Vapaa kuvaus

Positiivista on muistaa hymyillä - siis hymyillä silloinkin, kun ei löydä siihen mitään aihetta. Suosikkibändit/artistit: stratovarius, Tapani Kansa, Martti Saarinen Suosikkileffat: Holiday Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: vapaaehtoistyö Katson tv:stä mieluiten: Poliisisarjoja, romanttisia komedioita Kotieläimet: kissa Peppi En pidä: kieroudesta Parhaat matkakohteet: Lappi sekä Suomen, että Norjan Koulutus: --- Koulut: kansakoulu,keskikoulu,lähihoitajakoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: vanhusten vastuuhoitajana Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

100

Kommenttia

88

1. Ihanat parturi-kampaajat!

Olen löytänyt Porista parhaan kampaamon! Saan asiantuntevaa palvelua ja olen tyytyväinen kaikinpuolin. Värjäykseni onnis
    Satakunta
    19
    7651
  2. Rakas tyttäreni

Äidin silmä levätä saa, kun aikuinen tytär itseään aamulla ehostaa. Pukeutuu uuteen puseroon, peiliin vielä vilkaisee,
    Rakkausrunot
    4
    1228
  3. Yks munii jo

Tuttavaperheen pieni kolmevuotias tyttö oli äitinsä kanssa kävelyllä ja näki lehmiä laitumella. Kaikki muut lehmät seiso
    Lasten suusta
    1
    717
  4. auton ostossa

Perhe oli katsomassa itselleen vaihtoautoa. Äiti katseli auton nokkapeltiä ja sanoi, että tuossa taitaa olla pieniä naar
    Lasten suusta
    0
    577
  5. Rakastan Sinua

Olen tottunut Sinuun ja sinä minuun me emme tarvitse jatkuvasti sanoja. Voimme istua hiljaa, olla lähekkäin, mutta mole
    Rakkausrunot
    8
    459
  6. Tosi rakkaus lohduttaa

He olivat tunteneet toisensa kauan - melkein ikuisuuden. Olivat kohdanneet yhdessä paljon iloa, mutta viime aikoina my
    Rakkausrunot
    5
    261
  7. Kipeä rakkaus

Lensit siivin puhtain luokse mun uskoin, toivoin ja rakastuin. Tahrit siipes, muutuit kokonaan en usko, toivo, mut yhä
    Rakkausrunot
    3
    255
  8. Toivon auringonsäde

Tuuli nostaa kuihtuneet lehdet maasta korkeuksiin. Tuulessa on voimaa! Missä on oma voimani, minun oma tuuleni? Aurin
    Rakkausrunot
    6
    252
  9. Onnen hippunen

Jokaisessa päivässä on jotain mitä muistella. En anna ajatusten muuttua kiveksi sydämeni paikalle. Etsin myönteistä k
    Rakkausrunot
    5
    246
  10. Äidin vierellä

Hän itkee pellon pientareella itkee, kun ikä painaa. Hän muistaa herkän lapsuuden kauniit kesät ja kukat sen. Ei kuule
    Rakkausrunot
    5
    225
  11. Hymyile koiralle

Sydäntä kivasti vihlaisee, kun tuntematon hymyilee. Kokeile sinäkin konstia tätä ei kai se ketään kylmäksi jätä. Jos e
    Rakkausrunot
    3
    223
  12. Elämänpolku

Kulje kanssani elämänpolkua, polkua, joka menee ylöspäin. Pysytään polulla rakkauden, arkisen, ihanan ja ikuisen.
    Rakkausrunot
    4
    222
  13. Vesivärimaalaus

Vesiväreillä haluan maalata kauniin maiseman, maiseman joka muistuttaa lapsuuteni pihaa. Siveltimen kärjellä hennosti v
    Rakkausrunot
    1
    222
  14. Ymmärrän rakkaudetonta

Huonokäytöksinen henkilö oli tullut lähelleni. Tunsin sähköä ilmassa, negatiivista sellaista. Romuttuuko positiivisuus
    Rakkausrunot
    5
    219
  15. Laturini

Olet minulle yhtä tärkeä kuin kännykälleni sen laturi. Saan sinusta virtaa aina, kun kosketat minua.
    Rakkausrunot
    5
    215
  16. Arkirakkautta

Kuulin Sinun herätyskellosi soivan, nousit niin hiljaa ja varoen. Kuljit narisevan lattian poikki, se narahti allasi vai
    Rakkausrunot
    2
    211
  17. Lasi viiniä ja paljon kynttilöitä

Pyyhin pölyt pöydiltä, sytytän paljon kynttilöitä, otan viinipullon kylmästä, kaadan kauniin lasin täyteen kirkkaan kelt
    Rakkausrunot
    8
    202
  18. Aikainen heinäkuun aamu

Kosteus näkyy kukkien terälehdillä, yöllä on ollut viileää. Linnut eivät vielä visertele - ne odottavat auringon nousua.
    Rakkausrunot
    4
    202
  19. Kynttilälyhty

Ostit minulle kynttilälyhdyn, sen lyhdyn, jonka kerran mainitsin. Lyhdyssä palaa nyt rakkauden kynttilä. Rakkauden, j
    Rakkausrunot
    2
    200
  20. Musertava asia

Musertava asia korviin kantautui tänään, ei - nyt ei voi luottaa enää edes ystävään. Sydämeni etsii oikeaa rytmiä, pitä
    Rakkausrunot
    2
    197