Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

37

Kommenttia

57

1. Hyvää yötä

Mä taidan nukkumaan tästä lähteä näin ja lähden menemään sitä Unisaarta päin. Unisaaressa voin lepuuttaa silmiä ja sama
    Runot
    2
    3178
  2. Uusi päivä

Uuteen päivään taas herään ja voimiani vielä hetken tässä kerään. Mitähän kuuluu päivään tähän olisipa onni myötä edes
    Runot
    0
    415
  3. Tuulahdus keväästä

Voi,miten kauniisti hanki tuo hohtaa, siinä tuulahduksen jo keväästä kohtaa. Hangilla noilla olisi niin ihana hiihdellä
    Runot
    0
    342
  4. Paha olo muuttaa suuntaa

Paha olo älä tule tänne taas äsken olit poissa ja rauha oli maas. Mä näen sun tulevan jo lähellä kovin voisit kyllä pys
    Runot
    2
    329
  5. Riimittelyä

Minä sen tässä teille kerron nyt, mitä tässä olen tänään miettinyt. Nyt,kun olen jonkinlaisia runoja alkanut väsätä, ni
    Kirjallisuus
    6
    295
  6. Työpaikan menetys

Silloin,kun minä työpaikkani menetin pitkäksi aikaa elämänhaluni kadotin. Mä itkin aivan hulluna siihen aikaan. Ja ajat
    Runot
    0
    198
  7. Unettomuus

Viime yönä kolmeen asti valvoa sain. Sitä ennen mua unettomuus vaivas vain. Kahviakaan illalla juonut en muut tekivät m
    Runot
    0
    165
  8. Pakkasherra

Nyt tuvan nurkissa kuulen sen, kun ulkona paukkuu pakkanen. Se pakkasen herra jo poiskin meni ja silloin olikin jo suoj
    Runot
    0
    156
  9. Aikuinen lapsi

Pitääkö mielestäsi kaukana asuvalle aikuiselle lapselle soitella usein? Entä jos huomaa aikuisen lapsen tekevän vääriä v
    Suku on pahin
    3
    154
  10. Linnut ja paha olo

Minä äsken lintujen viserryksen pihalla kuulin ja pysähdyin kuuntelemaan sitä hymyhuulin. Linnunlaulu sai ilon sydämmes
    Runot
    2
    154
  11. Sairas

Kerran olin vakavasti sairas niin mun silmät silloin kostui kyyneliin. Ajattelin:Että jos nyt kuolen kuka pitää mun lap
    Runot
    0
    152
  12. Olenko yksin?

Mä yksin istun tässä nyt. Tuntuu,kuin sydän oisi kärventynyt. Sä sanoit ilkeitä asioita mulle niin silmät siitä mulla p
    Runot
    2
    144
  13. Juhlahetki hämärän sylissä

Tänään sain viettää todellisen juhlahetken, kun teimme lapseni kanssa virkistävän hiihtoretken. Latukone oli tehnyt kou
    Kirjallisuus
    4
    137
  14. Vintti pimenee

Mikä kumma häneen oikein meni? Ihan oudosti häneltä vintti lopulta pimeni. Tuleeko sinne vinttiin koskaan enää aitoa va
    Runot
    0
    134
  15. Kukkia äidille

Minä niityllä poimin kukkia ja olen ilman sukkia. Kimpun valmiiksi nyt saan ja lähden kotiin juoksemaan. Äiti oottaa m
    Runot
    0
    133
  16. Huopatossut

Tytölleni punaiset huopatossut ostettiin. Ja samalla ilo kattoon nostettiin. Tyttöni jalkoja nyt palele ei. Tossut silt
    Runot
    0
    130
  17. Unisaari

Nukkumatti tulee minua noutamaan ja unisaareen pääsen soutamaan. Nukkumatti johdattaa minua unisaarta päin se onkin kyl
    Runot
    0
    126
  18. Onni

Tänä aamuna elämä parastaan antoi, kun lapseni tänne yläkertaan aamupalan kantoi. Lapseni oli tehnyt aamupalan niin hyv
    Runot
    0
    123
  19. Työtön

Mua alkaa rasittamaan tää työttömänä olo ja kyllä tässä mielikin on aika usein nolo. Ihmiset kyselee:Onko sulla ollut n
    Runot
    2
    122
  20. Kylmä sydän

Mä olen siitä aivan varma nyt sun sydän on mulle kylmennyt Sun käytös kyllä osoittaa sen mä olen sulle aivan turha ihmi
    Runot
    0
    118