Vapaa kuvaus

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: bacgal@suomi24.fi Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys

Aloituksia

156

Kommenttia

799

1. KATUVAN AFORISMI

Huomisen rakkaus on tämänpäivän eilinen unohdus, eilisen muisto on tulevaisuuden RUKOUS !
    Rakkausrunot
    6
    189
  2. Nuorena Eletty Elämä

Sua tuntenut en vaikka tiesinkin elit nuorena elämän tiesi, nyt en tuntea voi vaikka tahtoisin on sammunut elosi liesi.
    Rakkausrunot
    4
    188
  3. UNIEN PILVILINNAT

Ei ollut helppo tieni kun aloin kulkemaan, varreltansa pieni ain`jalkoin sotketaan. Nää lyhvät askeleeni eteenpäin mua
    Runot
    4
    186
  4. Rakkaudella, Ystävät!

Minä rakkauden rumpua soitin soitin ja epäilin? Sillä hetkisen aikaa voitin kunnes kaiken menetin. Niin sortui hiekkali
    Rakkausrunot
    2
    184
  5. Rakkaus Palkitaan

Sulavat kyyneleissä tunteet rakkauden, asustaa aina meissä itsekkyys,tiedän sen. Arvostaa vasta silloin kun askeleet et
    Rakkausrunot
    8
    181
  6. Tuskaa ja Valoa!

Kyyneleet silmiä kirveltää rakkaus joskus itkettää? Sanoin ja tuhansin sävelin silti niin suuresti rakastin. Kuka voi m
    Rakkausrunot
    4
    180
  7. KAIPUU !

Lattialla keittiön vietin viime yöni, IKÄVÄ! Vain peittonain KAIPUU! Oli patjanain, TYYNY! Oli rakkaimpain siinä oli työ
    Rakkausrunot
    2
    178
  8. Rakkauden Kultaiset Hetket .

Saimme nauttia onnesta hetken pienen tuokion kesti se vain, nyt teen kyynelin muistoissa retken olit silloin mun rakkahi
    Rakkausrunot
    4
    178
  9. ARVOSTA! RAKKAUTTA !

Minä riipuksen kaulalles hellien saan sen päällystin ystävän valoin, sana RAKKAUS päällänsä pintana vaan se tunteista on
    Rakkausrunot
    4
    172
  10. Täyttyvi kyynelmaljat

Muistojen arpinen aamu eessäni jälleen se on, kaipuuni valkea haamu seuraa mua vaan onneton. Kyynelmaljani täyttyykö kos
    Rakkausrunot
    2
    171
  11. Rakkauden Harha !

On harhaa tää jos pelkät varjot jää, se päivän saa ja huolet odottaa. Käy kuiskaten arka ihminen, jos auringon pois lois
    Rakkausrunot
    4
    171
  12. Lintuna Tunteiden Maan!

Jos rakkauden kulkua voisin minä järjellä ymmärtää? Sen luokseni uivan soisin silloin kun yksin jää? Jos rakkauden kulk
    Rakkausrunot
    2
    170
  13. Vain Sinulle !

Näin kiitokseni sulle antaisin se osanasi olkoon elämässä, kuormastasi osan kantaisin niin tapana on rakkaudessa tässä.
    Rakkausrunot
    2
    166
  14. Rakkaus on ikuinen!

Me rakkaudelle tuulenpesä tehtiin se päälispuolin silkkiin puettiin, keväällä kun koivupuu käy lehtiin niin eroilmoituks
    Rakkausrunot
    4
    165
  15. Rakkaus olkoon osanasi !

Et hellyyttä tullut koskaan vastaan et halannut niin kuin Äiti lastaan, ei taipuneet huulesi sanaan hellään vain silmäsi
    Rakkausrunot
    9
    165
  16. Elomme vuodet !

Kun katselen elämäni rantoja sekä muistojen helminauhaa, nään sammaloituneita kantoja ja syvää tunteiden rauhaa. Nuo vu
    Rakkausrunot
    4
    163
  17. Syksystä Kevääseen .

Kuin perhosten tanssina usvainen huntu laskeutuu tummuvaan kaislikkoon, aaltokin aivastaa syksyinen tuntu talvea pohjoin
    Runot
    4
    161
  18. Rakkauden Pellolla !

Rakkauden pellolla puidaan ruista ! Rakkauden pellolla suksi ei luista ! Rakkauden pellolla jos kukaan ei muista ? Rakka
    Kirjallisuus
    2
    157
  19. Ystävä

Ystävän jos löytäisin takataskustain, pöydälle sen nostaisin katselisin vain. Siinä kirjo elämän posket punertaa, koskea
    Rakkausrunot
    4
    156
  20. Rakkauden kyynelmaljat

Tään kokenut oon joskus ennenkin kun katson lasissani viinatilkkaa, mä kyynelilläin sitä laimensin rakkaus on mulle pelk
    Rakkausrunot
    11
    154