Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

57

1. Fasaanin ajatus

Ukko fasaanin tuolla lumessa nään. Se jotakin on pysähtynyt miettimään. Ajatteleeko se:On tuotu lisää ruokaa, kun vatsa
    Runot
    0
    113
  2. Kirpparilöytö

Kirpparille tässä yhtenä päivänä menin ja olin siellä jo kävellyt muutaman hyllyrivin. Ja sitten siinä erään hyllyn ede
    Runot
    2
    113
  3. Vähin äänin

Sä lähdit pois taas äänin vähin. Etkö sä ymmärrä,että ihminen oot mulle lähin. Eikö meidän joskus puhua pitäis, että ei
    Rakkausrunot
    0
    111
  4. Tontun koti

Minä tontun hiippalakin ikkunan takana näin ja sitten tonttu lähti juoksemaan pois päin. Minä pihalle äkkiä menin siitä
    Runot
    0
    111
  5. Yksin

Joskus tuntuu siltä,että koko maailma on minua vastaan, että olen täällä yksin ainoastaan. Mutta totta ole se ei joku h
    Runot
    0
    107
  6. Kaksi rakasta

Nyt tästä ikkunasta kaksi rakastani nään. Mitä kummaa he ovat ryhtyneet tekemään? Isäntä näköjään katolta lunta alas ly
    Runot
    0
    106
  7. Yksin tietokoneella

Yksinäni tässä valvon näin on mulla kellonajat varmaan väärinpäin. Mä kyllä mielelläni tahtoisin nukkua, enkä yötä myöt
    Runot
    0
    104
  8. Ainutlaatuinen

Sun sanas sai joskus aikaan sen, mä että olen sulle aivan ainutlaatuinen. Sä olit viettänyt koko yön valvoen ja siinä sa
    Rakkausrunot
    0
    101
  9. Linnut

Lintuja on talvella kiva ruokkia ja kuka niin saa tehdä ei ole olemassa mitään luokkia. Ikkunastakin niitä mielellään k
    Runot
    0
    96
  10. Retkellä

Minun siivota pitäisi tässä nyt, mutta yht`äkkiä huomaankin olevani väsynyt. Tämä siivous käy niin voimille ja välillä
    Runot
    0
    94
  11. Tämä hetki

Tartu kiinni tästä hetkestä ja yritä nauttia tästä elämäsi retkestä. Koskaan ei voi tietää milloin päättyy tämä retki j
    Runot
    0
    93
  12. Rakkaus

Silloin,kun toista rakastaa ei tunteitaan saa pakastaa. Ei se tunteiden pakastus oo muutenkaan mikään hyvä juttu kyllä
    Rakkausrunot
    0
    91
  13. Erityislapsi

Hän on erityislapsi niin kultainen. Aivan oman tyttäreni ikäinen. Usein rukoilen hänen puolestaan ja pyydän Taivaan isä
    Runot
    0
    88
  14. Lisää lunta

Nyt maahan sataa lisää lunta vai oliko se sittenkin vain unta Untako se oli niin luulin, kunnes lumiauran jossain kolah
    Runot
    0
    85
  15. Mennyt Joulu

Äskettäin oli Joulu ja loppui silloin koulu Joulu sujui kinkkua syöden, mutta ei niinkään leikkiä lyöden. Jouluna oli
    Runot
    0
    74
  16. Rakastuneet vanhukset

Eräänä päivänä ihan lähiaikoina tässä, olin tuolla läheisellä tiellä kävelemässä. Käveltyäni siinä jo jonkin aikaa, mit
    Rakkausrunot
    2
    71
  17. Hyvyyden pöly

Maassa makaa pieni keiju tyttönen hän siinä makaa lohduttomasti itkien. Keiju tyttönen oli pudonnut tähän maahan, kun i
    Runot
    1
    63