Vapaa kuvaus

Runon tuuli tuudittaa hiuksia päässä, senkin vähän luudittaa eivät pysy umpijäässä. Suosikkibändit/artistit: Reijo Taipale, Esko Rahkonen Suosikkileffat: Tuntematon sotilas Lempikirjat: Lehväslaiho Vapaa-aikanani: lenkkeily, kirjoitus, musiikin kuuntelu Katson tv:stä mieluiten: poliisi sarjat Kotieläimet: villakoirat En pidä: epärehellisistä ihmisistä Ruoka & juoma: Kaamoksenkiusaus, vesi Koulutus: --- Ammatti: Eläkeläinen Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi Email: bacgal@suomi24.fi Hakusanat: rakkaus, uskollisuus, rehellisyys

Aloituksia

156

Kommenttia

799

1. 11
    152
  2. Aallot Rakkauden!

Ei aallot rannanhiekkaa koskaan tapaa siel`missä kuohuu laineet tunteiden, on ranta kaislikoista ihan vapaa lyö tuulta v
    Rakkausrunot
    6
    150
  3. ELÄMÄSSÄ TÄSSÄ !

Sammunut sydämen palo seestynyt tunteiden ilta, rakkaus vaikka niin jalo poistunut on tanhuvilta. Enää kai omistushalu?
    Rakkausrunot
    0
    147
  4. Muistoina vuodet rakkauden.

Ohi kulki nuo rakkauden tuulet viipyi hetken pienen vain, oli viileät lemmityn huulet orpo tunne nyt rinnassain. Jäi jä
    Rakkausrunot
    6
    145
  5. Takaisin rakkauden tielle !

Sä tunteillani leikit, tiedän sen et aitoa luo tunnetta kai koskaan? On sanasi sun tunnevammaisen ja rakkaus on mielestä
    Rakkausrunot
    2
    142
  6. Rakkaus kaiken voittaa.

Minä silloin poskeasi silitin huuliasi hellästi suutelin, oli aamu tuo eron ja kyynelten minä tuskalla kestin sen. Sinä
    Rakkausrunot
    2
    141
  7. Rakkauden yksinäinen aalto

Aallot rakkauden käy rantaan muistojen, tie niin suolainen kaipuun kyynelten. Elät sisälläin muiston silmin näin, viivy
    Rakkausrunot
    4
    141
  8. Kieltä Sydämen !

Se on kieltä sydämen pienen ihmisen, sanoilla kun puhuu tunteet rakkauden. Vain toinen ymmärtää hän ken viereen jää, on
    Rakkausrunot
    6
    141
  9. Kivulla Opittua !

Oli tuskanhiki mun otsallain olin elämän risteystiellä, Sinä ystävä jolta mä avun sain olit viittana silloin siellä. Nä
    Rakkausrunot
    6
    139
  10. Tunteiden Kuningas !

Oli kätesi kaulallain sulta suudelman huulillein sain, minä katselin kukkaa hyväellen keltatukkaa soitti hurmos mun rinn
    Rakkausrunot
    4
    138
  11. Arpinen Rakkaus !

Mun silmät itkee vaik`ei kukaan huomaa, poskelleni vierii kyyneleet ei tuskalleni ole lohdun tuojaa on rakkauden kukat k
    Rakkausrunot
    4
    137
  12. Rakkauden veräjällä

Mikä on ihmisen sietokyky rakkauden veräjällä? Odottaako toisen tunnustusta? Vai laittaako veräjän kiinni? Jos sulkee p
    Kirjallisuus
    2
    127
  13. LAPSUUSKODILLE !

Minä tarjosin auttavaa kättä joka pyyhkisi kyyneleet, lyötiin siltikin säälimättä sanat eivät nuo riittäneet. Olin vier
    Runot
    2
    122
  14. Monta Toivetta !

Lepää vierelläni pidä kädestäni, poista ikäväni ole ystäväni . Anna sana hellä asu sydämellä, silittäisit tukkaa posken
    Rakkausrunot
    2
    119
  15. Tunteiden kultainen portti !

On väärin jos ei saisi rakastaa ! Me jäisinäkö oltais tunnemailla? Kumpikin kun toistaan haluaa saa molemmat mitä oli va
    Rakkausrunot
    2
    118
  16. TIIMANA ELÄMÄ !

Keskellä taivasta kuvien silta, hämärtyy laaksoihin usvainen ilta. Tuuli vain tuutii risujen teitä, kohtalo luutii voi p
    Runot
    0
    94
  17. 8 / 8