Vapaa kuvaus

Heippa, oon tällänen 18 vuotta täyttänyt nuori nainen :) Oon kiinnostunut eläimistä, matkustuksesta, musiikista, urheilusta, kirjoista ja monesta muusta :) Tällä hetkellä asuinpaikkana on Meksiko. Multa löytyy mielipiteitä vähän joka asiaan, mutta usein pidän ne omana tietonani ;) Vihaan yli kaiken jokaiselta foorumilta löytyviä idiootteja, joilla ei tunnu olevan muuta tekemistä, kuin riidan haastaminen ja vittuilu asiallisesti kirjoittaville ihmisille, eli siis trollaus. Suosikkibändit/artistit: The Rasmus, Good charlotte, Camila, Rio Roma Lempikirjat: harry potter Vapaa-aikanani: Ringette, lenkkeily, Pyöräily Katson tv:stä mieluiten: Pako, mentalist, 24, Amazing Race Kotieläimet: Kissa En pidä: Hyttyset Parhaat matkakohteet: barcelona, Rodos, Tallinna, Meksiko Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu

Aloituksia

5

Kommenttia

21

1. Apua hiustenlähtöön?

Heippa. Muutin noin kuukausi sitten tänne Atlantin toiselle puolelle. Nyt sitten minulta on alannut lähteä normaalia en
    Hiukset
    3
    271
  2. Apua kaulahuivin kanssa!

Tarvitsisin apua. Eli, sain lahjaksi kudotun kaulahuivin ja ongelmana on se, että huivi käpristyy koko ajan rullalle. Os
    Askartelu ja käsityö
    5
    601
  3. Wilson Boutique Hotel?

Heippa. Juuri varasin lennot ja hotellin Barcelonaan heinäkuun lopulle, ensimmäistä kertaa menemme. Haluaisin kysyä, onk
    Barcelona
    2
    399
  4. Minne?

Olemme suunnitelleet matkaa, mutta kohde puuttuu. Eli meitä on kaksi aikuista ja yksi 16-vuotias (minä :) ). Kohde sais
    3
    396
  5. Minne matkalle? Help!

Olemme suunnitelleet matkaa, mutta kohde puuttuu. Eli meitä on kaksi aikuista ja yksi 16-vuotias (minä :) ). Kohde sais
    Minne matkalle?
    0
    247