On vuosien takaa tuo muisto muistatko Sinä myös sen? On mielessä vielä tuo puisto jossa koin rakkauden. Kun huulias silloin arastellen hetkisen suudella sain, sun poskias käsin hyväellen näytin mä rakkauttain. Saitkin silloin sen aidon rakkauden, vaikka kyyneleet tiellemme nousi yli kuohujen rakkaus sousi. Kertoi hymysi onnen tunteeni, ei missään tunnetta sen suurempaa kun aidosti saa rakastaa. On vuosia monia mennyt kanssasi astellessain, tunteesta kerronkin sen nyt joka on rinnassain. Ei tunnetta tätä voi käsittää se rinnassa liekkiä vie, vain kokenut silloin sen ymmärtää mikä on rakkauden tie? Saitkin silloin sen aidon rakkauden, vaikka kyyneleet tiellemme nousi yli kuohujen rakkaus sousi. Kertoi hymysi onnen tunteeni, ei missään tunnetta sen suurempaa kun aidosti saa rakastaa.
Rakkaudella ! Sinulle !
6
567
Vastaukset
- mies-v57
Minä ymmärrän, vain Rakkaus voi niin sydämesi särkeä. Vain Rakkaus, ei mikään muu tässä maailmassa sinulle niin tärkeä. Rakkaani, minä tiedän. Ja minä tahdon sinussa olla vuoden, johon voi asettaa sydämesi levolle. Tahdon olla tasainen mieli ja väkevä luottamus. Tahdon, jotain lisää sinulle. Minä tajuan, miltä tuntuu särkyä. Miltä tuntuu kun maa alta katoaa, kun mielestä voima kaikoaa ja putoaa. Kokonaisuus järkkyy ja jää yksi. Tumma tuska raivoaa, on vihaa. Tuntee intohimon kuristavan otteen ja kiihkon pyörteiset syöverit nielevät. Miten vaikeaa aloittaa nousu, samalla epätoivon pyövelit takaisin nielevät. Siksiminun Rakkauteni on juuri näin paljas. Alaston. http://www.youtube.com/watch?v=JHX7QYyluhc Kun sydän on hiljaa, on kaipaus, herää kuiskaus jostain takaa, eletystä. Kosketukset ja sivelyt eletystä. Ja se tunne, kokemus, Rakkautta niin kokonaan. Kuiskauksina. Ei kysy miksi ja mistä. Tietää vain keneltä ja Rakastamisen kuin se oli. Kauniita värejä menneisyyden sateenkaaresta, joka jäi sieluun ja palaa aina toisinaan. Rakastamisena. Jotain ihan omaa, elettyä ja koettua tunnelmaa, tässä Rakkaurunossasi. Lukija kaipaa aitoa ja väkevää tunnetta Runolta. Särmiä ja aitoja naarmuja. Runossasi, tekstissäsi on tätä kaikkea. Todella mieleenpainuva ja kokemuksia tuottava tekstisi. Hieno Runosi. Kovasti voimia ja jaksamista aurinkoiseen päivääsi hyvä Ystävä.
kiitän hienosta palautteestasi sekä taidokkaasta vastarunosta ja musiikista. Menneisyyden sateenkaari on tuonut paljon sanoja tähän runooni sekä tietysti nuori rakkaus. Rakkaudesta ei voi koskaan kirjoittaa niin paljon että sanat loppuisivat, se elää tässähetkessä eilisessä ja toivonmukaan tulevassakin ajassa? Rakkaus on rajaton voima. Kiitos Sinulle ystävä! Valoa päiviisi.
- Minanoita
kauniin runon Rakkaudesta!
Minun mieleeni runosi palautti
nuoruuden ensirakkauteni, sen joka
oli kaikkein puhtain ja viattomin
lapsenkengissään.... - Laudi
Ensi rakkautein...puistossa.
Pakkasilta ..
Siitä mennyt jo aikaa on, mutta muisto
se on tallella :)
Muistan turkisrukkasen poskellain..
ja katseen täynnä hellyyttä..
Rakkaus. Kaikki se kestää ..
vuodet yhteen liittävät kaksi ihmistä toisiinsa ..
Se tie ei aina mene omien toiveiden mukaan
mutta toinen heikompaa luotu
on tukemaan.kumpa me ihmiset vaan osaisimme
vaalia sitä tunnetta ja hoitaa,
kun sen tavoitamme.
Kiitos ystävä Sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763