Olkaa hyvät ihmiset rehellisiä profiileissa ja chateissa! Muuta en pyydä. Kerron oman kokemukseni tästä S24:sen palvelusta. Pari vuotta takaperin eksyin sinkut chattiin, siellä tapasin erään naisen, hän kyllä aloitti keskustelun kanssani ja siinä sitten juteltiin niitä näitä ja sitten jossain vaiheessa keskustelua hän alkoi kysellä että olenko sinkku. No tietysti olin ja hän kertoi myös itse olevansa sinkku. No siinä keskusteltiin vielä ja hän tuntui kovasti pitävän persoonastanikoska kerroin etten harrasta baareja enkä ryyppää. Ja hän vaikutti minusta myös kiinnostavalta kun hänkään ei kuulemma baareista pitänyt. Hän kyseli että mitä täältä chatista haen, no vastasin ettei mitään erikoista, juttuseuraa lähinnä.
No lopussa nainen pyysi että voitaisko vaihtaa sähköpostiosotteita, no niin tehtiin, ja myöhemmin annoin sitten myös kännykkänumeroni kun hän pyysi.
Sitten se hirveä tekstiviestipommitus alkoi. Ajattelin itse että kun ollaan vasta vähän aikaa kirjoiteltu niin otettais vähän iisimmin alussa, mutta tämä nainen alkoi viestitellä lähes koko ajan ja kyseli missä olen ja mitä teen jne. No ei siinä mitään sitte ajattelin että kyseessä on tyyppi joka on tosissaan joten aloin itsekkin olemaan täysillä mukana. Sitten jossain vaiheessa olisko kuukausi kirjoteltu niin hän ehdotti tapaamista. No sovittiin yks viikonloppu että nähdään. No treffit tuli ja meni ei siinä mitään. Hän kertoi treffien jälkeen tekstiviestillä että hyvin meni treffit ja minusta kans ihan ok. No ei parissa tunnissa tietenkään voi tuntea kunnolla ihmistä minkälainen on jne. Hän kertoi myös että olisi toivonut minun suutelevan häntä. Ei kyllä kuulu mun tapoihin tossa vaiheessa eikä kuulemma hänenkään, niin väitti sitte kun sanoin ton. Eikös ole ristiriitaista. No joitakin kertoja tavattiin vielä.
No tämä meidän "juttu" kaatui lopulta siihen että tämä nainen ei ollut yhtään sellainen livenä kuin väitti chatissa olleensa ja vaati minulta aivan mahdottomia vaikka en ollut koskaan ennen seurustellut. Tämä nainen väitti olevansa sinkku mutta totuus oli se että hänellä oli vielä on/off suhde entisen kanssa joka kävi hänen luonaan aina silloin kun hänelle ei sopinut olla minun kanssani. Ja tein selväksi jo ennen ensimmäistäään tapaamista että en tykkää baareista enkä niissä käy. Nainen tuntui kunnioittavan sitä minussa koska ei itsekkään niistä pidä. No 3 kerralla kun tavattiin niin tämä nainen paljastui kovaksi bilettäjäksi ja ehdotti minulle että lähdetään yhdessä baariin koska muuten hän kuihtuu jos joutuu koko illan viettää kotona. Hän kuulemma kävi baareissa aina kun oli seuraa. Sillon tuli mentyä baariin. Jonkun kuukauden päästä hän päätti sitten jättää minut ainutlaatuisella tavalla. Mentiin silloin tanssiravintolaan, minä tietysti maksoin molemmat herrasmiehen tavoin ja ei keretty kauaa olla sisällä kun hän yhtkkiä hävisi jonnekkin ja myöhemmin löysin hänet. Hän tanssi jonkun miehen kanssa ja syytti minua että olin häipynyt jonnekkin vaikka itse katosi mystisesti ja sanoi minulle siinä että hänestä tuntuu että me ollaan vaan kavereita. Että se oli sitte siinä, sen jälkeen en ole enää treffeillä käynyt kenenkään kanssa, enkä tiedä uskallankokaan enää. Että Tämmönen kokemus mulla.
Hyvät treffailijat!
7
2814
Vastaukset
- Mayx
Oot vaan tavannu aikamoisen bitchin....
Äläkä treffailua siihen lopeta ...on meitä oikeesti tälläsiä jotka ei baareissa viihdy... Ja tätähän tää netissä tutustuminen on kun ei voi ikinä tietää kuka on feikki.
Toivon parempaa onnea seuraaville treffeille!! - m-30+
Olet varmaa vielä aika nuori? Noh, tapasit aika varmasti tulevan kapakkapimun, kannattaa vastaisuudessa ottaa lujempi ote ja pistää vain poikki jos muijassa alkaa ilmetä hutsun piirteitä.
- heee
Kokemus kyllä opettaa.
Naisia on monenlaisia ja niin miehiäkin.
Tsemppiä uusille paremmille treffeille!- n 28
ei kannata luovuttaa. Oon ite käyny treffi sivujen kautta useammankin miehen kanssa treffeillä ja kaikkien kanssa vaihdoin puh.nron ennen ku tavattiin. Kaikki ollu rehtejä ja mukavia miehiä ei mitään sekopäitä.
- sinkutar?
Joopajoo...minä myös profiilipuolella "tapasin" miehen, joka lähti lomalle ja sieltä lomalta tekstasi ja kyseli kaikenmaailman asiat jopa intiimit asiat...tuntematta minua!:)))))jonkun kerran vastasin että eiköhän jutella sitten vasta kun tavataan.eihän viesteillä toiseen voi tutustua.kyllä näitä on sekä miehissä että naisissa, kaikenlaisia tarinoita ja yrittelijöitä.
- $ammy
Älä luovuta Samu! Anna mennä vaan ja uutta kehiin. Ei ne kaikki ole tollasia todellakaan. Täällä on ihania naisia vaikka kuinka paljon jokapuolella. Pitää vaan olla rohkee ja jaksaa tutustua taas seuraavaan. Kyllä säkin sitte jossain vaiheessa löydät sellasen kunnollisen naisen vierelles. Mä tapasin mun nykyisen kultani deitti.net:stä. En voi ymmärtää, että miten tällainen uskomaton nainen oli vielä vapaalla jalalla. Mutta häntä oli kuulemma kohdeltu huonosti. Minä aion pitää häntä kuin kukkaa kämmenellä ja palvoa ja rakastaa täysillä niin kauan kun luoja vaan suo. Hänenlaisensa löytäminen on niiden kaikkien epäonnistuneiden suhteiden ja pettymysten arvoista. Jaksakaa ihmiset etsiä!
- kyllästynyt
Ikävästi on sinulle päässyt käymään... :( mutta tuohan ei suinkaan tarkoita että kaikki oltaisiin samanlaisia... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114