Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
satumaa
profiilit
satumaa
satumaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
80
Kommenttia
532
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olevani ainoa kiukkuinen ihminen tänään mutta sitä on siis liikkeellä. Mutta elämään kuuluu hyviä ja huonoja päiviä eikä kenelläkään ikinä oo niin huonosti asiat ettei joku toinen voisi VIELÄ huonommin...siitä en tahdo kilpailla. Kilpaillaan ennemmin siitä, kenen olotila nopeimmin muuttuu plussan puolelle.
21.02.2008 16:20
Tiitukanin terveisiä oikein kaipaan. Pirren jutut ja sorsaska ym. On mukava vaihtaa mielipiteitä samanhenkisten ihmisten kanssa. Olen heistä heidän mielipiteidensä kautta tietyn mielikuvan. Heidän tapansa ottaa kantaa on mukava.Jos jonkun nimimerkin taa tiedän kätkeytyvän varmasti epämiellyttävää postia, ohitan sen reippaasti...kunnes uteliaisuus saa kurkkaamaan, että mitä? Mitä nyt taas!? Hetken kiukkuamisen jälkeen senkin osaa asettaa omaan arvoonsa. Mutta se on huono asia, että aloitustentekoon on tehty liian iso kynnys. Aloitteita kehiin vaan ja vastaillaan kun keritään,eikö niin.
21.02.2008 16:15
kirjoitellaan vaan ja vaihdetaan mielipiteitä. Osalla kirjoittajista on hirveä hinku jäädä mieleen tietyn tyylisuunnan edustajina ja ovat siinä onnistuneetkin. V:lun mestari. Mollaamisen taituri ja Runon rustaaja...Mielipiteen vaihtajat yms. mihin sarjaan itsesi laskisit...Hyvää päivän jatkoa sinulle.
21.02.2008 13:31
Pist kirjottaen vaan! Kai niist sormist joku kohdalleenkin osuu kun oikein sohit
20.02.2008 16:43
pettää ja kumpi on uskollinen. Jos yläpää pettää ja alapää on uskollinen niin mitä tehdään? Puoliksi leskeksi en sulle rupia.
20.02.2008 16:42
herkkuhetkiin. hetki huulilla ja ikuisesti lanteilla. Tänään juhlitaan ja huomenna laihdutetaan, se on hyvä sääntö. Kyl Fazerin sininen aina yhden miehen voittaa...
20.02.2008 16:35
onko pohojosen poika p.p. oikias paikas!?
20.02.2008 16:33
yleensäkään availko liitetiedostoja jos ette ole aivan varmoja niiden oikeellisuudesta. Se on sähköpostisääntö numero yksi
20.02.2008 16:26
vaikka taidatkin olla aikatavalla vaikeaselkoinen. Hih hih
20.02.2008 16:05
just niinku mieheni sanoi, että ei voi partavettä laittaa kun muutenkin akat on kimpussa. Nautin tämän palstan tyylistä ja olenkin täällä jo kuin kotonani. Ainoa, kenen kommentteja vähän arkaillen alan lukea on tämä HTZA. Piikittely ei ole kivaa kun se omalle kohdalle osuu. Miksi ihmeessä jokaiselle vuosikymmenelle on oma palstansa jos ei ole mitään väliä, mihin kirjoittaa... Tämä on +50 palsta johon +40 voivat tutustua vähän etukäteen, mutta +60 ovat jo menneen talven lumia
20.02.2008 13:29
Mulla on itelläni ollut cockerspanieli joka kuoli 2v sitten elettyään 16 vuotta kanssamme. Ikävää. Tyttärellä on kaksi dalmatialaista. Olen siis koiraihminen. Mutta ärsyynnyn sellaisesta kun naapurissa koira haukkuu vuorokaudet läpeensä. Hauhau hauhauhau...ei jaksaisi kuunnella. Koiran omistajalle yksi lähinaapuri asiasta huomautti ja omistaja on nyt närkästynyt sanojalle. Tekisi mieli päästää se koira vapaaksi, mutta ei. Ei sellasta voi tehdä. Kerran kysyin muina miehinä että eikö se haukkuminen teille itelle sisälle kuulu, niin emäntä vastasi että kuuluu, totta kai!!
20.02.2008 13:13
Mun mielestäni tämä osasto kuuluu meille +50 vuotiaille ihmisille jotka keskenämme elämän menosta haastelemme. 60+ vuotiaille on oma palstansa ja nuorille omansa.Mesoan aina sitä, että kaikilla meillä on oikeus aloitteisiimme ja mielipiteisiimme ja eriävät mielipiteet varsinkin virittävät kunnon keskustelun, mutta se, ettei pysytä omassa karsinassa niin se ottaa pattiin
20.02.2008 12:30
eriävät mielipiteet kehiin. Se on mielipiteiden vaihtoa. On kovin kasvattavaa ja kiinnostavaa lukea erilaisia mielipiteitä, kommentteja ja mahdollisia perusteluja eri asioihin. Kyllä minulla ainakin on varaa muuttaa mielipidettäni jos olen alunperin ajatellut väärin enkä kaikkia näkökohtia ottanut huomioon.
19.02.2008 20:21
ei pulleutta vielä fonttikoko paljasta!!
19.02.2008 20:18
tuo kommentti on mieluisa. :)
19.02.2008 20:16
keskinappi kiristää. Hih hih. Ostin tänään uuden kevättakin, joka vaivoin menee kiinni. Takki on komia ja minä myös. Mutta takaisin aloitukseen. Ihanaa itsevarmuutta meidän aina epävarmojen ihmisten joukkoon.
19.02.2008 20:15
Meil oli tänään hernekeittoa. Purkista...olen kova laittaan ruokaa, oikeen perusemäntä mutta hernekeittoa en oo ikinä ite keittänyt. Tämmöisen mokan kaikille kerron. Hiukan hävettää
19.02.2008 16:34
Fibat senkun paranoo, eli väki rumenee ja pidot paranee
19.02.2008 16:24
Jumala rakastaa iloista antajaa....
19.02.2008 16:20
uskaltaa olla ylpiä omasta itestään. Kyllä siitä kehtaa mallia ottaa. Taivastelijat älkööt vaivautuko edes kommentoimaan.
19.02.2008 16:18
13 / 27