Aion hakea vaihtoon ja latinalainen Amerikka kiehtoo tosi paljo ja parhaimmalta kuulostaa Kolumbia:) Se on ehkä vähä tuntemattomampi maa ja matkailukohde, mutta onko kellään vaihtari tai vaikka vain matkakokemuksia kyseisestä maasta? Millasia ihmiset siellä on; ystävällisiä, vieraanvarasia, riehakkaita...? Entä millanen koulujärjestelmä on?
Kiitos jo etukäteen vastaajille:)!!
!Colombia!
6
564
Vastaukset
- deseoso
PS. Osaako joku nerokas kertoa, mistä näppäimistössä saa sellasen espanjalaisen väärinpäin olevan huutomerkin ja kysymysmerkin?:)
En oo käynyt Kolumbiassa, mutta olisin hakenut sinne, jos sinne olisi päässyt AFS:ltä. Mutta tunnen pari kolumbialaista ja he ovat kertoneet, että ihmiset on puheliaita ja ystävällisiä yms, vähän niinkun muuallakin lattarimaissa. Ja perhe ja sukulaiset on sielläpäin tosi tärkeitä.
Koulujärjestelmästä en osaa (vielä :p) sanoa mitään, mutta sen tiedän, että monessa paikassa vaihto-oppilaiden on pakko käydä koulua, mutta sillä ei ole niinkään väliä, mitä siellä tunneilla tekee. Mutta siis tää on tällasta yleistä näistä lattareista :)
Mä itse olen lähdössä Meksikoon, ja mulla oli vaihtoehtoina kaikki lattarimaat, kun en osannut päättää :)- harjoittelija-12
Tahtoisin myös lähteä Kolumbiaan työharjoitteluun, ja oon etsinyt paikkoja netistä mutta tuntuu siltä ettei sinne ole kukaan suomalainen ainakaan mennyt :D Löysin tämän keskustelun tässä turhautuneena ja uteliaana kysyn että kuinka teidän on käynyt sen harjoittelun suhteen?
- harjoittelija-12
Anteeks, siis vaihdon suhteen!!
niin, itse tulin takaisin juuri vaihdosta, Olin Argentiinassa :)
- hrrr
hei sinä joka lähet meksikoon, osaatko yhtään espanjan kieltä? Itse just kävin perheen kanssa meksikossa ja sain sieltä muutaman kaverin jotka opetti mulle espanjaa muutaman sanan sen varalta et tuun vielä takasin :D aattelin et lähtisin sinne vaihto-oppilaaks, mut mua pelottaa ajatus siitä että kukaan ei ymmärrä mitä mun on tarkotus sanoa tai jotain vastaavaa.. se on toisaalta pikkuseikka siihen verrattuna kuinka paljon haluun takasin sinne.
ainiin sekin piti kysyä et mikä järjestö sun matkan järjestää? (siis afs,yfu yms.?) - ellu19
En itse ainakaan P-Kolumbiaan lähtisi! http://www.youtube.com/watch?v=_VKWLC87Uzw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965