emilia02

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
37
Kommenttia
57
Fasaanin ajatus
Ukko fasaanin tuolla lumessa nään. Se jotakin on pysähtynyt miettimään. Ajatteleeko se:On tuotu lisää ruokaa, kun vatsa0113Kirpparilöytö
Kirpparille tässä yhtenä päivänä menin ja olin siellä jo kävellyt muutaman hyllyrivin. Ja sitten siinä erään hyllyn ede2113Vähin äänin
Sä lähdit pois taas äänin vähin. Etkö sä ymmärrä,että ihminen oot mulle lähin. Eikö meidän joskus puhua pitäis, että ei0111Tontun koti
Minä tontun hiippalakin ikkunan takana näin ja sitten tonttu lähti juoksemaan pois päin. Minä pihalle äkkiä menin siitä0111Yksin
Joskus tuntuu siltä,että koko maailma on minua vastaan, että olen täällä yksin ainoastaan. Mutta totta ole se ei joku h0107Kaksi rakasta
Nyt tästä ikkunasta kaksi rakastani nään. Mitä kummaa he ovat ryhtyneet tekemään? Isäntä näköjään katolta lunta alas ly0106Yksin tietokoneella
Yksinäni tässä valvon näin on mulla kellonajat varmaan väärinpäin. Mä kyllä mielelläni tahtoisin nukkua, enkä yötä myöt0104Ainutlaatuinen
Sun sanas sai joskus aikaan sen, mä että olen sulle aivan ainutlaatuinen. Sä olit viettänyt koko yön valvoen ja siinä sa0101Linnut
Lintuja on talvella kiva ruokkia ja kuka niin saa tehdä ei ole olemassa mitään luokkia. Ikkunastakin niitä mielellään k096Retkellä
Minun siivota pitäisi tässä nyt, mutta yht`äkkiä huomaankin olevani väsynyt. Tämä siivous käy niin voimille ja välillä094Tämä hetki
Tartu kiinni tästä hetkestä ja yritä nauttia tästä elämäsi retkestä. Koskaan ei voi tietää milloin päättyy tämä retki j093Rakkaus
Silloin,kun toista rakastaa ei tunteitaan saa pakastaa. Ei se tunteiden pakastus oo muutenkaan mikään hyvä juttu kyllä091Erityislapsi
Hän on erityislapsi niin kultainen. Aivan oman tyttäreni ikäinen. Usein rukoilen hänen puolestaan ja pyydän Taivaan isä088Lisää lunta
Nyt maahan sataa lisää lunta vai oliko se sittenkin vain unta Untako se oli niin luulin, kunnes lumiauran jossain kolah085Mennyt Joulu
Äskettäin oli Joulu ja loppui silloin koulu Joulu sujui kinkkua syöden, mutta ei niinkään leikkiä lyöden. Jouluna oli074Rakastuneet vanhukset
Eräänä päivänä ihan lähiaikoina tässä, olin tuolla läheisellä tiellä kävelemässä. Käveltyäni siinä jo jonkin aikaa, mit271Hyvyyden pöly
Maassa makaa pieni keiju tyttönen hän siinä makaa lohduttomasti itkien. Keiju tyttönen oli pudonnut tähän maahan, kun i163