PUOLI VUOTTA ON TULLUT DNA:N LASKUT VÄÄRIN LASKUTETTUINA. JOKA IKINEN KK ON PERITTY LIIKAA. KK-MAKSUT JOPA TUPLANA, MOKKULA 66,70 (oikeasti 13,9e). Lasten saldorajat eivät ole olleet päällä, puoli vuotta on yritetty kytkeä tekstiviesti estoa päälle, nyt taisi perjantaina kytkeytyä päälle. Ihan käsittämätöntä! Jos viestiä laittaa sähköpostitse, vastausta ei tule. syksyllä tuli n. kk päästä viestin lähettämisen jälkeen.
Nyt oikeasti loppui kärsivällisyys! Myönsivätkin että heillä on vähän ongelmia, on jäänyt alennukset pois ja kk-hinnat välillä tuplaantuneet. Myöntävät sentään.
TARKISTAKAA DNA LASKU!!!
96
7052
Vastaukset
- khlhkllkl
Saman asian takia vaihdoin liittymän toiseen. Laskut ei oikein.
- tupla laskutus
ja viimeisimmässä laskussa 5 euron laskutuslisä?
PASKAA!! - sepile 1958
tupla laskutus kirjoitti:
ja viimeisimmässä laskussa 5 euron laskutuslisä?
PASKAA!!Sain itse myös tarpeekseni DNA:sta Siirryin Saunalahteen niin jopa laskut pienenivät ja kätevästi teksiviesti kännyyn kun uusi lasku maksettavana omilla sivuilla. Jokainen tietenkin valitsee operaattorinsa
mutta itse olen ollut tyytyväinen Saunalahteen. - Kairaaja 49
sepile 1958 kirjoitti:
Sain itse myös tarpeekseni DNA:sta Siirryin Saunalahteen niin jopa laskut pienenivät ja kätevästi teksiviesti kännyyn kun uusi lasku maksettavana omilla sivuilla. Jokainen tietenkin valitsee operaattorinsa
mutta itse olen ollut tyytyväinen Saunalahteen.Kannattaa siirtyä Saunalahden liittymien käyttäjäksi, jos DNA laskuttaa aina liikaa, ja eivät pidä lupauksistaan kiinni. Ei ainakaan minua ole Saunalahti retkuun vetänyt, netti toimii myös saunalahden liittymällä!
Kairaaja 49 kirjoitti:
Kannattaa siirtyä Saunalahden liittymien käyttäjäksi, jos DNA laskuttaa aina liikaa, ja eivät pidä lupauksistaan kiinni. Ei ainakaan minua ole Saunalahti retkuun vetänyt, netti toimii myös saunalahden liittymällä!
mulla on soneran laajakaista.
oon yrittänyt siirtää kahta laskua helmikuun loppuun, mutta en saa henk koht asiakaspalvelua kiinni mistään, koska se on laitettu nauhoitteeksi!!!
miksi nuo palvelut menee siihen, että langan toisessa päässä on nauha?!!
vaihdan operaattoria HETI, kun jostain saan OIKEAN henkilön kiinni!!!- Tyytyväinen puhelime
Kairaaja 49 kirjoitti:
Kannattaa siirtyä Saunalahden liittymien käyttäjäksi, jos DNA laskuttaa aina liikaa, ja eivät pidä lupauksistaan kiinni. Ei ainakaan minua ole Saunalahti retkuun vetänyt, netti toimii myös saunalahden liittymällä!
Saunalahti pelaa kuin unelma. Dna oli peestä. Dnassa ei pelannut mikään.Saunalahdessa puolittui laskut välittömästi.Paras ratkaisu pitkään aikaan,
- jhgfdstyuiuytr
sepile 1958 kirjoitti:
Sain itse myös tarpeekseni DNA:sta Siirryin Saunalahteen niin jopa laskut pienenivät ja kätevästi teksiviesti kännyyn kun uusi lasku maksettavana omilla sivuilla. Jokainen tietenkin valitsee operaattorinsa
mutta itse olen ollut tyytyväinen Saunalahteen.Hyvä Saunalahden mobiililaajakaista-asiakas! Saunalahden mobiililaajakaistoissa voi nykyään olla saman IP-osoitteen alla useita eri käyttäjiä. Jos käyttämäsi jaettu IP-osoite on joutunut estolistalle, et valitettavasti pysty julkaisemaan keskusteluviestejä.
"Sain itse myös tarpeekseni DNA:sta Siirryin Saunalahteen.....itse olen ollut tyytyväinen Saunalahteen."
Kirjoittelet sitten tänne Sensuuri24/7/ palstalle kuitenkin kirjaston koneelta?
- dtgjdgj
Mulla on ollu mokkula lokakuusta asti mut eipä ole ensimmäistäkään laskua vielä näkyny ja joulukuun puhelinlaskukin on tulematta. Mukavaa kun saa sitten loppuvuodesta maksaa varmaan toista tonnia kun ei laskutus toimi! Pitäisivät asiakasmääränsä sellaisina että tulevat toimeen. Mokkulassa olen naimisissa 2v mut puhelinliittymä sentään lähtee vaihtoon. Ja ei, ei Soneraa, se on kallis ku helvetti.
- DNA - Ei enää ikinä!
Meillä kävi näin: hankittiin kaksi vuotta sitten pojalle dna-liittymä, johon tuli kytkynä uusi puhelin. Määräaikainen sopimus meni itsestään umpeen, ja kun poika vaihtoi liittymää, niin ei se niin vain käynytkään. Kävi ilmi, että puhelin oli lukittu vain dna-käyttöön. Purkukoodia soitettiin ja jonotettiin monta päivää ja kun se vihdoin saatiin, niin ohjeet olivat niin epämääräiset, että dna-myymälänkään miehet eivät sitä osanneet avata. Nyt pyytävät vain edelleen soittaman asiakaspalveluun, johon vain onnella voi saada yhteyden. Kaksi kuukautta on kulunut. Ei ole sen kummemmin enää soiteltu, ja kaikki dnat meidän perheessä on vaihdettu toisiin operaattoreihin.
- jubadupajuuu
Ei millään pahalla, mutta juuri tuo asia pitäisi aina heti kysyä ennen kuin edes suostuu kytkykauppaan. No, se on aina helppoa olla jälkiviisas.. :)
- Tyyne täällä
jubadupajuuu kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta juuri tuo asia pitäisi aina heti kysyä ennen kuin edes suostuu kytkykauppaan. No, se on aina helppoa olla jälkiviisas.. :)
On ollu useempi kytky ja kaikki on saatu purettua.. sama se sille mikä operaattori, kyllä se puhelin pitää saada vapaaseen käyttöön ilman älytöntä vaivaa. On kokemusta vaikeuksista saada asiakaspalvelu kiinni, mutta onneksi sinne soittaminen on maksutonta. Sanoisin tuohon kytkynpurkuongelmaan että vie DNA liikkeeseen sen, siellä purkavat tai lähettävät huoltoon purettavaksi sen puhelimen.
DNA:n kans ei oo ollu ongelmia mutta saunalahden kylläkin.. ja niiltä en ota liittymää enää ikinä. - 3 viikoin välein
jubadupajuuu kirjoitti:
laskut mksuun..lyhyt kuukausi.vaihdan liitymän.jollei korjaus tapadu.
- Kusettajia kaikki
Linssiinviilaus ála saunalahti. Myyjä kehui jotta saan puhua ja pälättää niiiiiiiin paljon kun haluan eikä puhelinlasku oo kuussa kun sen euron korkeintaan vuorokaudelta. Kertaakaan en ole saanut edes 31:n egen laskua, edullisimmillaan noin 45 euroa. Valtakunnallisiin yritysnumeroihin soittaminen on sen verran erilaista puhelimenkäyttöä, ilmeisesti, että sen hinta on seitsenkertainen muihin liittymiin verrattuna.
Saattaa muuten operaattori vaihtua:)- .,-,.-,-.,.-
että voit soittaa normaalihintaisiin liittymiin niin paljon kuin sielu sietää mutta muista peritään se summa mikä on ilmoitettu.
- pölkkypää1323
tuon tiiän jopa minä et 020 ja 010 alakuuset yritys numerot maksaa MILLÄ tahansa operaattorilla soitettuna 1-15€/minuutti. euron päiväthän ei käsitä niitä koska niistä menee se euro sille yrittäjälle sä käytät sen aikaa ja se laskuttaa sua ajastaan! vaiha soneraan tai toine tosi hyvä on dna ei tuu kato se laskukaa nii useen =))
- M. U. L. Qvist
pölkkypää1323 kirjoitti:
tuon tiiän jopa minä et 020 ja 010 alakuuset yritys numerot maksaa MILLÄ tahansa operaattorilla soitettuna 1-15€/minuutti. euron päiväthän ei käsitä niitä koska niistä menee se euro sille yrittäjälle sä käytät sen aikaa ja se laskuttaa sua ajastaan! vaiha soneraan tai toine tosi hyvä on dna ei tuu kato se laskukaa nii useen =))
Ei muuten mene yrittäjälle vaan operaattorille menee 010 ja 020 puheluissa se korkeampi hinta. Olen aina ihmetellyt miksi yrittäjät ottavat tollasia numeroita, eikö ne oikeasti haluakaan asiakkaita.
- Aika uunotusta
.,-,.-,-.,.- kirjoitti:
että voit soittaa normaalihintaisiin liittymiin niin paljon kuin sielu sietää mutta muista peritään se summa mikä on ilmoitettu.
kuten edelliselle. Uusi kortti oli puhelimessa, eikä muuten ollut sopparissa tuollaisten yritysnummeroiden hintaa eriteltynä, laskussa kylläkin.
Jos operaattirin myyntitykki sanoo ettei puhelimen käytöstä tule kuluja kuin maksimissaan sen euron päivässä, arvonlisäverottomana tietty, niin eköse ole silloin sama vaikka soittaisin itte Isä Jumalalle linjat lämpösenä pitkin päivää? Euro on euro kai edelleen? Kummasti vaan muuttuu laskussa ykkösen muoto.
Samaa lantaa se on eri pussukassa oli operaattori kuka hyvänsä. Elääkseen ne asiakkaita kusettaa, kirkko hoitaa diakoniatyön,,,,,,,,,,, ja kylmäkosken kirkon saneerauksen. - miehä se
M. U. L. Qvist kirjoitti:
Ei muuten mene yrittäjälle vaan operaattorille menee 010 ja 020 puheluissa se korkeampi hinta. Olen aina ihmetellyt miksi yrittäjät ottavat tollasia numeroita, eikö ne oikeasti haluakaan asiakkaita.
olishan se hienoa jos soitat vaikka vakuutusyhtiöön niin numero alkaa 050 jne. antaa kyllä yrityksestä ihan eri kuvan jos on oikeast yritysnumerot käytössä. ja yrityksille on noista yritysnumeroliittymistä muutakin hyötyä kun se numero vaan.
- Pikkusen eppäilen
miehä se kirjoitti:
olishan se hienoa jos soitat vaikka vakuutusyhtiöön niin numero alkaa 050 jne. antaa kyllä yrityksestä ihan eri kuvan jos on oikeast yritysnumerot käytössä. ja yrityksille on noista yritysnumeroliittymistä muutakin hyötyä kun se numero vaan.
Toi nyt on aika etäältä veistetty että noilla yritysnumeróilla olis joku prändiarvo tai muuta. Mua ei kiinnosta ton taivahallista kenenkään numero, muuta kun sen verran että saan sen ihmisen kinni jota tavoittelen. Egoni kyllä kestää soittaa 050-alkuiseenkin numeroon kun asiaa on ja turhaanen soittele. Se yritysnumeroliittymä on vain ja ainoostaan bisnestä ja rahastusta, kaikki muu on paskapuhetta. Vai miten perustelet 90-luvun yhden valtakunnan kovimman talousmahdin nousun, Nokian? Firma nousi konkka- ja kumisaapasverstaasta kännykkäbisneksen lippulaivaksi ja ilman yritysnumeroita. Nyt näyttää sille ettei senkään sukellusta ja ulsoliputusta se yritysnumerojuttusi pelasta vaikka kuinka hyödyllinen olisikin, uskokoon ken voi:)
- _*_*_*_*_*_*_
Pikkusen eppäilen kirjoitti:
Toi nyt on aika etäältä veistetty että noilla yritysnumeróilla olis joku prändiarvo tai muuta. Mua ei kiinnosta ton taivahallista kenenkään numero, muuta kun sen verran että saan sen ihmisen kinni jota tavoittelen. Egoni kyllä kestää soittaa 050-alkuiseenkin numeroon kun asiaa on ja turhaanen soittele. Se yritysnumeroliittymä on vain ja ainoostaan bisnestä ja rahastusta, kaikki muu on paskapuhetta. Vai miten perustelet 90-luvun yhden valtakunnan kovimman talousmahdin nousun, Nokian? Firma nousi konkka- ja kumisaapasverstaasta kännykkäbisneksen lippulaivaksi ja ilman yritysnumeroita. Nyt näyttää sille ettei senkään sukellusta ja ulsoliputusta se yritysnumerojuttusi pelasta vaikka kuinka hyödyllinen olisikin, uskokoon ken voi:)
Kerranki järjen sanoja!
- Luuriduunari
Mun omassa luurissa on TeleFinlandin liittymä, firman työluurit vaihtuivat vuosi sitten Soneralta Elisaan. TeleFinland on ollut koko ajan ihan ookoo, sekä hintojen että palvelun toimivuuden puolesta.
Työluurin kohdalla en osaa laskuista sanoa mitään, mutta palvelun laatu heikkeni rajusti vaihdon jälkeen. Soneran verkko toimi kaikinpuolin todella hyvin, mutta Elisan verkosta löytyy aika lailla katveita ja liian ruuhkautuineita alueita, joten puhelut ja datayhteydet pätkivät säännöllisesti. Jos/kun noista haluaa urputtaa, asiakaspalvelunumeroon on melkoisen pitkät jonot, joten olen pommittanut heikäläisiä sähköpostilla.
Näitten kokemusten perusteella ykkösvalinta olisi Sonera.- tele.fi
ehdottomasti paras tähän mennessä. ollut aikanaan normi sonera, saunalahti ja soneran zeraforty mut nyt koko meijän poppoolla telet. helkkarin hyvä ja laskut ei huitele taivaissa! SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!
ps. TOSI mukava asiakaspalvelu. ei tartte ootella pitkiä aikoja ja ihmiset iloisia ja sosiaalisia :) - .................
tele.fi kirjoitti:
ehdottomasti paras tähän mennessä. ollut aikanaan normi sonera, saunalahti ja soneran zeraforty mut nyt koko meijän poppoolla telet. helkkarin hyvä ja laskut ei huitele taivaissa! SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!
ps. TOSI mukava asiakaspalvelu. ei tartte ootella pitkiä aikoja ja ihmiset iloisia ja sosiaalisia :)Minulla ainakin oli todella paljon ongelmia että sain irtisanottua Soneran mokkulan, ei ollutkaan 14 päivän palautusoikeutta, valehdeltiin päin naamaan että ollaan rakentamassa uutta teletornia asuntoni viereen. Onneksi pääsin moisesta eroon, vaikka jouduin maksamaan ihan kauheasti ylimääräisiä kuluja satojen eurojen edestä, muutoin uhkasivat laittaa laskut perintään ja kuluttaasiamieskin oli voimaton. Lisäksi soneralla ei ollut e-mail osoitetta jonne valitukset voi laittaa kirjallisesti niin että kuluttajasuoja saisi kopiot.
tele.fi kirjoitti:
ps. TOSI mukava asiakaspalvelu. ei tartte ootella pitkiä aikoja ja ihmiset iloisia ja sosiaalisia :)Täysin päinvastainen kokemus TeleFinlandista! Perittiin ylimääräisiä kaverisoittopuheluita, vaikka takuuvarmasti en ollut niitä soittanut, samaten välillä pieniä hämäriä laskutuksia puhelinlaskussa muutenkin. Asiakaspalvelija oli kaikkea muuta kuin mukava (halveksiva, tiuskiva ym.), mutta se voi tietysti johtua täysin siitä ihmisestä siellä vastaamassa... Eipä ollut telefinland kovin kauaa ennen kuin vaihdoin pois.
Mutta hyvä jos teillä toimii, itse en kyseiseen operaattoriin enää vaihda :)- tyytyväinen ollut!!
itte oon ollu erittäin tyytyväinen Elisaan.. palvelu pelaa todella hyvin, kuuluvuus on kohillaan ja mikä parasta aina kun olen aspaan soittanut niin max 15 min olen ollut puhlimessa yhteensä.. yleensä pääsee samantien läpi hoitaan asioita.. :)
liittymääni en kyllä vaihda sitten mistään hinnasta..!!! :) minä taas aion vaihtaa soneran pois, koska sielä palvelee VAIN nauhoitus.
enkä saa oikeata ihmistä millään kiinni sieltä, kun olis pitänyt siirtää pari laskua helmikuun loppuun.
ei ne äänipalvelut ole todellakaan hyviä!
ja kun soneran omille sivuillekkaan ei pääse.
siirto numeronäppäimillä ei myöskään ole käytössä! ihmeellistä palvelua!................. kirjoitti:
Minulla ainakin oli todella paljon ongelmia että sain irtisanottua Soneran mokkulan, ei ollutkaan 14 päivän palautusoikeutta, valehdeltiin päin naamaan että ollaan rakentamassa uutta teletornia asuntoni viereen. Onneksi pääsin moisesta eroon, vaikka jouduin maksamaan ihan kauheasti ylimääräisiä kuluja satojen eurojen edestä, muutoin uhkasivat laittaa laskut perintään ja kuluttaasiamieskin oli voimaton. Lisäksi soneralla ei ollut e-mail osoitetta jonne valitukset voi laittaa kirjallisesti niin että kuluttajasuoja saisi kopiot.
MITEN SAA SONERAN POIKKI?!
EI VASTAA OIKEA ASIAKASPALVELU. EI PÄÄSE OMILLE SIVUILLE, EIKÄ VOI TEHDÄ UUTTA. NÄPPÄIN PALVELU EI OLE TOIMINNASSA!! KIITTI V****STI SONERA!! EIKÄ SIIS LASKUJA VOI SIIRTÄÄ!!!- soneramies
zigi75 kirjoitti:
minä taas aion vaihtaa soneran pois, koska sielä palvelee VAIN nauhoitus.
enkä saa oikeata ihmistä millään kiinni sieltä, kun olis pitänyt siirtää pari laskua helmikuun loppuun.
ei ne äänipalvelut ole todellakaan hyviä!
ja kun soneran omille sivuillekkaan ei pääse.
siirto numeronäppäimillä ei myöskään ole käytössä! ihmeellistä palvelua!moii mihinköhän kumman numeroon te olette soittanut kun mie soitan asiakas palveluun niin ensin tulee että joko puheella toimiva tai näppäimmillä toimiva ja aina olen päässyt mihin haluan ja ei ole kestänyt pitkään joskus on saattanut olla jopa 10 min mut muut alla jopa 2min ja on saanut asiat sovittua ja kk maksu 1.99... ja laskut on ihan oikein ja saa vielä plussaa niistä...
- Kilpailuttaja83
Itsellä oli DNA joskus kauan sitten. Ei ole enää ollut sen jälkeen, kun laskuja rupesi tulemaan miten sattuu. Nyt minulla on paketti liittymä saunalahdelta. Maksan kuussa 9,90 paketista joka sisältää 500 min puhetta ja 1000 tekstaria kuussa. Puhelinlaskut tippuivat melkein 30 euroa kun kilpailutin liittymäni vähän aikaa sitten. Ja ongelmia ei ole ollut kyseisen operaattorin suhteen ainakaan vielä.
- on suomessa pahinta
on vain huonoja,epärehellisiä umpikieroja kusettajia. täysin sutkia kaikki,valitettavasti.
kummalta se tuntuu,miksi niitten toimintatavat saa yleensäkään olla aivan aina ja syvältä.
miksi haluavat toimia mahdollisimman kierosti? kieroutta ollut ainakin 10v ja jatkoa riittää.
olisi jokseenkin luonnollisen helppoa kertoa ja toimia rehellisin,ilman vilppiä olevin keinoin,mutta ei.
ei...ei...ei mitenkään.
en luota operaattorien tapoihin,sanomisiin,laskuihin ja laskutuksiin sentin vertaa. näin on totuus.- eihän kukaan
niin kallista liittymää ottaisi. Ihminenhän suorastaan haluaa että sille esitetään pikku valheita myyntipuheessa.
- fgtgh
Joo, ei oo DNA ainoo linssiin viilaaja.
Soneralla ollessani oli aikoinaan ongelmia.
Tele Finlandilla ei ollut ongelmia niin kauan kuin hankin mokkulan. Nettiliittymän avaamisen jälkeen kesti kuukausitolkulla, ennenko asiat selvisi. Sähköposteihin vastattiin parin kolmen viikon päästä. Soittopyyntöihin ei vastattu.
Ainakin olen sopimuksen päättymisen jälkeen entinen asiakas.
Saunalahti paras, pieneni laskut, kun puh.liittymän vaihdoin sinne.- joka lähtöön
Saunalahdessa nyt pääliittymä, mutta mokkula Soneralta ja on kyllä toiminut asialllisesti. Varakännykkä on taas DNA:n liittymällä, eikä ole vielä ollut mitään ongelmia.
- ai on muitakin
Mulla oli 50 euron soitto muka johonkin palvelunumeroon. Maksullinen lakineuvo tms. puhelin johon muka olin soittanut. En ole kuunaan kuullutkaan mokomasta palvelusta eikä mun puhelinta pääse kukaan muu käyttämään. Mikäpä siinä maksa pois, oikaisua ei vielä ole kuulunut.
- TJ
Kokemusta on kaikista operaattoreista, joita todellisuudessa Suomessa ei ole kuin 3,5! Sonera on ollut kallein, surkein, ylimielisin. Silloin kun Saunalahti oli vielä itsenäinen hinta oli edullinen ja hyvä. Työliittymä on nyt Elisalta ja laskutusongelmia on todella usein, kuuluvuus kuitenkin hyvä. Omat liittymät on nyt DNA:lta ja olleet pari vuotta. Kokonaisuutena paras tähän asti vaikkei täydellinen olekaan.
- HermonsaMenettänyt
Älkää hyvät ihmiset menkö sortumaan niihin DNA:n valheellisiin tarjouksiin. Itse erehdyin vielä tekemään 24kk sopimuksen kun "halvalla" sain. Kyseessä siis mokkula, joka toimi siedettävästi 14päivän irtisanomisajan. Tämän jälkeen yhteys huononi huononemistaan ja ongelmia oli myös nettitikun tunnistamisessa. Lopulta netti ei toiminut enää ollenkaan. Sitten kun aloin tutkimaan sopimuspapereita niin huomasin että ensimmäiset 6kk oli luvattu puoleen hintaan ja rosvot olivat laskuttaneet täyden hinnan. Perustelivat että ei ole sovittu milloin alennus astuisi voimaan. Totuus on että ei koskaan jos ei asiakas sitä huomaa. Sopimuksen purku on myös tehty todella vaikeaksi, toisin sanoen mahdottomaksi ilman kuluttajaviraston apua. Itse riitelin Dna:n kanssa monta kuukautta, mutta kun ilmoitin asiasta kuluttajavirastoon ja kerroin koko totuuden niin sopimus meni välittömästi purkuun! Elikkä jos alkavat yhtään venkuilemaan vastaan niin ilmoitus kuluttajavirastoon niin alkaa tapahtumaan. Ja niille jotka ette ole DNA:n asiakkaita niin olkaa tyytyväisiä älkääkä koskaan siihen erehtykö menemään kusetettavaksi. Olkoon vaikka miten hyvä tarjous, mutta jos mikään muu ei toimi kun laskutus ja sekin tuplana niin ei sitä voi mitään positiivista sanoa
- paskalahtimaksaa
Eläma halpa,DeNA kallis.
Paskalahti,huijausta joka sekuntti. - Entinen liittymämyyj
Olin ensimmäisten joukoissa jotka pääsi myymään dna:n liittymiä 2001 yrityksille ja kuluttajille. Vakitettavasti meni jälleenmyyjä konkurssiin ja dna jätti liittymäprovisiot maksamatta... ; (
Eli minun talouteeni ei koskaan tule Welhoa (dna omistaa) tai dna:ta
- todella pettynyt
Heti ensimmäisen laskun jälkeen otin yhteyttä asiakaspalveluun ja luvattiin korjata virhe, mitään ei ole tapahtunut. Uusintayhteydenotot samasta asiasta, mutta korjausta ei tehty, lasku vaan siirretty kätevästi perintätoimistolle.
-50% on kusetusta!
Helppohan se on DNA:n toimia miten lystää kun tuli tehtyä 24 kk:n sopimus ja puhelin vielä sim-lukittu.- 46nen
kerran vuodessa vaikka en soita kenellekään
se ei tosin ole paljon- en myöskään tekstitä.
nuorten toki pitää pitää yhteyttä, mitesmuuten - Liian Kärsivällinen
Minulla oli DNA-onni liittymä, jonka määräaikaisuus piti loppua 12.2009. En saanutkaan vaihdettua silloin operaattoria, sillä vuoden määräaikaisuus muuttui automaattisesti kuukauden määräaikaisuudeksi, vaikka olin aiemmin tiedustellut määräaikaisuuden loppumista. Kun kuukauden määräaikaisuus loppui, niin jatkoin toistaiseksi voimassaolevaa sopimusta DNA:lla, sillä he tekivät sopivan puhetarjouksen. Yritin uudelleen siirtää liittymäni toiselle operaattorille 11.2010. mutta se ei onnistunutkaan, sillä minulla oli kuulemma tehty uusi vuoden sopimus DNA-onni heinäkuussa 2010. Soitin DNA:lle ja ihmettelin, miten tämä on mahdollista. Puhelun minuuttihinta ja puhe-etu oli aivan sama, kuin aiemminkin, mutta sopimus oli muuttunut tietämättäni määräaikaiseksi. Miksi ihmeessä olisin tehnyt sellaisen sopimuksen? Sopimusta ei ilmeisesti löytynyt, sillä sain puhelun jälkeen viestin puhelimeeni, että määräaikaisuus on loppunut. Liittymäni vaihto onnistui neljännellä yrityksellä, vaikka minulla ei koko aikana ole ollut omasta mielestäni yhtään määräaikaista liittymää. En ole myöskään saanut käyttööni mitään halpoja minuuttihintoja, sillä "vapaudestahan" pitää maksaa. Minulle tuli tyytyväisyyskysely DNA:lta ja ilmoitin, että en suosittele DNA:ta kenellekään. Uudelta operaattorilta ei ole vielä tullut laskua, mutta, jos minulla on määräaikaisliittymä, niin kyllä kuulevat kunniansa.
- paiste-formula 602
Rajan pinnassa asustellessa venäläinen liittymä voisi olla kannattava. Tyhjänpäiväiset "mitä sulle kuuluu" puhelut loppuvat ja ulkomaillekin pääsee kait ilman alvia. Sitäpaitsi Elisan liittymästä en päässyt pariin vuoteen ulkomaille, eikä ulkomailta saatu yhteyttä minuun. Eipä Soneran eikä Elisan asiakaspalvelussakaan ole kehumista. Täytyy ainakin kokeilla miten tuo venäläinen liittymä pelaa.
- Vaihtamalla paranee_
AINA ON TARKISTETTU JA AINA ON TÄSMÄNNYT!!! :D Nyt jo useamman vuoden tyytyväinen dna:n asiakas. Ei mitään häikkää laskuissa, pidän kirjaa ni tiedän täsmääkö. Paskimmat on olleet Sonera ja Elisa.
- mieltä
dna on paska firma,laskuttaa mitä sattuu ja sanovat että mitäs soittelet,siinä paikassa vaihdoin liitymää ja laskut putos kuukaudessa 50 euroo ja elisa on toinen samanlainen paska.
- ei virheitä
Olen DNA täysin tyytyväinen eipä ole tullut ainuttakaan laskua missä olisi virheitä.
- pieniaa
ei virheitä kirjoitti:
Olen DNA täysin tyytyväinen eipä ole tullut ainuttakaan laskua missä olisi virheitä.
Myyjä myy ja Telian suomalaisyksiköt rahastavat miten tykkävät. Kuitenkin puhelinmyyjän pitää tietää
tarkalleen mitä myy ja operaattorin, minun tapauksessani TF:n, pitää toimittaa
tuote, jonka myyjä on myynyt eikä vain sinne päin. Operaattorin pitää
toimittaa luvattu sopimusvahvistus, josta näkyvät kaikki myyjän kanssa
sovitut asiat. Ei voi olla oikein, että nähdäkseen ovatko sovitut
erikoisehdot myyjän kanssa sovittujen mukaiset, joutuu odottamaan
ensimmäistä laskua. Tässä tapauksessa ei 14 päivän peruuttamisajan kuluessa
pysty mitenkään toteamaan, että myyjän kanssa sovitut ehdot ovat
toteutuneet. Vain oikein laadittu ja ajoissa postitettu sopimusvahvistus
olisi voinut asiakkaan siitä vakuuttaa. Minusta myyjän lupausten ja
operaattorin toimittaman ja netissä ylläpitämän tiedon välillä olevat erot
riittävät syyksi purkaa 12 kuukauden puhepaketti alkuunsa. Epäluottamusta
lisää vielä vanhan asiakassuhteen laskumapista TF:lta löytynyt virheellinen
tieto.
Kun puhelinmyyjä lupasi erikseen kysyttäessä, että myyjän kanssa tehdystä
kaupasta tulee vahvistus, jossa sovitut asiat on eritelty, hän valehteli tai
ei tiennyt tätäkään = myyjän virhe. Minulle ei, 14 päivän kuluessa
puhelinmyyjän kanssa tehdystä sopimuksesta eikä tähän mennessä, ole
toimitettu kirjallisesti, omilla sivuilla eikä muuten sähköisesti
sopimusvahvistusta, jossa myyjän kanssa puhelimessa sovitut asiat on
eritelty. Kysynkin nyt, että onko puhelinoperaattoreille myönnetty erivapaus
pitää omana tietonaan ja olla vahvistamatta asiakkailleen puhelimitse
myymiensä sopimusten hintoja ja tarjousehtoja?
Tuntui jotenkin Soneran ja TF:n järjestelmiin sopimattomalta, että
puhelimessa tehdyt liittymäsopimukset vahvistettaisiin kirjallisesti ja
vieläpä alle 14 päivässä niin, että vahvistuksesta näkyvät kaikki asiakkaan
kanssa sovitut hintaan ja sopimuksen kestoon vaikuttavat asiat. Heidän
käytäntönsä mukaan sopimukset vahvistetaan vakioliittymien mukaisesti ja
erikoiset sopimusehdot näkyvät vain heidän tiedostoissaan. Asiakas voi ne
kuulemma halutessaan tarkistaa esim. asiakaspalveluun soittamalla. Tämä on
minusta väärin. Vahvistuksen pitää tulla
pyytämättä ja siitä pitää näkyä mitä on sovittu - superhäskiä
pieniaa kirjoitti:
Myyjä myy ja Telian suomalaisyksiköt rahastavat miten tykkävät. Kuitenkin puhelinmyyjän pitää tietää
tarkalleen mitä myy ja operaattorin, minun tapauksessani TF:n, pitää toimittaa
tuote, jonka myyjä on myynyt eikä vain sinne päin. Operaattorin pitää
toimittaa luvattu sopimusvahvistus, josta näkyvät kaikki myyjän kanssa
sovitut asiat. Ei voi olla oikein, että nähdäkseen ovatko sovitut
erikoisehdot myyjän kanssa sovittujen mukaiset, joutuu odottamaan
ensimmäistä laskua. Tässä tapauksessa ei 14 päivän peruuttamisajan kuluessa
pysty mitenkään toteamaan, että myyjän kanssa sovitut ehdot ovat
toteutuneet. Vain oikein laadittu ja ajoissa postitettu sopimusvahvistus
olisi voinut asiakkaan siitä vakuuttaa. Minusta myyjän lupausten ja
operaattorin toimittaman ja netissä ylläpitämän tiedon välillä olevat erot
riittävät syyksi purkaa 12 kuukauden puhepaketti alkuunsa. Epäluottamusta
lisää vielä vanhan asiakassuhteen laskumapista TF:lta löytynyt virheellinen
tieto.
Kun puhelinmyyjä lupasi erikseen kysyttäessä, että myyjän kanssa tehdystä
kaupasta tulee vahvistus, jossa sovitut asiat on eritelty, hän valehteli tai
ei tiennyt tätäkään = myyjän virhe. Minulle ei, 14 päivän kuluessa
puhelinmyyjän kanssa tehdystä sopimuksesta eikä tähän mennessä, ole
toimitettu kirjallisesti, omilla sivuilla eikä muuten sähköisesti
sopimusvahvistusta, jossa myyjän kanssa puhelimessa sovitut asiat on
eritelty. Kysynkin nyt, että onko puhelinoperaattoreille myönnetty erivapaus
pitää omana tietonaan ja olla vahvistamatta asiakkailleen puhelimitse
myymiensä sopimusten hintoja ja tarjousehtoja?
Tuntui jotenkin Soneran ja TF:n järjestelmiin sopimattomalta, että
puhelimessa tehdyt liittymäsopimukset vahvistettaisiin kirjallisesti ja
vieläpä alle 14 päivässä niin, että vahvistuksesta näkyvät kaikki asiakkaan
kanssa sovitut hintaan ja sopimuksen kestoon vaikuttavat asiat. Heidän
käytäntönsä mukaan sopimukset vahvistetaan vakioliittymien mukaisesti ja
erikoiset sopimusehdot näkyvät vain heidän tiedostoissaan. Asiakas voi ne
kuulemma halutessaan tarkistaa esim. asiakaspalveluun soittamalla. Tämä on
minusta väärin. Vahvistuksen pitää tulla
pyytämättä ja siitä pitää näkyä mitä on sovittuolla rehellinen,vain epärehellinen. onko suomessa tai lähialueella yhtään operaattoreihin verrattavissa
olevaa saatanaan sutkia ja kaikin tavoin likaiseen peliin pyrkivää firmaa. en usko olevan.
miten tuollaiset saa yleensäkään edes toimia ? ei pelaa oikeustaju pätkän vertaa suomessa, vaikka on
ikänsä rehellisyyteen ja oikeudenmukaisuuteen opetettu. siksikö oper. kaikin tavoin pelaa vilunkia. - Veryfunny
ei virheitä kirjoitti:
Et varmaan löydä yhtään virheitä omasta viestistäsikään.
- HUIJATTU Nro 5555555
ei virheitä kirjoitti:
12 sanaa ja 5 kirjoitusvirhettä. Onko lukutaitosikin yhtä huono ja et huomaa virheitä laskuissasi. :-)
ensin taistelin kahden mokkulan veloituksesta , kun toinen hajosi takuuaikana eikä heillä ollutkaan sopimusta enää kiinaan joten sain nokian mutta eivät suostuneet purkamaan vanhaa sopimusta.vasta kuluttaja-asimies sai hoidettua asian ,vaikka korvaukset kyllä kesti . nyt sanoin irti puhelimen joulukuun alussa, ja siitä tuli kirje että ovat veloittaneet liikaa ja pyysivät tilinumeroo jonka annoin liikkeen hoitaa se sähköpostin kautta ,kun periaatteessa en odota kymmeniä minuutteja oottamaan että saisin ihmisen kiinni.viimeviikolla tympäännyin oottamaan ja soitin ,kerrottuani asiani, kysyin samalla onko lukeneet laisinkaan postejaan kun asiat ei etene ,niin lyötiin luuri kiinni. pitäiskö oikeesti dna pistää kiinni kun eivät hoida tehtäviään? yleensäkin ihmettelen kuin voi laskut olla ylisuuria kun laitteethan ne mittaavat puhelin käytön ajan .
- ...
Voikohan jollain operaattorilla olla enemmän hakkereita, jotka soittelee muiden piikkiin? Tarkoitan DNA:ta. En tosin ole tarkistanut, mistä kaikesta muutamat isot laskut ovat johtuneet, mutta nyt olen joka tapauksessa vaihtanut Saunalahteen.
- gs05
meitä riemussa myös surussa. En siitä mä vieläkään tiedä, kuinka onneni sain Turussa.
Siellä kohtasin sievän surusilmän, joka torilla kaloja möi............
Sanoit, että mokkula hajosi takuuaikana ja ettei Dna:lla ollut sopimusta Kiinaan, mutta ajatteles, Dna ei ole laitetoimittaja, vaan toimittaa yhteyden siihen sinun mokkulaan. En tiedä kuka sen sinun laitteen on tuonut maahan ja myynyt Dna:lle. ja ootas, käyn kopioimassa linkin, mistä kaikki pääsevät eteenpäin. Tässä se tulee:
http://www.dna.fi/Sivut/yksityiset.aspx
Kun oikeita reittejä käyttää ja asiallisestin asiansa esittää, niin varmasti homma hoituu puolin ja toisin.
Itselläni ei ole valittamista. Jos on asiaa asiakaspalveluun, niin kuuloke korvalle ja soittamaan kaikille Dna:n käyttäjille tuttuun numeroon 044144044, ja ei muuta kun touhuat omia hommiasi, sillä soittaminen on ilmaista.
- rehtiäpeliä
sohastaan että soittaminen on edullista MUTTA MIKSI LASKUTUKSET ON NIIN SOTKUISIA .?
varsin varmaan että kuluttaja ei ymmärtäis .
on ELISALLAKIN tyhmä laskutustapa , LOMITTAIN KAIKKI ihankuin persivät kahteenkertaan.
ON SE KUMMA KUN NYKYAJASSA KAIKKI TÖKKI JA ON VIRHEITÄ LASKUTUKSISSA - väärin laskutettu
Taloyhtiöömme tuli DNA-TV ja netti. Pakettiin kuului ilmainen kuukauden tutustumisjakso kaikkiin maksukanaviin. Vaan eipä ollut mikään ilmainen jakso, lasku tulla napsahti DNA:ta. Peruivat laskun, kun siitä valitin, mutta varmasti joku tuon laskun epähuomiossa maksoi! Ei muuten ole ihan vähän lasku kuukaudelta kaikista maksukanavista. Hullua sinänsä, että tuollaisen laskun edes pystyivät tekemään, kuukauden mittaista sopimusta, kun ei voi edes tehdä.
- .................
Saatana Hesari myi Welhon DNA rosvoille, ja tässä on nyt kylmärinki pelko perseessä
koska Welholla alkaa sama rosvoushomma.
Toistaiseksi kumminkin kaikki OK.- pätkii vähemmän
Aiemmin oli oma laajakaista Soneralta. Sitten taloyhtiö osti TV- ja laajakaistapalvelut DNA:lta. Verkko on Soneran.
Aiempi nopeus Soneralta oli 2 megaa. DNA:n nopeus 1 megaa, ilman lisämaksua. Usko pois, DNA:n 1 meganen toimiin nopeammin kuin Soneran 2 megainen samassa paikassa. Katkoksia on ollut vähemmän. Tosin kesti yli kuukauden kun DNA viitsi kertoa muuttuneet asetukset modeemissa, millä netin saa toimimaan. Varmaan maailman veltoin asikaspalvelija siellä - äänestä päätellen. Vähän tuli tyyppiin eloa, kun kerroin, että osaan kyllä ja olen kiinni modeemiasetuksissa kaapelilla, kun nyt vaan tietäisi, mitä numeroita ja missä pitäsi muuttaa.
En tiedä, koskeeko tämä laadukas asikaspalvelu it-allla vain naisasiakkaita?
- Moomuumääsää
Minulla DNA peri ulosotonkautta 2,5v vanhaa laskua jota ei koskaan ole postilaatikkoon tullut.Maksoin laskun kun pakko oli ettei mene luottotiedot. Outoa oli sekin ettei laskusta ole tullut koskaan maksukehoitusta. Siis ei laskua ei maksukehoitustakaan ?
- Liian Kärsivällinen
Nimimerkki "Moomuumääsää" maksoi mielestään aiheettoman ulosottolaskun. Se saattoi ollakin aiheeton. Oletko kysynyt DNA:lta selvitystä. Ulosottoviranomaisellahan oli kuitti laskusta ja maksukehoituksesta, joka oli maksamatta. Ilmeisesti sinulla oli kuitenkin DNA:lla sopimus sinä aikana, mutta laskua ei oltu lähetetty. Ehkä sinun kannattaisi kuitenkin tarkistaa omasta kirjanpidostasi esim. pankin maksutiedoista oletko sittenkin maksanut. Onko osoitteesi mahdollisesti muuttunut kyseisenä aikana, jonne lasku olisi mennyt. Vaivaa DNA:ta kuitenkin lisäkyselyillä. Pyydä saaada nähdä liittymäsopimus.
- ex-liittymämyyjä
Kuulostaa niin tutulta monen ihmisen kommentit täällä :D
Itse olin 16 vuotiaana yhden kesän liittymien myyjänä puhelimitse neljävuotta sitten, hommasta en kyllä pitänyt yhtään (onneks ei sentään tarvinnu lehtiä myydä)... mutta liittymien kiekurat ja hinta erot aukes aika lail.
Asiakkailta kuuli vähän väliä mitä erikoisemmista sotkuista DNA liittymien kanssa, mm. jatkoivat sopimuksia luvatta. Tuntui aivan järkyttävältä nämä määrät, mutta olipa helppo saada vaihtamaan ihminen liittymää. :)
Myös kantavuus ongelmia oli monella DNA: n kanssa. Tuon kesän perusteella ite en ikinä lähde DNA:n houkutteleviinkaan kampanjoihin.
Sonerasta voin sanoa että tuntuu rahastavan pelkällä nimellä, homma kyl toimii ihan jees, mutta hinnat lähes 3 kertaisia muihin verrattuna. (henk.koht kokemusta liittymän vaihdoksesta itellä kuin läheisilläkin.) Varsinkin monet vanhukset maksavat aivan turhaan liikaa tästä, koska sonera on se tuttu ja turvallinen tai jotain sellaista. Ite vaihtaisin het pois jos Soneran liittymän omistaisin :)
Täytyy vielä puhelinmyyjien puolustukseksi sanoa, että etenkin kesäisin suurin osa näistä myyjistä on 15-20-vuotiaita opiskelijoita, joten täytyy vähän ihmetellä keski-iän ylittäneiden törkeitä kommentteja, kun puhelimen päässä vois hyvin olla oma laps. :) Vaik jos tuputtamal tuputtaa niin oma vikahan se sit on, ite en tuon kesän jälkeen muuten enää ole ilkeillyt puhelinmyyjille KERTOKAA JOKU, MILLÄ SAAN SONERAN POIKKI!!!
KUN EI SIELÄ OLE ASIAKASPALVELUA! OMILLE SIVUILLE EI PÄÄSE JA... JA... HITTO!!!
PERUUTUS NUMERO EI OLE KÄYTÖSSÄ!!!
KIITOS!- 18
soita 020017000 soneran asiakas palveluun sieltä ensin tulee ohjeet joko puheella toimiva tai näppäimmillä toiviva ja numeroiden perusteella painelet mutta elä soita viikonloppuna ei ole asikas palvelua arkisin vaan kyllä toimiii...
- 34twgsd
18 kirjoitti:
soita 020017000 soneran asiakas palveluun sieltä ensin tulee ohjeet joko puheella toimiva tai näppäimmillä toiviva ja numeroiden perusteella painelet mutta elä soita viikonloppuna ei ole asikas palvelua arkisin vaan kyllä toimiii...
dna:lta piti tulla tässä kuussa 180min ilmaista puheaikaa kun latasi 20e viime kuussa. Ei tunnu alkavan ilmaset puhelut vielä 2 päivä, missä lie vika, vai itessä. Onko muilla tietoo. ENnen sieltä tuli aina tekstari, että " edellinen puhelusi ilmainen"...jne
- notpääd
34twgsd kirjoitti:
dna:lta piti tulla tässä kuussa 180min ilmaista puheaikaa kun latasi 20e viime kuussa. Ei tunnu alkavan ilmaset puhelut vielä 2 päivä, missä lie vika, vai itessä. Onko muilla tietoo. ENnen sieltä tuli aina tekstari, että " edellinen puhelusi ilmainen"...jne
DNA maksaa mulle päin. Liittymässä on kolminkertainen määrä puheaikaa kuussa verrattuna kk-maksuun.
18 kirjoitti:
oon sinne soitellu niinku jokapäivä. se näppäin laskunsiirto palvelu ei ole käytössä.
paljokohan siitäkin on jo puhlaskua tullu..... :/
ja muutenki niin hankala juttu.
miksei sinne ole sähköpostia tai mitään.
- ReeÄnAa
Olen ollut DNA:n uskollinen ja tyytyväinen asiakas jo yli 9 vuotta, enkä meinaa vaihtaa "halpojen ja edullisten" tarjousten perässä pois. "Ongelmia" on lähinnä ollut liittymän omistajan nimen vaihtamisessa täysi-ikäisyyden kohdatessa (äidiltäni minulle), jonka kanssa takkusimme muutaman kuukauden. Puhelimen käyttöön nähden laskuni ovat pieniä eikä laskutuksen kanssa ole oikeastaan ikinä ollut minkäänlaisia ongelmia. Kuuluvuuskin peittoaa muut liittymät (kaverit, veljet yms).
Tuskin se ruoho on vihreämpää siellä aidan toisella puolella. Tähän mennessä en ole saanut muilta liittymiltä edullisempaa tarjousta, vaikka kuinka ahkerasti ovatkin koittaneet kaupata. Minulla siis DNA:n Onni. :)- MAINOSHÖYNÄTTÄJÄ..
herra DNA:n mainospäällikkö vai oletko itse Mr Hyvönen?
- HUIJATTU Nro 9999999
En ole DNA:lta ostanut yhtään mitään koskaan, silti on jo kolme vuotta uhannut katkaista yhteyden, ellen maksa.
Hyvin tämä valokaapeliliittymä vaan toimii jopa 24Mbt/s :D:D,
eikä DNA:n asentajia ei edes päästetä taloyhtiön omistamaan keskukseen.
DNA: on _diabolinen_ sopimuspaperi (diabolinen=lakiterminä "Pirua kanssan tehty sopimua"), jonka olemassaoloa ei DNA-Pirun tarvitse todistaa, vaan minun on TODISTETTAVA ETTEI MINULLA OLE SOPIMUSTA
Suomen rikoslaissa on DNA-sian mentävä aukko, jota hyväksi käyttämällä on tässä lähellä asuvilla tullut laskuja sellaisillekin pultsareille, jotka eivät liittymäsopimusta eivät keltään operattoilta edesa saa, vaan ostavat sossupäivänä ärkkäriltä edullisimman prepaid-SIMkortin, joka ei ole DNA.
Ensin alkoi tulemaan karhulaskujen lisäksi tekstareina soittopyyntöja asiakaspalveluun ja kun soitin maksulliseen palvelunumeroon, ei löytynyt pitkään kestävän hakemisen jälkeen ketään, jolla olisi jotain asiaa minulle ja muutaman soittopyynnön jälkeen en enää menny samaan jujuun, maksamaan "viihdepuheluja"
Nykyää tulee perimistoimisto Lindorffilta tiheästi karhukirjeitä, jotka heitän avaamatta roskiin, ja myös soittoja Lindorffilta, niihinkään en vastaa enää koskaa.
Nyt odotan innokaana haastetta oikeuteen, kun on jo kaksi vuotta uhattu oikeuden päätöstä ulosottoon,
Eipä ole vieläkään sitä haastetta tullut
Täytyy vaan odotella, jos tämän kirjoituseni johdosta jo haastaisivat oikeuteen.
Tuskinpa sellaistakaan haastetta tulen saamaan. :-) - wheeee
Itsellä käynyt samoin että tarjous mokkulasta veloitettiinkin täysi hinta, mutta yhdellä soitolla homma korjattiin ja mielipahan välttämiseksi lisättiin vielä puhelinliittymään ilmaista puheaikaa. Ja mitä nyt olen laskuja seurannut niin mokkulankin tarjoushintaan on lisäksi pistetty pieni alennus
- DNAONPERSEESTÄ
Joka sana. D N A on aivan käsittämätön. Reklamaatioihin ei tule vastauksia lainkaan. Ei saa yhteyttä oikeisiin
henkilöihin jotka voisivat OIKEASTI tehdä jotain. D N A lla vastaa ainoastaan apinat jotka vain vastaanottavat ilman valtuuksia puheluita ( välttämätön paha maksavat ulkoistettuna 5,6€ tunit !!!! ) .
SIIS D N A AIVAN KÄSITTÄMÄTÖN SIIS SANOISINKO SURKEIN KAIKISTA SURKEISTA !!!!!!!!!
P.s Toimitusjohtajaa saatikka mitään muutakaan päällikköä ei saa puhelimitse lainkaan kiinni- HUIJATTU Nro 9999998
onnistuin tavoittamaan. Ystvällisesti kertoi, ettei voi yhdistää johtajalle. Sanoin, ette tulen sinne itse ja kävelen yli sihteerin ja otan "manuaalisen " keskutelun sen johtajan kanssa ja tiedän osoitteenkin.
Sihteeri selvitti, ettei hänkään tiedä, missä johtaja on JOSSAIN ULKOMAILLA, EIKÄ EDES NIMEÄ.
HÄNELLÄ ITSELLÄÄNKIN ON VAIN KÄNNYKKÄYHTEYS PÄÄLLIKKÖÖNSÄ, EIKÄ EDE TIEDÄ MIHIN MAAHAN PUHELUT MENEE,
- pissahead
lasku jossa oli kahden kk:n kuukausimaksu ja puhelut ym. En ole sopinut maksavani kahden kuukauden laskua, vaan kuukauden aina kerralla. Kusetusfirma koko dna
- ans kattoo
kerralla monen kuukauden laskut,.tosin puhun n.10 egee kuukausi.
- tarkkanaporkkana
Olen wanha Welhon laajakaista-asiakas.
Varsin hyvin toiminut yhteys ja laskutus.
Viime vuonna sitten DNA osti Welhon 1.7 alkaen.
Eikö perkele heti elokuussa tuli pankista tieto että DNA oli yrittänyt tehdä ylimääräistä suoraveloitusta; onneksi kuitenkin jollain väärällä tunnuksella joten ei ollut mennyt läpi järjestelmistä.
Sittemmin on mennyt kaikki OK.- HUIJATTU Nro 8999999
Mutta ei ilman oikeuden päätöstä onnistuneet saamaaan ulosottoon väärää laskuaan, kun en ole edes DNA:n aszikas, enkä myöskään voi olla mitään velkaa edes.
- Saunalahteen
... pari päivää sitten tilasin Saunalahden liittymän, nyt vain odottelen että vaihtuu. Kiitti mulle riitti DNA, laskut päin persettä, "kuuluvuus" sitä sun tätä katkoo ja pätkii, mokkulalla ei tehnyt mitään, puhumattakaan jos yritti soittaa "asiakaspalveluun"
Ihmettelen miten DNA voi sätkiä tuolla palvelutasolla???
Veikkauksia milloin DNA:n ostaa joku, tuskin tuolla turaamisella kauan enää sätkii...- reeeee
Ei kannata dna:ta hankkia. olin tyyliiin kaksi tuntia puhelimella netissä ja lasku lähes 200e. kyllä vitutti ja dna lähti vaihtoon. miten voi maksaa niin, paljon en ymmärrä.
- thythythn
minulla oli pari vuotta sitten soneran liittymä ilman mitään helvetin nettitikkuja.
Puhelupaketti sisälti rajusti aikaa ja samoin myös tekstiviestipaketti.
Ja mitäpä oli puhelinlaskut? En puhunut perkele kuussa kuin 3H ja tekstiviestit ei ylittäneet kuukausirajaa.
Laskut oli kolmena kuukautena yli 170€ per joka perkeleen kuukausi! Väittivät että käytin puhelimella nettiä, mutta sitä en tehnyt kun tietokonen on niin nettipelleilyyn en puhelinta tartte.
Juttuni oli ylen kuningaskuluttaja ohjelmassa esillä mutta eipä soneran kyrvät rahoja koskaan palauttaneet.. ja siitähän varsinaisesti ilo alkoi kun puhelimessa ilmeni vikaa, yhteys ei pelannut.. ei tekstiviestit ei puhelut.. takuuta kun oli niin soneraliikkeseen luuri .. no sieltä känny lähti 3 osapuolen huoltoon josta puhelinta ei alkanut kuulumaan.. ei soneralta tullut mitään tietoa.. meni viikko.. kun taas tiedustelin että milloinkahan sen kännykkän saan takaisin.. vastaus.. se asia on sinun ja huollon välinen ei koske meitä.. Että ei koske!
meni kuukausi, huolto ei vastannut.. meni toinen ja kolmaskin kuukausi.. viimein tuli sonerasta emaili.. laite vaihsdettu odottaa asiakasta. Vaihtoivat... ei olisi perkele aikaisemmin voinut vaihtaa?
No vaihtopuhlin paljastui samana päivänä vialliseksi, siinä ei toiminut äänensäätö ja näytössä oli perkeleenmoinen särö. No palautin luurin ja olin niin vittuuntunut että oli siinä ja siinä että asiakaspalvelussa ollut äijä ei saanut turpaan. Antoivatkin heti tilalle tuliterän puhelimen seinältä.
Tuokin juttu oli samassa ohjelmassa kuin edellinen soneran rikos.
Huolto ei saa kestää kun pari viikkoa ja vaihdokki pitää saada tilalle samassa vaiheessa päivän parin päästä siitä kun viallinen luuri huoltoon lähteen.. minulla meni 3 kuukautta!- HUIJATTU Nro 7999999
Olen kaksi kertaa vienyt luurin ja kummallakin kerralla vika oli muka itse aiheutettu, eikä korvata.
SIIHEN HYVÄ TEMPPU NEUVOKSI;
Vein kummallakin kerralla luurit Nokian omaan huoltoon ja kahdessa päivässä tuli tekstarina ilmoitus, että luuri on noudettavissa korjattuna. Sarjanumerosta tiesivät täkuun ja ei maksanut mitään.
Saamissani kuiteissa oli mainittu mikä viallinen osa oli vaihdettu.
Soneran huolto lähetti pyynnöstäni valokuvan hapettuneesta sisäkaluista. Epäilys tuli, koska luuri oli ollut vain kaksi kuukautta yöpöydälläni salaisella numerolla hätäpuheluja varten.
Se valokuva olikin samanmerkkisestä, mutta ei minun luurista. Nokian asiaspalvelijakin totesi heti vian
Latausjohto ei mennyt reiästä sisään.
- fituttaa tuo
vaihtaisin kanssa, jo epäily
- Haloo..
Itse jouduin tämän paskafirman huijaamaksi toistuvasti. Siellä tehtiin ominpäin sopimuksia nimiini ja jopa jatkettiin "muka" sopimusta kuukausilla. Pääsin puljusta eroon vasta uhattuani kuluttaja-asiamiehellä. Nyt olenkin sitten uutterasti varoitellut kaikkia tuntemiani ihmisiä, etteivät vain haksahtaisi tähän ryövärikoplaan.
- PUNAINEN VIIVA
JONKA TARKOITUS ON VIEDÄ HUOMIO POIS TÄRKEÄMMISTÄ YHTEISKUNNALLISISTA ONGELMISTA JA PUHEENAIHEISTA.
SUOMEN PARIN MILJOONAN SYRJÄYTETYN IHMISEN SUURIN ONGELMA EI TODELLAKAAN OLE YKSI DNA LASKU, VAAN SE, ETTEI YLIPÄÄTÄNSÄ OLE RAHAA KUNNOLLISEEN PERUSTURVAAN JA TOIMEENTULOON.
JA TIEDOKSI VIELÄ, ETTÄ TÄMÄ PALSTA ON ÄÄRIOIKEISTOLAISTEN KOKOOMUSLAISTEN JA P-"SUOMALAISTEN", JOTKA OVAT KÄYTÄNNÖSSÄ SAMA PUOLUE, ERI NIMI VAIN, MAINOSPALSTA.
TÄÄLLÄ "KOMENTOA" PITÄÄ 50 V JÖRG HAIDER, JOKA ON KASARMILAPSUUTENSA TRAUMATISOIMA, JA LAPSUUDESTA OPPINUT MATKIMAAN KAPIAISISÄNSÄ KÄSKYTYSTYYLIÄ, JOTA HÄN ON LAPSEN TASOLLE JÄÄNYT TOISTAMAAN.
ELI TÄLLÄ PALSTALLA JA SUOMALAISILLA, SEKÄ SUOMALAISTEN TODELLISUUDELLA, EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ KESKENÄÄN.
- Eura
Tossa yhtiössä ei laskutus ja asiakaspalvelu ole toiminut KOSKAAN. En koskaan käytä enää tota yhtiötä.
- defwfasd
http://www.Sexy-Lisa.com/?uid=113041 tuoss auudet hinnat
- ...
Minulta DNA yritti periä yli 400e liikaa!! Muka olisin sulkenut ja avannut liittymää kymmeniä kertoja. Vaikka todellisuudessa en kertaakaan. Soitin tonne asiakaspalveluun. Sai melko pitkään väitellä, kunnes myönsivät, että on tullut "pikku moka"... Jumalauta tuo enää mikään pikku moka ole. Kyllä oon nyt entinen asiakas. Aina näköjään kannattaa tarkistaa nuo laskut hyvin! :((
- PoisToiminnastaDNA
Voisiko joku kuluttajavirasto tehdä asialle jotain! Varmaan rahastavat ihan järjestään kokoajan eikä kukaan tee mitään. Ihan silkkää ryöväystä! Ei saisi toimia tuollainen pulju! Sama asia kun jos Prisma aina "vahingossa" velottaisi kortilta jotain muuta mitä kuitissa lukee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ei enä DNA
DNA on paskaa....
- KAUNAMAHTI
Saunalahti nielaisee ovelasti käyttämättä jääneen saldon prepaidista, jos sitä ei havaitse aktivoida. Aivan kuin siellä ei oltaisi selvillä..heh!
Ja sitten tämä kahden saldon periaate - umpikieroa Saunalahtaamista stna!
Mobiilisaldoon menee osa (sillä ei voi muihin operaattoreihin soitttaa!) ja varsinainen saldo voi jäädä nollille ...phah..kyllä ne OSAA !!! - Jep jep
DNA on todella perseestä.
Mokkulasta ei pääse eroon millään, vaikka se ei juuri missään toimi, koska menin tekemään määräaikaisen sopimuksen.
Vaikka irtisanoisin sopimuksen , maksut menee.
Ja Suomen lakihan kieltää kaikki kohtuuttomat sopimusehdot. Joopa joo... - Partisaani55
Älkää maksako enää yhtään laskua. Kyllä sen jälkeen dnakin on konkurssikypsä pulju.
Samoin se pommia vailla oleva perintätoimistokin. Tilatkaa niitä liittymiä puhelimitse ja sit jättäkää ne vaan hakematta sieltä postista. Kun 200 000 ihmistä tilaa liittymän ja jättää sen postiin, niin on ainakin Itellalla töitä niitä edestakaisin kiikutellessa... heheh. Ja kuljetuksenhan maksaa tietty se joka lähettääkin:):) Jos kaikki suomalaiset lakkaisivat maksamasta ja jättäisivät vielä nekin perintätoimistojen maksut maksamatta niin konkaahan siitä tulis niille, eikä niillä olis edes varaa oikeudenkäynteihinkään. Saisivat kunnon opetuksen mitä seuraa kun kansaa liikaa kusetetaan. - tyytymätön ex-as
DNA on meidän perheessä TÄYDELLISESSÄ BOIKOTISSA !!!! Sanoin WELHOnkin
kanavapaketit samantien poikki kun siirtyi DNA:n omistukseen !!! LUOTTO MENNYT KOKO FIRMAAN JOTEN MEILTÄ SEEI ENÄÄN TULE SAAMAAN SENTTIÄKÄÄN !!!!!- Late Lapista.
Mitenhän tuo DNA meillä pelaa? meillä on kaksi kännykkää DNA;n liittymillä samoin langaton nettiyhteys, eikä ole valttamista ollut kolmeenvuoteen!
Oikein ovat laskut Saunalahden liittymässäkin, mutta kuuluvuus on niin heikko jotta sen varaan ei voi jäädä!
Late Lapista. SSSS Ry!
- TUONTI MERSU
JOOPA JOO LATE onkos kännykkäs DNA ja kantakapakka DTM ????
- Late Lapista.
Kantakapakkaa minulla ei ole, koska en käy kapakoissa!!
Late Lapista. SSSS Ry!
- Neljäs operaattori..
Tämä tuli googlella vastaan..jatketaan tähän. Kannattaa tarkkailla niitä laskuja, asiakaspalvelu ei halua korjata selviä virheitä sen jälkeen jos virheellisen laskun menee maksamaan. Käytännössä kaikki sopimuspaperit pitäisi olla esillä aina kun DNA:n laskun maksaa, ettei vahingossakaan menisi hyväksymään virheellistä laskua.
Aika lyhytnäköistä toimintaa kun kyseessä nyt ei ollut iso summa, jonka firma sai vielä ilmaiseksi. Ei tarvi kyllä sopimuksen päätyttä miettiä kahta kertaa jatkaako ko. puulaakin tukemista.
Nämä kolme operaattoria pitäisi fuusioida yhdeksi, ottaa jokaiselta jonkun toimivan osa-alueen.. Tai pitäisikö ne ottaa niitä kahdelta muulta. - Ei muist tai ymmär!
itekki ei muistanu uusia ilmast nettiä,kun edus selväst luki 6kk välein ja jollei uusi ilmast jatkuu maksullisena!samas lukee kyl et ilmoitus tulee uusimisesta,mut ei mulle tullu kun tuo tuli puhelun kaut!no ny uusisin et pitäis seuraavat 6kk ol ilmast.
- sama_homma
Taas tuli 1,50€ liikaa, vaikka kuinka piti olla sovittu summa. Kohta vaihdan operaattoria kun joka liittymän avauksen jälkeen tulee liian kallis lasku. Pikkusumma, mutta silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564930Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1501216Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2661003- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965