Vapaa kuvaus

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: bacgal@suomi24.fi Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys

Aloituksia

156

Kommenttia

799

1. KULKIJAN KUKKA

Kulkijan kukka en sua nyt mä nää syömmeni itkee vain ikävää, päivien lohtu,valoni mun milloin nähdä taas saan sun? Luok
    Kirjallisuus
    4
    206
  2. Rakkauden Kaitainen Polku !

Minä kipua kestin sydämen minä tunteen kannoin tietäen, kerran arvet haavoista rakkauden ne revitään itkien. Kun putsat
    Rakkausrunot
    8
    205
  3. Rakkaus Elää!

Ajatus tunteilla tässä saatella sanoja saa, rakkaus kun elämässä esittää rikkojaa? Miksi on silmät veessä? Jälkeen tuo
    Rakkausrunot
    2
    202
  4. Rakkauden oikopolut

Jos rakkaushuolia helpottaa vois pienellä suudelmalla? Sen Sinulle tahtoisin ojentaa hellästi kuiskaamalla. Korvaasi hi
    Rakkausrunot
    4
    201
  5. Rakkaus aito vain voi kestää.

Tää homma alkaa maistumaan jo puulta mä kaipaan jotain aivan uutta tuulta? Ja uutta välkehtivää meren aavaa kun rakkausk
    Rakkausrunot
    8
    201
  6. Rakkauden Kuva !

Kuvaasi katselen kaivaten kun ilta silmät sulkee, muistoissain rakkaus itkien kuin tuuli ohi kulkee. Pois mennyt loiste
    Rakkausrunot
    4
    201
  7. Rakkauden Kiertokulku !

Rakkauden kultainen kehto silloin siinteli silmissäin, oli kutsuva sylisi lehto valveuntako silti vain näin ? Oli piirt
    Rakkausrunot
    4
    201
  8. Rakkaus sana vaikein ?

Nyt kävelen pohjamutia pitkin oli aika kun joskus onnesta itkin ? Nyt itkee sieluni kanteleet mollissa sävelmää soittane
    Rakkausrunot
    6
    200
  9. Naiselleni !

Ihailee hän vaiti naista toista ei kai samanlaista? Kyynel`vierii nenää pitkin itkisivät enkelitkin. Toinen aivan paika
    Rakkausrunot
    4
    199
  10. EI VÄKISIN !

Päästä irti otteesta anna mennä pois, kun et mua rakasta miksi luonas ois? Älä kuiskaa rakkauteen sanoin pettävin, itse
    Rakkausrunot
    2
    197
  11. Huolisitko minut ?

Huolisitko minut? Jos ikävöisin? Huolisitko minut? kun laulua löisin? Huolisitko minut? Jos kutsuisi huulet? Huolisitko
    Rakkausrunot
    4
    195
  12. Kohtalon Kellot!

Miksi myrskyjä näin kohtaan elämässäin? Miksi ystävät poistuneet on viereltäin? Milloin nähdä mä saan kukan rakkauden ma
    Rakkausrunot
    6
    195
  13. Ystävyys Punnitaan !

Niin painavat on kyyneleet kun sydän valuttaa, ei rakkauden askeleet vie vaikka taluttaa. Nuo tunteet rauhaa antaen ei
    Rakkausrunot
    6
    193
  14. Rakkauden solmuja!

Oli rakkaus sidottu Sinuun jonka solmuja aukaisin, nyt tarttunut myös se on minuun ollaan solmussa kummatkin? Kestää so
    Rakkausrunot
    4
    193
  15. HETKI MUISTOJEN

Minä katsoin taivaanrantaa taivaanrantaa punertavaan, aatoksein luoksesi kantaa missä nyt kuljetkaan? Valui kyyneleet ka
    Rakkausrunot
    4
    191
  16. RAKKAUDEN PEUKUT !

Rakkauden peukkuleikki palsta niin kuin helppoheikki, onko meikki ? Vaiko feikki ? Tää on silti pelkkä leikki . Rakkaut
    Rakkausrunot
    8
    191
  17. Sitä jotakin !

Ootko vielä ystäväin mennyt rakkahin? Siksi sulle kirjoitin kun sua kaipasin. Tahdon pyytää anteeksi sanat loukkaavat, m
    Rakkausrunot
    4
    190
  18. Luojan hopeinen kruunu

Minä Luojalta hopeisen kruununi sain sitä ylväästi kannankin matkallain, sitä syntymälahjana kukaan ei saa sen elämä vai
    Rakkausrunot
    6
    190
  19. RAKKAUSKIN EREHTYY !

Sinä istutit rakkauden jyvän hellästi povellein, tunsin rauhan ja lämmön syvän siksi lausuinkin rakkaallein. Tämä jyvä
    Rakkausrunot
    6
    190
  20. Purina runo

Satumaat mä kääntänyt jo olen myllin mallin enkä täällä uskoa voi enää mihinkään, perseen alta polttanut olen risan pall
    Runot
    2
    189