Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

138

Kommenttia

267

1. Vilenin huoltamo?

Terve ylöjärveläiset. Olen kuullut että suosittu tv sarja Tankki täyteen kuvattiin ylöjärvellä niin kysyisinkin että mis
    Ylöjärvi
    39
    17801
  2. Tenho Sauren

Mielestäni ehdottomasti parhain miesnäyttelijä kautta aikojen on Tenho Sauren Alias Reinikainen. Hän osasi kyllä paneutu
    Näyttelijät
    29
    17445
  3. Asuntolainan saannin vaikeus..

Niin olen kohta 15 vuotta vakinaisessa palkkatyössä ollut henkilö ja vielä kohtuunuori 30 ja tarkoitus olisi ostaa asu
    Lainat ja velka
    76
    8777
  4. Migreenin oireet?

Terve kaikille! Nyt on taas olo mitä parhain kun oon selvinnyt eilisestä migreenikohtauksesta. Eilen illalla olo oli sel
    Migreeni
    3
    5599
  5. Toyota LC LJ 70

Morjens. Olen tässä harkinnut kyseisen menopelin hankkimista ja haluaisinkin kuulla kommentteja. Siis olen katselut toll
    Maasturit
    8
    4293
  6. Syy sinkkuuteeni

ainakin nämä: Vietän vapaa-aikani aina kotona. En juo enkä käy baareissa jossa yleensä kontakteja saadaan. Olen liian
    Sinkut
    19
    4211
  7. Volvo 850 T5, mitä öljyä??

Niin ostin hiljattain tollasen 850 T5:sen 2.0 litraisen -94, niin kysyisin teiltä muilta samaisen mallin omistajilta e
    700
    4
    3815
  8. Seurustelemattomuus

Nyt kun kerran ollaan sinkkujen palstalla niin otetaan nyt aiheeksi seurustelemattomuus. Siis olen 26v miehenalku, enkä
    Sinkut
    20
    3807
  9. Omakotitaloa ostamassa?

Niin ollaan tässä ostamassa ensimmäistä omistusasuntoa eli kyseessä omakotitalo joka on 70-luvulla rakennettu tasakattoi
    Ostajan muistilista
    6
    3615
  10. Kuvako tärkein pointti?

Niin laitoin tässä 2 kuukautta sitten treffipalstalle ilmoituksen ja ilman kuvaa, no kävijöitä sivulla ollut tasan kolme
    Treffeillä
    20
    3546
  11. V40 etujousi?

Moikka. Nyt sitten pamahti volvosta etujousi poikki. Kysyisinkin joltain joka tietää että onko vaikea työ vaihtaa itse?
    S40
    1
    3157
  12. Naisen käytöstä?

onko kukaan muu huomannut sellaista esim. nettiautossa että nainen myy autoa ja sitten kun soitat niin sieltä vastaakin
    13
    3157
  13. Hyvät treffailijat!

Olkaa hyvät ihmiset rehellisiä profiileissa ja chateissa! Muuta en pyydä. Kerron oman kokemukseni tästä S24:sen palvelus
    Tapasimme Suomi24:ssä
    7
    2814
  14. Chevy Van?

Morjens kaikki vanin omistajat ja vaneista tietävät. Olen tässä katsellut tollasta 94 ylöspäin olevaa vania 6,5 dieseli
    Chevrolet
    7
    2754
  15. Paljonko maksaa ajaa?

Tämä ns. Raskaan liikenteen kortin ajaminen kun enestään on jo C-kortti taskussa? Onko tuota korttiluokkaa mahdollista s
    Kuorma-autot
    8
    2707
  16. Treffien mahdottomuus..

Joo mulla ollut nyt ilmoitus treffit palstalla muutaman päivän päästä tasan vuoden ja tilanne on näin vuoden jälkeen ede
    Nettideittailu
    17
    2572
  17. Naiset ei vastaa viesteihin!!

Minkä ihmeen takia ei asialliseen viestiin voi vastata sanallakaan?? Ei taida suomen naisilla oikeen kommunikaatio pelat
    Nettideittailu
    44
    2325
  18. MB 500 SE

Morjens. Olen tässä aikonut siirtyä mersun leiriin ja olenkin katsellut tollasta 500 SEL mallista peliä. Auto on liikkee
    Mercedes-Benz
    8
    2166
  19. Volvo 240 Jäähdytinnesteet katoaa?

Juu kyselisin että mistä ihmeestä tuo jäähdytinneste oikeen pääsee vuotamaan, kun se tuntuu valuvan kuskin oven helmapel
    200-sarja
    7
    2105
  20. korttiluokasta?

Morjens kaikki kuljetusalan konkarit. Olen kovasti kiinnostunut vaihtamaan nykyisen työni kuljetusalan hommiin, ainakin
    7
    2025