Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kirsi.jarvenpaa1
profiilit
kirsi.jarvenpaa1
kirsi.jarvenpaa1
Vapaa kuvaus
Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia
Aloituksia
0
Kommenttia
7
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö kysyjällä ole enää kommentoitavaa? Meikäläinen on köyhä, mutta asuu keskustassa. On tullut asuttua kummallakin puolella. Paras paikka on ollut Jaatsin seutu pohjoispuolella, ihanat maisemat ja lyhyt matka keskustaan :)
21.07.2015 14:13
Olen samaa mieltä. Mulla on tosi kaunis 17-vuotias tytär ja hän meikkaa joka päivä ja on vielä kauniimpi. Se on kaikkien oma asia. Rahaahan siihen palaa mutta kyllähän sitä voi pahempaankin mennä.
12.05.2014 20:22
Niin, tässä jutussahan ei ole puhuttu mitään mummun iästä. Nykyään mummu voi olla alle 40-vuotias. Ja tuo sana "vanhus", sehän on 80-90-vuotias.
15.03.2014 10:24
Ihmettelen myös noita miinuksia. Plussiahan niiden pitäisi olla.
15.03.2014 10:18
Hauskaa voi pitää yksinkin. Mä oon jo vanhempi muija ja mulla on baarissa useimmiten hauskaa. En ota mitään stressiä miehistä. Jos musiikki soi, varsinkin livenä niin mä jorailen yksin, enkä välitä mitä muut ajattelevat. Ja usein olen saanut pelkkiä positiivisia kommentteja siitä, että uskallan olla oma itteni. Eli mä en kyllä baariin lähde miehiä iskemään vaan pitämään hauskaa :)
01.03.2014 16:16
Kyllä mä ainakin sain viime syksynä ja 55-vuotiaana yli 60 000 lainaa 20 vuoden maksuajalla. Ja mikä ehtoopuoli? 55-vuotias on nykyään nuori :) Eli kannatan lainanottoa. Mieluummin maksaa omaansa kuin heittää vieraalle rahansa. Ja voihan sen kämpän aina sitten myydä, jos ei pysty maksamaan.
28.02.2014 13:57
Täällä myös 53-vuotias nainen, joka ei osaa kuvitellakaan seurustelevansa itseään vanhemman taikka saman ikäisenkään miehen kanssa. Mielestäni useimmat ikäiseni miehet ovat jotenkin "vanhahtavan" oloisia. Kyllä miehen pitää olla vähintäin viisi vuotta nuorempi, mieluimmin vaikka kymmenen vuotta. Ja en koe olevan mikään puuma.
03.08.2012 23:46
1 / 1