Treffien mahdottomuus..

Joo mulla ollut nyt ilmoitus treffit palstalla muutaman päivän päästä tasan vuoden ja tilanne on näin vuoden jälkeen edelleen sama kuin silloin kun vuosi sitten toiveikkain mielin laitoin profiilin.
Alussa sivulla ei käynyt kukaan mutta sitten kävi jonkun ajan päästä pari ja nyt keväällä sivulla on käynyt joku kymmenisen henkilöä. Ikäväkseni totean ettei kukaan ole kirjoittanut vieraskirjaan kommenttia saatika yhtäkään viestiä ei ole saanut. Kun kerran kukaan ei ole viestiäkään laittanut niin en ole ketään edes tavannut. Todella turhauttavaa tämä treffitouhu sanon minä, mutta taas toisaalta netti on minun kaltaiselleni rauhalliselle kotona viihtyvälle miehelle oikeastaan se ainut mahdollisuus. Mutta toteankin että ei taida olla minunlaisella miehellä mitään saumaa edes tavata ketään kun en tykkää baareista ym paikoista. Olen kyllä vastannut muutamalle kiinnostavalle tytölle mutta kumpikaan ei ole vastannut mitään. Olisi ollut parempi jos edes olisivat pistäneet kommenttia että "Ei kiinnosta". Niin olisin ymmärtänyt mutta kun ei yhtään mitään. Ilmeisesti naisilla on varaa valita toisin kuin meikäläisellä. Joskus ajattelen että onko joku oikeasti tavannut ja löytänyt jonkun täältä? Minulla ainakin on hiljasta. Taidan ottaa kohta ton ilmoituksen pois kun kerran ketään ei kiinnosta. Että näin mulla.

17

2572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku mies 3x

Samaa virttä kaikki aloittelijat ja ei enää niin aloittelijat tuntuvat laulavan ...

Tuloksia saadaksesi töytyy vähän aktiivisemmin kun pari viestiä lähettää elinaikanasi :-)

Ja viestiin kannattaa naputtaaa enemmän kuin yksi tai kaksi lausetta, mutta ei tietenkään liikaa... Kokeile jotain viiden lauseen keskiarvoa tai minimiä.

Ja äärimmäisen tarkkana kannattaa olla että viestissäsi on jotain joka lukijan silmissä näkyy niin että nimenomaan hänen ilmoitukseen vastasit, eikä se vaikuta miltään massapostitusviestiltä.

Niin jai tuo oivoivoiminua sävy kun vielä kirjoituksesta lähtee piiloon, niin luulisi että olisi joku 50/50 että saa edes jonkun vastauksen per viesti :-)

Kyllä se siitä, helppoa ei ole, eikä loppu ole välttämättä onnellinen, mutta tuloksia kyllä saa jos jaksaa nähädä vaivaa asian eteen.

• kzrgh

Huononkin tuotteen saa kaupaksi, kun mainostaa riittävästi. Eikä säästele ylisanoja...

• Rane1967

Enemmän aktiivisuutta, eli laita itse vaan viestejä naisille, niin kyllä niitä vastauksiakin joskus tulee. Se pitää kyllä paikkansa, että aika moni jättää tylysti vastaamatta, mikäli viestin lähettäjän profiili ei kiinnosta.

Naisilta tulee aika harvoin aloituksia, joten niitä odotellessa saatat pitkästyä toisenkin kerran. Vieraskirjaa on turha tuijotella, se on mielestäni aivan jonninjoutava ominaisuus.

Hakuammuntaahan tämä on ja välillä turhauttavaakin, mutta ilman omaa panosta et kyllä pääse ketään tapaamaan.

• mihinkään...

joten miesten pitää tehdä tässäkin kaikki työt

• .........
        mihinkään... kirjoitti:

joten miesten pitää tehdä tässäkin kaikki työt

Jos ei ole kuvallista profiilia ja siinä tissejä näyttelevää naista. Näille miehet kirjoittelevat.

Vaikka nainen aloittaisi kirjoittelun niin miehet voivat kirjoittella kerran viikossa jos sitäkään. Omat työt ja harrastukset ovat tärkeämpiä.

• Rane1967
        ......... kirjoitti:

Jos ei ole kuvallista profiilia ja siinä tissejä näyttelevää naista. Näille miehet kirjoittelevat.

Vaikka nainen aloittaisi kirjoittelun niin miehet voivat kirjoittella kerran viikossa jos sitäkään. Omat työt ja harrastukset ovat tärkeämpiä.

Sen verran pitää sanoa, että siitä ikäluokasta mistä olen seuraa katsellut, ei tissikuvia hirveästi näy. Lisäksi olen oppinut skippaamaan ne ns. tyrkyt profiilit ihan realiteetinkin vuoksi. Kaikki treffeihin johtaneet viestittelyt olen käynyt kuvattomien profiilien kanssa.

Aika monilla on niin paljon menoja, etteivät kerkeä viestitellä kuin tuon kertomasi kerran viikossa, myös naisilla.

• kuvallisille naisille
        ......... kirjoitti:

miehet kirjoittelevat.

Kerran viikossa joo miehiltä saa vastauksen,pitävät "roikkumassa"...eikä ne missään harrastuksissa ole vaan treffailemassa...

• sulo vilen
        Rane1967 kirjoitti:

Sen verran pitää sanoa, että siitä ikäluokasta mistä olen seuraa katsellut, ei tissikuvia hirveästi näy. Lisäksi olen oppinut skippaamaan ne ns. tyrkyt profiilit ihan realiteetinkin vuoksi. Kaikki treffeihin johtaneet viestittelyt olen käynyt kuvattomien profiilien kanssa.

Aika monilla on niin paljon menoja, etteivät kerkeä viestitellä kuin tuon kertomasi kerran viikossa, myös naisilla.

Rane1967 kirjoitti:
        "Aika monilla on niin paljon menoja, etteivät kerkeä viestitellä kuin tuon kertomasi kerran viikossa, myös naisilla."

Tuota minä olen ihmetellyt: Miten niin kiireiset ihmiset jotka eivät ehdi laittaa viestiäkään kuin kerran viikossa, ehtisivät mitään muutakaan parisuuhteessaan.

• ja kuvat
        ......... kirjoitti:

Kumma miksei jotkut miehet voi ajatella että siellä kuvattomankin profiilin takana voi oikeasti olla nätti nainen nätteine daisareineen. :)

Itselläni oli aiemmin jonkin aikaa kuvallinen profiili ja sain paljon yhteydenottoja.
        Nyt pidän tarkoituksella kuvatonta profiilia,se erottaa jyvät akanoista.Saan vähemmän yhteydenottoja nyt mutta nämä miehet ovat olleet aidosti kiinnostuneita ajatuksistani,pääni sisällöstä,minusta ihmisenä,naisena.
        Kuvat on kuitenkin vaihdettu s-postitse piakkoin.

Kuvattomien profiilien takaa on löytynyt komeita miehiä :)

Ja kiireestä sen verran...ne jotka vastailevat kerran viikossa ja vetoavat kiireeseen ilmeisesti säätävät samaan aikaan useamman kanssa.
        Olen nimittäin viesteillyt kiireisten miesten kanssa ja kyllä he ovat järjestäneet aikaa kirjoittamiseen koska ovat olleet oikeasti kiinnostuneita.

• täällä
        ja kuvat kirjoitti:

Kumma miksei jotkut miehet voi ajatella että siellä kuvattomankin profiilin takana voi oikeasti olla nätti nainen nätteine daisareineen. :)

Itselläni oli aiemmin jonkin aikaa kuvallinen profiili ja sain paljon yhteydenottoja.
        Nyt pidän tarkoituksella kuvatonta profiilia,se erottaa jyvät akanoista.Saan vähemmän yhteydenottoja nyt mutta nämä miehet ovat olleet aidosti kiinnostuneita ajatuksistani,pääni sisällöstä,minusta ihmisenä,naisena.
        Kuvat on kuitenkin vaihdettu s-postitse piakkoin.

Kuvattomien profiilien takaa on löytynyt komeita miehiä :)

Ja kiireestä sen verran...ne jotka vastailevat kerran viikossa ja vetoavat kiireeseen ilmeisesti säätävät samaan aikaan useamman kanssa.
        Olen nimittäin viesteillyt kiireisten miesten kanssa ja kyllä he ovat järjestäneet aikaa kirjoittamiseen koska ovat olleet oikeasti kiinnostuneita.

Juuri näin!

Kun profiilissa oli kuva, yhteydenottojen määrä oli valtava ja viestien seulomiseen meni aikaa. Profiilistani ilmenee kyllä millaista seuraa etsin, mutta sain valtavasti viestejä joissa haettiin aivan muuta, mitä milloinkin.

Poistin kuvan, ja nyt harvemmat mutta monin verroin kiinnostavammat miehet ottavat yhteyttä. Sähköpostitse on vaihdettu kuvia, ja ne ovat olleet iloisia yllätyksiä puolin ja toisin. Tosi kivalta tuntuu, kun saa lähettää niitä hehkeitä kuvia tasokkaalle miehelle, joka on alunperin kiinnostunut minusta profiiliin kirjoittamani tekstin perusteella.

• sama juttu itselläkin

Itselläni on deitissä ilmoitus jossa on lyhyt kuvaus ja valokuva. Sinua tässä joku neuvoi vastaamaan useammalla rivillä ja laatimaan viesti niin, että se tuntuisi juuri ko. profiilin naiselle omistetun. Olen vastaillut useammalla rivillä juuri kuten neuvotaan eikä se ole tuottanut sen parempaa tulosta.

• kattoo

nuien naesten ilmotuksia, ee siinä oo tavallisella talloojolla minkäälaesia mahollisuuksia. Pittää olla vähintään yhtä pitkä ja laeha kun "Matti" ja nuor ku Kattainen. Tulot ku Ollilalla.

• jäe maenihtamatta
        kattoo kirjoitti:

nuien naesten ilmotuksia, ee siinä oo tavallisella talloojolla minkäälaesia mahollisuuksia. Pittää olla vähintään yhtä pitkä ja laeha kun "Matti" ja nuor ku Kattainen. Tulot ku Ollilalla.

että ite ovat kuvan perusteella puupiän Justiinoita tai maalauksen pohjan akkoja ...

• mniemi2

ei kai se toimi jos et itse ole aktiivinen. vähän lisää yritystä...

• OORUE

TV2:desta tänään aamulla ohjelman nimellä tarinoita rakkaudesta. Siinä kamera seurasi "reality" hengessä muutamien ihmisten vastausta deitti-ilmoituksiin ja tapaamisien järjestelyihin. Mukaanlukien erilaiset tekstiviestittelyt ja soitot jotka asiaan usein liittyvät. Aivan samalla tavalla siinä eräs tavallinen mies joka oli bussinkuljettaja, etsi seuraa...aina ei tullut vastausta joskus taas tuli tapaaminenkin muttei siitä mitään lähtenyt. Ei ohjelman loppuun mennessä ollut löytänyt vielä ketään vaikka tapaamisia oli ollut. Hänelläkin oli erilaisia muitakin aktiviteetteja kuin täysipäiväiväinen seuranhaku.

Jotenkin vaan tekis mielipalata aikakoneella siihen aikaan eli jonnekin 70-luvulle kun naiset olivat vielä tavallisia, kuin dokumenttiuusintojen Laila, dokumentissa opeta mua rakastamaan. Josta piti tulla muuten iskelmätähti muttei kuitenkaan tullut. Luulisin, että nyt jos olisin tämän ikäinen tuohon maailman aikaan niin mullakin olis tyttöystävä vierellä. Jotenkin nykymaailma suosii muunlaista kuin tavallista ja luonnollista naista.

• luovis

En tarkoita loukata, mutta jos itsestä ei löydy mitään kiinnostavaa tai vetävää, niin pitäisikö hankkia joku nasta harrastus tai tuunata ulkonäköään vähän? Voisi tulla uutta säpinää elämään ihan oikeesti, eikä kaikki odotukset kohdistuisi nettiheiloihin?

• sulo vilen
        luovis kirjoitti:

En tarkoita loukata, mutta jos itsestä ei löydy mitään kiinnostavaa tai vetävää, niin pitäisikö hankkia joku nasta harrastus tai tuunata ulkonäköään vähän? Voisi tulla uutta säpinää elämään ihan oikeesti, eikä kaikki odotukset kohdistuisi nettiheiloihin?

Tarkoittanet trendikästä harrastusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7080
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      705
      3202
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      117
      1413
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      221
      1221
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe