Niin ostin hiljattain tollasen 850 T5:sen 2.0 litraisen -94, niin kysyisin teiltä
muilta samaisen mallin omistajilta että minkälaista moottoriöljyä tohon merkkiin kannattaa käyttää?? Auto on huoltokirjan mukaan huollettu aina merkkiliikkeessä joten ei ole kuin merkkiliikkeen leimat niin ei tiedä yhtään minkätyyppistä öljyä tossa käytetään, pitääkö olla jotain tiettyä öljyä? Aattelin et turbokoneessa ilmeisesti on eri laatuinen moottoriöljy käytössä, niin millasta öljyä te ootte käyttäneet noissa T5:issa?? Onko se tuo normi 4 litran kanisteri mahdollisesti?
Vaiko mikä on se tarkka määrä noissa??
Volvo 850 T5, mitä öljyä??
4
3815
Vastaukset
- volvo_puranen
Tuota se omistajan käsikirja kertoo minkälaista öljyä sinne laitetaan Varmaakin Casrolin 5w40 turbokoneelle sopivaa.se 4 litran hinkki ei riitä kun vapariinkin menee 5.6 litraa senkin määrän tietää käsikirja joten lukekaan niitä kirjoja .
Tuossa tiedot jotka olen Volvoista laittanut julki.
http://www.volvofinns.com/index.php?topic=545.0 - volvolla matkaan
No nyt on käynyt niin että hankkimastani volvo 850 T5 :sesta ei löytynyt minkäänlaista käsikirjaa minne lie ajansaatossa kadonnut. Niin että olisin hyvin kiitollinen jos joku voisi kertoa tarkempaa tietoa mootori öljystä ja määrästä kyseisessä 2litraisessa turbo koneessa.Tai mistä voisi kyseistä käsikijaa kysellä.
- mimminmimmi
Pistä hyde öljyy 32 niin ei ole ainakaan jäykkää
- Topsui
Orkkis suositus on CCMC G5 mutta se on poistunut vaatimus luokitus. Ja se on ollut ilmeisesti mineraalia. Mutta varmaan käytännössä kaikki nykhöljyt joissa viskositeetti kelien mukaan sattuu kohdilleen ni kelpaa. Ei muuta ku jotkut Api Sn ät sisään. Sit jos radalla ajaa ni hyvä vähän yläpäästä paksumpaa olla. 10w-40 noissa on tavannu olla. Ja äärioloissa 15w-40 tai 20w-40, mut niistä ei ole suomen pakkasiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081