Olen löytänyt Porista parhaan kampaamon! Saan asiantuntevaa palvelua ja olen tyytyväinen kaikinpuolin. Värjäykseni onnistui haluamallani tavalla ja kampauksesta tuli niin kaunis, että.....! Tsemppiä ja hymyä vaan jatkossakin tytöt siellä Feather Lookissa. Kiitollinen!!
Ihanat parturi-kampaajat!
19
7650
Vastaukset
- *tyttönen*
Mä kävin kans siellä, ja olin erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Ja mikä lähestulkoon parasta, hintataso yllätti mut täysin! Olin varautunut paljon, paljon kalliimpaan hintaan.
Feathers lookista saa asiantuntevaa, trendikästä ja kohtuuhintaista palvelua! :)- namihiiri
Tästä varmaan alkaa tietysti jonkinmoinen "parturi-kampaaja"-sota, kun vain nämä "minun mielipiteeni on ainoa oikea"-tyypit vain eksyvät keskusteluun.
No joka tapauksessa.
Itse käyn JBLakka nimisessä yrityksessä. Varsinkin herra J on aivan ihana ihminen ja tekee ihan "tavallisillakin" leikkauksilla ihmeitä. Eikä värjäyksestäkään voi pahaa sanaa sanoa.
Rouva B:n käsittelyssä en ole vielä ollunna, mutta eipä kai niitä palkintoja joita liikkeessä on, ole tyhjästäkään saatu.
Tässä siis toinen oiva vinkki minne kannattaa suunnistaa.
Yksi hintaesimerkki: Miesten hiustenleikkuu halvempi kuin joissain lähiökampaamoissa. - hyvä on
namihiiri kirjoitti:
Tästä varmaan alkaa tietysti jonkinmoinen "parturi-kampaaja"-sota, kun vain nämä "minun mielipiteeni on ainoa oikea"-tyypit vain eksyvät keskusteluun.
No joka tapauksessa.
Itse käyn JBLakka nimisessä yrityksessä. Varsinkin herra J on aivan ihana ihminen ja tekee ihan "tavallisillakin" leikkauksilla ihmeitä. Eikä värjäyksestäkään voi pahaa sanaa sanoa.
Rouva B:n käsittelyssä en ole vielä ollunna, mutta eipä kai niitä palkintoja joita liikkeessä on, ole tyhjästäkään saatu.
Tässä siis toinen oiva vinkki minne kannattaa suunnistaa.
Yksi hintaesimerkki: Miesten hiustenleikkuu halvempi kuin joissain lähiökampaamoissa.hiustrio. Oon käyny useamman vuoden ja aina lopputulos ollu mieleinen. Kivaa porukkaa ja ammattitaitoo löytyy
- jami t
oon menos sinne mut en tiedä hinnastosta hevon vittuukaan
- Juujjj
Kas kummaa muutaman minuutin sisällä kehuviestejä samasta firmasta....ihan sattumaa vaan.
Miespuolisena olen tyytyväinen nykyiseen parturiini. Pari kertaa leikkauksen jälkeen takahuoneessa olen hoivannut parturiani, kerran mentiin "jatkoille" tämän ihanan tyttösen kämpille. :D - Kaipaillut
hyvä on kirjoitti:
hiustrio. Oon käyny useamman vuoden ja aina lopputulos ollu mieleinen. Kivaa porukkaa ja ammattitaitoo löytyy
Onko ketään entisiä siellä ollenkaan ???
- Annchku
hyvä on kirjoitti:
hiustrio. Oon käyny useamman vuoden ja aina lopputulos ollu mieleinen. Kivaa porukkaa ja ammattitaitoo löytyy
Löysin tutun kampaajan hiustriosta ,oli mukava yllätys ja hiukset uudessa kuosissa.
- isonkarhun
fanlettia.siel jees parturit,ja mulla ne on aina onnistunu hyvin kaiken kanssa,tehny hyvää jälkeä ja sanoo suoraan jos ei kannata jotain mun niin hyvää ideaa toteuttaa
- Yx vaan
Joo minustakin Feather Look on tosi jees!
Anu on best ja Marjaana ja Anniinakin. - Pöö!
Dallas Pink on ihan sika makee paikka. Kiva henkilkunta ja hiukset on mageet, kun siellä käy.
- tallasin pimpan
tallas pimpassa ei ollut kellään monesta seisoskelijasta aikaa tehdä helppoa hääkampausta naiselle joka oli menossa ex tempore naimisiin.oli kuulemma buukattu täyteen vaikka porukka seisoskeli pitkin huonetta, vain yksi teki jotain.
toinen parturi sitten teki työn kohtuuhintaan ja nainen sai kampauksensa.
- wanha-06
itse käyn Teljäntorissa, siinä Patruri-Kampaamo Merissä. Ovat hyvin asian tuntevaa porukkaa ja tekivät mulle IHANAN kampauksen Wanhoihin sillon kun mulla ne oli.
- porist
Samaa mieltä! Ykkönen porissa. Varsinkin Anniina!!
Nuorekasta ja asiansatuntevaa, suosittelen lämpimästi.- Olen aina ollut tyytyväinen!
Anniinal käyn aina ja hän osaa hyvin!
- rentipetteri
Olen aina ollut tyytyväinen! kirjoitti:
Anniinal käyn aina ja hän osaa hyvin!
joka parhaiten päät leikkaa."Jos koko pää,niin kympin.Jos vähä vähemmän,niin vitosen" Kannattaa kyl ainakin miespuolisten varmistaa,että on käteistä mukana.Harva äijä kykenee Eiralle luonnossa maksamaan.
- Panos Keorkiusakis
Siellä voi varata iltapäiväpanonkin samaan hintaan. Iiiiihania nymfomaaneja.
- teknikko.
kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei ole partureita............
- Hihhuli...
teknikko. kirjoitti:
kaikki parturit on huoria, mutta kaikki huorat ei ole partureita............
Osa on teknikkoja:D
- miii..
Itse suosin Bläk:iä ja ehdottomasti Jenna! Aina osannut leikata hiukseni toiveiden mukaisesti, ymmärtää asiakasta ja tekee työnsä nopeasti mutta huolella. Suosittelen! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108