Äidin silmä levätä saa,
kun aikuinen tytär
itseään aamulla ehostaa.
Pukeutuu uuteen puseroon,
peiliin vielä vilkaisee,
sitten iloista vapaapäivää
äidilleen toivottelee.
Rakas tyttäreni:
toivon sulle onnistunutta päivää
ilman pienintäkään huolen häivää.
Rakas tyttäreni
4
1233
Vastaukset
- toinen äiti
kauniista runostasi, paljon tunnetta mukana.
Minullakin on aikuinen tytär. Hänestä tuli aikuinen tavallista nuorempana. Rakkaan eläimen menetys melkein musersi hänet. Nyt hän asuu omassa asunnossaan onnellisena monen eläimen kanssa.
Lahjakas piirtäjä, boheemi. Hän on opettanut minulle paljon enemmän, kuin minä hänelle.
Hyvää loppupäivää rakas tyttäreni.Koskettavaa, kun kerroit tyttäresi menetyksestä. Samoin on tilanne meillä eli pieni mäyräkoiramme oli sairauksien vuoksi lopetettava puolitoista vuotta sitten ja tämä oli suistaa tyttäreni vallan raiteiltaan. Haukkumme on edelleen ns. kielletty puheenaihe, koska se sattuu edelleen valtavasti. Tytär pääsi syksyllä opiskelemaan alaa joka todella kiinnostaa ja on nyt saamassa elämän syrjästä kiinni. Asiaa auttaa myös puolivuotias pikkukisumme, jolla on terapeuttista vaikutusta meihin kaikkiin.
Ihania päiviä Sinulle ja tyttärellesi.
- isätkin,
kertoisko kyynel kaiken sen.Tahdomme vain sen niin yksin puristaa...kyllä he sen taitaa tietää..."isä riepu,vähän heikko".
- TöllinLiisa
Hymy kasvoillenoi sous,
kun luin .
Sama tilanne tääläki,
tyttäreni aamulla töihin läks.
Hyvän päivän toivotkset ,evääks.
Kiitos lämpimästä aamuisesta hetkestä.Liisa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244