Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. joo kiitos kommentista! Vastailen tässä vähän, siis joo onhan mulla tavallaan teoriassa mahdollisuus siis köytää joku mutta käytännössä ei. Tuo kysymyksesi että mihin väliin laitan sen "seurustelun" kun olen aina töissä ja väsynyt siitä, se on hyvä kysymys ja pohdinkin sitä asiaa ja tulin siihen tulokseen että jos minulle joskus löytyy joku joka on hyvin epätodennäköisä niin tottakai minun pitää sitten punnita tämänhetkistä elämäntilannettani ja työpaikkaani uudestaan sillä nykyinen työpaikkani on henkisesti ja fyysisesti niin raskas etten aio asettaa sitä mahdollisen parisuhteen edelle missään nimessä sillä kyllä mielestäni jokaisella ihmisellä on oikeus kunnolliseen toimivaan parisuhteeseen jota ei työ voi ohittaa millään tavalla. Ja siihen vielä kun neuvoit kirjoittamaan naisille lyhyesti ja positiivisesti, olen yrittänyt kaikkea mahdollisia keinoja muttei mikään ole tepsinyt. Mulle ei vaan ole luotu ketään, mut on tuomittu elämään yksin, tuntuu niin väärältä tää touhu.