Vapaa kuvaus

Heippa, oon tällänen 18 vuotta täyttänyt nuori nainen :) Oon kiinnostunut eläimistä, matkustuksesta, musiikista, urheilusta, kirjoista ja monesta muusta :) Tällä hetkellä asuinpaikkana on Meksiko. Multa löytyy mielipiteitä vähän joka asiaan, mutta usein pidän ne omana tietonani ;) Vihaan yli kaiken jokaiselta foorumilta löytyviä idiootteja, joilla ei tunnu olevan muuta tekemistä, kuin riidan haastaminen ja vittuilu asiallisesti kirjoittaville ihmisille, eli siis trollaus. Suosikkibändit/artistit: The Rasmus, Good charlotte, Camila, Rio Roma Lempikirjat: harry potter Vapaa-aikanani: Ringette, lenkkeily, Pyöräily Katson tv:stä mieluiten: Pako, mentalist, 24, Amazing Race Kotieläimet: Kissa En pidä: Hyttyset Parhaat matkakohteet: barcelona, Rodos, Tallinna, Meksiko Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu

Aloituksia

5

Kommenttia

21

1. Ehdottomasti yksi keskisuuri kaupunki etelä-Meksikossa.
    No, itseasiassa olen täällä tällä hetkellä, mutta tänne kuitenkin haluan ja aion jonain päivänä palata.
    Miksi? Tämä on toinen kotikaupunkini, täällä on toinen perheeni ja rakkaat ystävät, sekä aivan ainutlaatuinen luonto, ihmiset, kulttuuri, ruoka....
    Tänne palaan! :)
  2. ^ 6) Mulla on kyllä kavereita, jotka on nyt/oli lukion ekalla vaihdossa, ja hyvin niillä on siellä mennyt. Ja vaikka mä lähdenkin lukion ekan jälkeen (ens syksynä), niin kävin silti hakemassa suosituskirjeen yläasteen luokanvalvojalta, kun opettajan piti tuntea hyvin.

Ja meidän lukion opo ei ainakaan oo sanonut mitään kovin järkevää vaihtoon haluaville... :D

Yritän vastata pariin, vaikka en siis ole USA:an enkä Australiaan lähdössä (vaan tonne lattareihin ja AFS:llä) enkä siellä ollut :D :

7) Eihän noi nyt oo mitään huonoja numeroita fysiikasta ja matikasta! Enkku on tärkeämpi, ja jos sulla ei oo mitään nelosia tai vitosia missään, niin ei pitäis olla ongelmaa :) Haluutko muuten enkun kielen takia USA:an tai Ausseihin?

8) No siis, syksyllä sulta jää kokonainen kouluvuosi vaan välistä, mutta jos lähdet keväällä, sulle tulee kaksi puolikasta vuotta. En mä muuta eroa keksi :)

9) Järjestöiltä VOI jonkun verran toivoa, mutta se rajoittaa niin paljon perhevaihtoehtoja, että varmaan aika harvalla kumminkaan ne toiveet täysin toteutuu. Eri juttu tietenkin, jos olisit esim. allerginen eläimille, etkä voisi asua sen kanssa.
    P.S. STS toimis ainakin Suomessa tosi nopeasti :)

1) (sori järjestys :D) Mun mielipide on, että ei sillä osavaltiolla niin väliä, kunhan perhe olis mukava. Eikä läheskään kaikilla järjestöillä edes saa toivoa osavaltiota. Ja joillain toivominen (jos toive toteutuu) maksaa jonkun verran.

2) Näin jos aattelen, ni tuskin niitä hirmumyrskyjä kauheasti keskellä mannerta on, eli rannikoilla :D Itseä ne, ja ennen kaikkea maanjäristykset, vähän hirvittää...

Toivottavasti oli edes jotain hyötyä :):)

Ja toivottavasti päätät hakea! :)