Tänään sain viettää todellisen juhlahetken,
kun teimme lapseni kanssa virkistävän hiihtoretken.
Latukone oli tehnyt koulun pellolle hyvät ladut tänään.
ja heti riensimme lapseni kanssa sinne hiihtämään.
Ladut alkoivat koulun pihan reunasta aivan.
Oli laduntekijä nähnyt melkomoisen vaivan.
Sinne koulun pelloille siis hiihtolatumme johti,
ja sitten matkan päässä käännyimme takaisin koulun valoja kohti.
Siinä pellon reunaa hiihdellessä vilahti ohi monia taloja,
kun hämärän sylissä hiihtelimme kohti niitä koulun valoja.
Juhlahetki hämärän sylissä
4
136
Vastaukset
- oivak.
laduissa on se hyvä puoli ettei pääse eksymään
ne vievät aina jonnekin mistä kysyä/ nähdä "missä ollaan"
silloin kun ne eivät ole peittyneet lumeen
hämärähiihdosta lapsetkin tykkää
siinä on seikkailun tuntuaLämmin kiitos kommentoinnistasi runooni. Lapsi tosiaan tykkää tuosta hiihtämisestä. Nytkin haluaisi mennä hiihtämään,mutta mittarissa 17astetta pakkasta,joten en tiedä tarjetaanko lähteä nyt sitten ollenkaan.
- *MURUKULTA*
Kiitos hienosta mielikuvasta, joka niin elävänä nousi silmien eteen! :)
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/10716/normal_IMG_0277.jpgKiitän lämpimästi runoni kommentoinnista. Hiihtäjän on todellakin hyvä hiihdellä pitkin hyvin tehtyjä latuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816