Niin laitoin tässä 2 kuukautta sitten treffipalstalle ilmoituksen ja ilman kuvaa, no kävijöitä sivulla ollut tasan kolme ja nekin silloin ensimmäisenä päivänä kun laitoin ilmoituksen ja kommentteja/treffikutsuja tasan 0 kpl. Nyt olen alkanut miettimään että onko se kuva kuitenkin niin tärkeä ennenkuin kukaan ottaa minkäänlaista yhteyttä? Niin tarkotan että eikö ihmisen luonne merkkaa mitään? Jääkö kuvattomat ilmoitukset auttamatta varjoon? Noita kuvattomia ilmoituksia kun on kyllä aika paljon. Olen ilmoituksessa kertonut itsestäni tarkasti minkälainen olen ja minkälaista seuraa haen. Eli profiilini ei pitäisi jäädä kellekkään epäselväksi. Mutta siis tuo kuva, pitäisikö se lisätä ilmoitukseen?
Kuvako tärkein pointti?
20
3546
Vastaukset
...laittaa oma pärstä näytille, lainaa kaverin kuvaa. ;)
Oikeasti, riippuu varmaankin hieman alueesta ja iästä, erityisen paljon sukupuolesta - naisten ei tarvitse ottaa miehiin yhteyttä, varsinkaan nuorten naisten... Hyvin harvoin minullekaan tulee yhteydenottoja (kuvaton profiili). Kuvallinen profiili huomataan helpommin, mutta tuskin sekään yhteydenottoja lisää ellet ole poikkeuksellisen komea. Eli ainoa oikea vaihtoehto on itse alkaa aktiivisesti etsiskelemään...- vaikuta
Mulla on profiilissa kuva, mutta eipä niitä yhteydenottoja naisilta päin tule. Itse saan aloitteet aina tehdä. Ja sitten, kun joku myöntyy muutaman viestin vaihtamaan ja kuvaa pyydän, niin usein vastauksena on, että ei tipu!
- NormiMies
Kyllä se kuva kannattaa laittaa. Siis vain jos olet urheilullinen ja se näkyy kuvasta. Muuten ei koska naisten ei tarvitse kiinnostua muista.
Pommitat vain itse naisten profiileja. Tekstillä voit hyvällä tuurilla hurmata jonkun ilman sitä sixpackiä. Suurin osa naisista hakee sitä hauskaa ja ennenkaikkea _urheilullista_ joten se olisi pakko näkyä. Samat naiset tietenkin kertovat myös inhoavansa pinnallisuutta. Tarkoittanee pinnallisuutta heitä kohtaan ;).- ________
Urheilullista ja fiksua miestä hakevat naiset, jotka itsekin rakastavat itseään ja arvostavat elämänlahjaansa. Terve äly on nähtävissä myös ulkokuoressa.
En minä ainakaan inhoa materialismia. Pidän kauniista asioista. 90-l termisi "pinnallisuus" on kapinaa parempaa keskiluokkaa ja yläluokkaa vastaan. Rahalla saa ja hevosella pääsee, se on niin yksinkertaista.
Mutta onneksi toistaiseksi on tilaa kaikille. :D - NormiMies
________ kirjoitti:
Urheilullista ja fiksua miestä hakevat naiset, jotka itsekin rakastavat itseään ja arvostavat elämänlahjaansa. Terve äly on nähtävissä myös ulkokuoressa.
En minä ainakaan inhoa materialismia. Pidän kauniista asioista. 90-l termisi "pinnallisuus" on kapinaa parempaa keskiluokkaa ja yläluokkaa vastaan. Rahalla saa ja hevosella pääsee, se on niin yksinkertaista.
Mutta onneksi toistaiseksi on tilaa kaikille. :DÄly ei näy ulkokuoressa. Älä viitsi kirjoittaa paskaa.
Jos olisit lukenut naisten profiileja tietäisit että yhdistelmä hyvin tarkat speksit miehen ulkonäölle - kertoo vastaavansa vain kuvallisille (=urheilullisille) - kertoo inhoavansa nimenomaan pinnallisuutta on hyvin tavallinen.
Ei materialismia tarvitse inhota. Sinullahan ei ole ongelmia jos sen myönnät ja elät sen mukaan. Kukin tavallaan. - Tavis.
________ kirjoitti:
Mutta onneksi toistaiseksi on tilaa kaikille. :Dkipin kapin naisten profiileja, niin näin se vain on, kuten normimies tuossa totesi.
Turha sun on jauhaa paskaa ja peitellä rivien väliin sitä, minkä itsekin jo tiedät.
Naisille ominaista on, että rehellisyys itselle on maailman vaikein asia.
Muille ollaan rehellisiä, mutta itselle ei olla, sillä muuten kuuluu siihen "Pinnallisten" joukkoon ja mitäpä muuta nainen pyrkii niin kovasti itselleen selittämään, kuin EN OLE PINNALLINEN.
Tästä on aivan liian laaja otanta ja kokemus aiheesta, joten se vain pätee, että nainen puhuu toista ja tarkoittaa toista. - -B-
Tavis. kirjoitti:
kipin kapin naisten profiileja, niin näin se vain on, kuten normimies tuossa totesi.
Turha sun on jauhaa paskaa ja peitellä rivien väliin sitä, minkä itsekin jo tiedät.
Muille ollaan rehellisiä, mutta itselle ei olla, sillä muuten kuuluu siihen "Pinnallisten" joukkoon ja mitäpä muuta nainen pyrkii niin kovasti itselleen selittämään, kuin EN OLE PINNALLINEN.
Tästä on aivan liian laaja otanta ja kokemus aiheesta, joten se vain pätee, että nainen puhuu toista ja tarkoittaa toista.Menkäähän miehet lukemaan toisten miesten profiileja ja naiset naisten: eiköhän sillä selviä, että suuri osa meistä IHMISISTÄ on typeriä. Turha tästä on sukupuolten välistä taistoa kehittää.
- jub jub
Totta puhut, naiset ovat itsepetoksen mestareita.
- sadetta
Tavis. kirjoitti:
kipin kapin naisten profiileja, niin näin se vain on, kuten normimies tuossa totesi.
Tästä on aivan liian laaja otanta ja kokemus aiheesta, joten se vain pätee, että nainen puhuu toista ja tarkoittaa toista.Naisena sanoisin että kuva on vähintään yhtätärkeä, kun luonne. MUTTA eihän kaikki naiset hae urheilullista ja komeaa, kun komeus ja kauneus on katsojan silmässä. Jonkun mielestä komea ja samahenkilö voi näyttää toisen mielestä jopa rumalta. "testattu tyttöjen kesken".
Että kuva vaan mukaan ilmoituksiin.
- qsq.
Kyllä se niin on että kuvattomat ilmoitukset jää vähän jalkoihin. Sinä kun olet vielä mieskin, niin et senkään vuoksi saa vastauksia juuri ollenkaan. Akoilla on tuolla treffeissä niin paljon vientiä ettei ne yhtä kuvatonta ukkelin viestiä jää katsomaan. Kuvassakin sun täytyy vähintään poseerata ilman paitaa lihaksia esitellen. Vielä parempi jos poseeraat oman bemarin edessä. hehe
- Vanhaparta
Narsistit ja oikeasti seuraa etsivät ovat kaksi eri asiaa.Se bemari nyt on vihonviimeinen kuvattava jos naisia aikoo tavata(katkaravunjatke).Eikä älykäs nainen kai lankea hormoonisyöppöön jolta napit ovat vieneet sen ainoan syyn olla mies ;-).Eli narsismi ja heikko itsetunto aiheuttavat tuollaisia profiileja.Naisilla joiden profiili on roikkunut treffeillä monia vuosia ja vieraskirjaan on taltioitu noita kehuja jo vuodesta -02 asti,on syytä mennä peilin eteen(tukimaan muutakin kuin omaa usein söpöäkin nassuaan).Selvyyden vuoksi kerrottakoon,että niitä lihaksia kyllä löytyy täältäkin,vaan ei tulisi mitkään poseerauskuvat mieleenkään.Ruma pärstä on toistaiseksi riittänyt.
- sumu
Kyllä se on niin, että mauttomimpia on ne kuvat, joissa paljasta pintaa näytellään! Ihan uskomatonta, miten paljon niitä miehillä nimittäin on!
Kaikille meistä ulkonäöllä on merkitystä (jos joku muuta väittää valehtelee itselleen), mutta kyllä kokonaisuus ratkaisee lopulta. Kuvan valinnalla on merkitystä: vaikka olisi kuinka komea mies, en enää koskaan vastaa ilman paitaa poseeraavan miehen viesteihin. Jos ulkonäkö on ainoa asia, jolla kiinnostusta yrittää saada ei voi henkisesti olla samalla aaltopituudella minun kanssani. Kaikin puolin siis kannatan kuvallisia profiileja: kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa myös muuta kuin pärstäkertoimen!
- Vanhaparta
Narsistit ja oikeasti seuraa etsivät ovat kaksi eri asiaa.Se bemari nyt on vihonviimeinen kuvattava jos naisia aikoo tavata(katkaravunjatke).Eikä älykäs nainen kai lankea hormoonisyöppöön jolta napit ovat vieneet sen ainoan syyn olla mies ;-).Eli narsismi ja heikko itsetunto aiheuttavat tuollaisia profiileja.Naisilla joiden profiili on roikkunut treffeillä monia vuosia ja vieraskirjaan on taltioitu noita kehuja jo vuodesta -02 asti,on syytä mennä peilin eteen(tukimaan muutakin kuin omaa usein söpöäkin nassuaan).Selvyyden vuoksi kerrottakoon,että niitä lihaksia kyllä löytyy täältäkin,vaan ei tulisi mitkään poseerauskuvat mieleenkään.Ruma pärstä on toistaiseksi riittänyt.
- magnoliah
Kuva ei ole tärkein asia. Treffipalstalla mulla ei ole kuvaa, kävijöitä on, mutta kukaan ei joo kiinnostu kun ei ole sitä kuvaa.
Onhan sitä toki epäilyksiä enemmän ihmistä kohtaan, kun ei ole kuvaa näkyvillä, mutta itsekin kyllä katselen ilmoitukset vaikka ei olisikaan kuvaa, riippuu ihan.. kaikesta.. - åpåoåpo¨'
prifiilissasi et tasan tarkkaan kerro itsestäsi mitään.
Kuvasta edes jotain näkyisi. - miiia
no itse en ainakaan vastaa kelleekkään joka ei kuvaansa laita, ehkä pinnallista, mutta kyllä sillä ulkonäölläkin jotain väliä on!
- Että sillee....
Laitoin kuvani. Sain kommenteja vieraskirjaani kuvasta, en itsestäni. Milloin kysyttiin taustasta, toisinaan vain kehaistiin huumorintajua.
Tekstini kertoi tarkoin, minkä kokoinen olen, joten miehet jotka varovat lihavia naisia, saivat heti tietoonsa että minä olen hoikka. Ja savuton. Ihannemiehen kohdalle olin kirjoittanut minkälaisten miesten yhteydenottoja toivoin, eli savuttomien, pk-seudulla asuvien 39-49 vuotiaiden, jotka myös harrastavat jotain liikuntalajia kuten minäkin.
Ilmeisesti kuvasta olisi pitänyt käydä selville tissien koko, sääret näkyvissä ja kasvoista tarkka lähiotos.
Yhtään yhteydenottoa treffeille en saanut. Livessä saan aina seuraa ja juuri sen tyyppisiltä miehiltä kuin toivonkin?!
Onko nyt siis niin, että näillä treffipalstoilla EI ole tosissaan naisseuraa etsiviä miehiä vaan tyyppejä, joille riittää virtuaalinaiset? - kuvalla
on merkitys. Kaikki ei mielytä kaikkia, ei live-elämässä kuin ei treffipalstoillakaan. Kuva antaa osviittaa siittä voisiko "kolahtaa". Se millainen sitten olet ulkomuotosi lisäksi, on sitten se ratkaiseva asia. Ei sitä tarvi olla komea tai kaunis, harva meistä on, mutta kullakin on kuitenkin omat toiveensa ja ajatuksensa ulkomuodosta josta pitää. Esim. vaikka parta... joku ei tykkää ollenkaan ja toiselle se on melkeinpä kriteeri "huolimiselle". Meitä on moneksi ja makuja moneksi, siis kuva vain esille. Aina löytyy joku jolle juuri Sinä olet se unelmien mies tai nainen :).
- Kuvalla varustettu
Tismalleen näin; kyllähän profiilin tekstinkin täytyy miellyttää ja kiinnostaa, mutta kuva antaa lisäpontta ja rehellisyyden nimissä; kyllä kaikki kiinnostus lähtee siitä kuvasta! Toiset eivät edes profiileissaan kovinkaan paljon kerro itsestään ja jos menet treffeille, saattaakin sieltä tulla mies, joka on kuin suoraan peikko puskasta.
- goodie
On varmaan luonnollista, että jokainen tuo
itsestään painokkaasti esiin ne parhaat puolensa, mitkä ne kelläkin sitten ovatkin. Vähemmän mainitsemisen tai näyttämisen arvoiset seikat kannattanee itsensä markkinoinnissa sivuuttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104