Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

57

1. Aikuinen lapsi

Pitääkö mielestäsi kaukana asuvalle aikuiselle lapselle soitella usein? Entä jos huomaa aikuisen lapsen tekevän vääriä v
    Suku on pahin
    3
    153
  2. Hyvyyden pöly

Maassa makaa pieni keiju tyttönen hän siinä makaa lohduttomasti itkien. Keiju tyttönen oli pudonnut tähän maahan, kun i
    Runot
    1
    62
  3. Tämä hetki

Tartu kiinni tästä hetkestä ja yritä nauttia tästä elämäsi retkestä. Koskaan ei voi tietää milloin päättyy tämä retki j
    Runot
    0
    92
  4. Erityislapsi

Hän on erityislapsi niin kultainen. Aivan oman tyttäreni ikäinen. Usein rukoilen hänen puolestaan ja pyydän Taivaan isä
    Runot
    0
    87
  5. Vintti pimenee

Mikä kumma häneen oikein meni? Ihan oudosti häneltä vintti lopulta pimeni. Tuleeko sinne vinttiin koskaan enää aitoa va
    Runot
    0
    133
  6. Rakastuneet vanhukset

Eräänä päivänä ihan lähiaikoina tässä, olin tuolla läheisellä tiellä kävelemässä. Käveltyäni siinä jo jonkin aikaa, mit
    Rakkausrunot
    2
    69
  7. Juhlahetki hämärän sylissä

Tänään sain viettää todellisen juhlahetken, kun teimme lapseni kanssa virkistävän hiihtoretken. Latukone oli tehnyt kou
    Kirjallisuus
    4
    136
  8. Linnut ja paha olo

Minä äsken lintujen viserryksen pihalla kuulin ja pysähdyin kuuntelemaan sitä hymyhuulin. Linnunlaulu sai ilon sydämmes
    Runot
    2
    153
  9. Tuulahdus keväästä

Voi,miten kauniisti hanki tuo hohtaa, siinä tuulahduksen jo keväästä kohtaa. Hangilla noilla olisi niin ihana hiihdellä
    Runot
    0
    341
  10. Hyvää yötä

Mä taidan nukkumaan tästä lähteä näin ja lähden menemään sitä Unisaarta päin. Unisaaressa voin lepuuttaa silmiä ja sama
    Runot
    2
    3177
  11. Riimittelyä

Minä sen tässä teille kerron nyt, mitä tässä olen tänään miettinyt. Nyt,kun olen jonkinlaisia runoja alkanut väsätä, ni
    Kirjallisuus
    6
    294
  12. Kirpparilöytö

Kirpparille tässä yhtenä päivänä menin ja olin siellä jo kävellyt muutaman hyllyrivin. Ja sitten siinä erään hyllyn ede
    Runot
    2
    112
  13. Työtön

Mua alkaa rasittamaan tää työttömänä olo ja kyllä tässä mielikin on aika usein nolo. Ihmiset kyselee:Onko sulla ollut n
    Runot
    2
    121
  14. Retkellä

Minun siivota pitäisi tässä nyt, mutta yht`äkkiä huomaankin olevani väsynyt. Tämä siivous käy niin voimille ja välillä
    Runot
    0
    93
  15. Kaksi rakasta

Nyt tästä ikkunasta kaksi rakastani nään. Mitä kummaa he ovat ryhtyneet tekemään? Isäntä näköjään katolta lunta alas ly
    Runot
    0
    105
  16. Pakkasherra

Nyt tuvan nurkissa kuulen sen, kun ulkona paukkuu pakkanen. Se pakkasen herra jo poiskin meni ja silloin olikin jo suoj
    Runot
    0
    155
  17. Olenko yksin?

Mä yksin istun tässä nyt. Tuntuu,kuin sydän oisi kärventynyt. Sä sanoit ilkeitä asioita mulle niin silmät siitä mulla p
    Runot
    2
    143
  18. Yksin tietokoneella

Yksinäni tässä valvon näin on mulla kellonajat varmaan väärinpäin. Mä kyllä mielelläni tahtoisin nukkua, enkä yötä myöt
    Runot
    0
    103
  19. Uusi päivä

Uuteen päivään taas herään ja voimiani vielä hetken tässä kerään. Mitähän kuuluu päivään tähän olisipa onni myötä edes
    Runot
    0
    414
  20. Huopatossut

Tytölleni punaiset huopatossut ostettiin. Ja samalla ilo kattoon nostettiin. Tyttöni jalkoja nyt palele ei. Tossut silt
    Runot
    0
    129