi helisemästä ne on tuskissa vierineet. Ne huutavat avu
    Rakkausrunot
    20
    458
  15. Rakkauden tiellä !

Niin rakkauden tiellä tuuli käy kun myrskynlailla tunteet salamoi, jos jälkeen kuohujen ei tyyntä näy? Ne rakkauden repi
    Rakkausrunot
    12
    434
  16. Kyyneleiden Sanat !

Kuinka paljon voi kertoa kyyneleet jos lukea niitä taitaa ? Nuo kosteena poskille vierineet on tunteiden raja aitaa. Ne
    Rakkausrunot
    14
    412
  17. Aito Tunne Näkyy!

Sinä kosketit sisinpääni sanoilla kyynelten, nyt soimaa sisäinen ääni jota itsekkään ymmärrä en? Kun onnemme maljoja ju
    Rakkausrunot
    4
    401
  18. Siltikin Rakas !

Oli lyhyt tuo onnemme aika joka hehkui silmistä sun, kuin ihana satujen taika vierellä rakastetun. Annoit paljon kyynel
    Rakkausrunot
    15
    400
  19. Olet Rakkaani Mun!

Tuuli käy elomme laivaan se hiljaa tuudittaa, alla lempeän taivaan saan sua rakastaa. Anna kätesi pieni mulle ystäväin,
    Rakkausrunot
    6
    389
  20. Kaipuuni kyyneleet

Sinun nimeäsi huudan ihan suotta olet lähtenyt sä viereltäni pois, kanssas viettää sainhan monen,monta vuotta kumpa onne
    Rakkausrunot
    8
    385