Syy sinkkuuteeni

ainakin nämä:

Vietän vapaa-aikani aina kotona.
En juo enkä käy baareissa jossa yleensä kontakteja saadaan.
Olen liian tavallinen ja tylsä työssäkäyvä ahertaja.
En ole pitkä enkä komea enkä ole akateemisen koulutuksen saanut.
Olen liian kiltti ja hyväntahtoinen, (kaverit sanoneet). Eli tässä näitä syitä muutama.
Kaverit ovat jo lähes kaikki pariutuneet, mutta kun heillä on tuo sosiaalinen elämä. Olenhan minä heitä koko nuoruuteni kuljettanut siihen asti kunnes kukin löysi oman naisensa. Alan pikkuhiljaa katkeroitua kun en ole onnistunut löytämään en edes treffi-ilmoituksen kautta sellaista tavallista tyttöä joka ei viihdy baareissa, ja viihtyisi kotona, näitä tyttöjä ei näköjään ole olemassa. Minulla on ollut ilmoitus netissä jo yli puoli vuotta mutta ketään ei kiinnosta, taidan ottaa ilmoituksen kohta pois.

19

4211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, ei sitä sattumaan käy luottaminen näissä asioissa. Pakko ois juosta kaiken maailman kissanristiäisissä että vois edes tuurilla törmätä johonkin, mutta sitten on kusessa jos kaikki kiinnostavat harrastuksetkin on yksilölajeja :P.

• yhtä suurta sattumaa

Yks harvinaisen mukava mies pokas mut suorilla tiskin yli asioidessaan mun duunipaikassa ;) Aika pirun kiva sattuma ja kohtalo *leweä hymyy*

• yhtä suurta sattumaa kirjoitti:

Yks harvinaisen mukava mies pokas mut suorilla tiskin yli asioidessaan mun duunipaikassa ;) Aika pirun kiva sattuma ja kohtalo *leweä hymyy*

Painottaisin tässä sanoja "mies pokas". Tämmöselle pohjalaisjuntille se on vuoden kohokohta ja etusivon otsikot jos nainen sanoo sanankin kadulla :/.

• se on

Turhaa täällä alkaa mitään selittelypuheita pitää. Ota se ilmo vaan pois.

Ite en koskaan semmosta edes laittanut vaan luovutin suosiolla. Vuosi tais olla -96 tai jotain sellaista.

• kalvotaiteilija

Kyllä siihen yksinoloon tottuu. Kun ei muutenkaan nuorena kylillä pyöriny niin ei sitä enää kolmikymppisenä jaksa tyttöjä haeskella.
        Kun ei ole kaikkein sosiaalisinta tyyppiä muutenkaan niin antaa saatana olla.
        Ei muutakuin yrittää katkerana niellä omaa saamattomuuttaan ja keskittyä vaikka musankuunteluun ym. kivaan.
        Kyllä se unohtuu...kyllä se......

• unohdu...
        kalvotaiteilija kirjoitti:

Kyllä siihen yksinoloon tottuu. Kun ei muutenkaan nuorena kylillä pyöriny niin ei sitä enää kolmikymppisenä jaksa tyttöjä haeskella.
        Kun ei ole kaikkein sosiaalisinta tyyppiä muutenkaan niin antaa saatana olla.
        Ei muutakuin yrittää katkerana niellä omaa saamattomuuttaan ja keskittyä vaikka musankuunteluun ym. kivaan.
        Kyllä se unohtuu...kyllä se......

Tuskin yksinäisyys unohtuu kun lukee näitä viestejä. Vai oletteko unohtaneet?

• minämä

"En juo enkä käy baareissa jossa yleensä kontakteja saadaan."

Itselläni yksikään pysyvä suhde (naiseen, mieheen; kaverisuhde, parisuhde) ei ole lähtöisin baarista. Erityisesti jos kuvioissa on juominen...niin no, silloin harvoin edes tarkalleen ottaen muistaa, mistä illan aikana on "keskusteltu" (luultavasti jostain tooosi syvällisestä aiheesta, niinkuin humaltuneilla on tapana).

• naikkoskainen

Molemmat (2) useita useita vuosia kestäneet avomieheni olen pongannut baarista.Samoin suurin osa kavereistani ovat avioliitossa baarissa tapaamansa miehen kanssa. Että se siitä edellisen yleistyksestä.Kyseessä on siis ihan normaali ihmiset, ei mitään baarihaita tai alkoholisteja.

• minämä
        naikkoskainen kirjoitti:

Molemmat (2) useita useita vuosia kestäneet avomieheni olen pongannut baarista.Samoin suurin osa kavereistani ovat avioliitossa baarissa tapaamansa miehen kanssa. Että se siitä edellisen yleistyksestä.Kyseessä on siis ihan normaali ihmiset, ei mitään baarihaita tai alkoholisteja.

"Kyseessä on siis ihan normaali ihmiset, ei mitään baarihaita tai alkoholisteja."

Kirjoitukseni EI ole ROSKAA mun ja tuttujeni keskuudessa. Heistä vain yksi (1) on tavannut elämänkumppaninsa baarissa, muuten mitään pidempiaikaista ei ole kehittynyt.
        Yleistän siis jatkossakin hyvillä mielin.

• tämäkin asia
        minämä kirjoitti:

"Kyseessä on siis ihan normaali ihmiset, ei mitään baarihaita tai alkoholisteja."

Kirjoitukseni EI ole ROSKAA mun ja tuttujeni keskuudessa. Heistä vain yksi (1) on tavannut elämänkumppaninsa baarissa, muuten mitään pidempiaikaista ei ole kehittynyt.
        Yleistän siis jatkossakin hyvillä mielin.

olla kiinni ihan henkilöstä ja kaveripiiristä jne. Mun kaveri ainakin on löytänyt miehensä melkein mistä vaan, joko omasta tai miehen aloitteesta, myös niistä baareista/yökerhoista. Kyllä itsekin on tullut tutustuttua ihan mukavanoloisiin miehiin, myös baareissa/yökerhoissa. Monta kertaa juuri noissa baareissa/yökerhoissa pääsee jo entuudestaankin tuttujen tyyppien kanssa juttuetäisyydelle, kun näissä paikoissa yleensähän on rennompi ja vapautuneempi tunnelma muutenkin. (eikä välttämättä runsaalla alkoholilla aikaan saatu, en kyllä nyt tiettykään kaikkien puolesta puhu ;) )

• miehet nössöjä

perkule itkekö siellä sinkkuuttanne, oma on vikanne. Etsikää itsellenne jostain muualta kuin kapakasta, kaupan kassajonossa voi törmätä kiinnostavaan ihmiseen tai vaan kadulla liikennevaloissa.
      Mä olen sievä tavallinen jo nelikymppinen nainen ja sinkku koska itse en uskalla alkaa esim kassajonossa keskustella kenenkään kiinnostavan kanssa vaikka haluttaisi joten oma on vikani että olen yksin.......
      Ja meitä on yllättävän paljon meitä naisia jotka toivoisivat että miehet tekisivät aloitteen mutta eihän nämä nykymiehet senkun itkevät vaan kun naiset eivät tee aloitetta....perkule....

• se on

Eipä tartte itkeä, kun on jo heittänyt pyyhkeen kehään. Aikaisemmin syytin itseäni, en muita. Enää en syytä itseänikään, vaan olen oppinut tyytymään kohtalooni.

• saman_

Tässä viime kesänä oli itselläni Teboilin kassajonossa yllättäen silmäpeliä yhden ihan mukiinnmenevän naisen kanssa.
        Mutta tilanne syntyi niin yhtäkkiä ja absurdissa tilanteessa,että onneton jäin sanattomaksi.Nyt pikkuisen harmittaa,koska tilanne saattoi olla menetetty mahdollisuus. Otin tästä kyllä opikseni.

• Liliane

Mä olen kanssa sinkku, mutta toisin kuin aloittaja, käyn paljon ulkona ja tapaan ihmisiä kokoajan.

Mutta en vaan löydä miestä. Olen nyt lähempänä neljääkymmentä, kuin kolmeakymmentä ja jo useamman pitkän avoliiton elänyt. Kukaan niistä miehistä ei halunnut perustaa perhettä kanssani, mutta jokainen seuraavan tyttöystävän kanssa kyllä. Inhottaa, mutta must on hyvää vauhtia tulossa katkera... :(

Sanovat että olen nätti ja kiva. Olen aika itsevarma, tiedän, että mussa on paljon hyvää, erityisesti luonteessa. Sen sijaan en pidä ulkonäköäni mitenkään erityisenä. Ehkä mun pitäis löytää sokea mies? Olen kyllä pitkä (175) ja mulla on kaunis pitkä ja paksu vaalea tukka sekä isot rinnat, ne on plussat ulkonäössä. Mutta on kilojakin tullut surusyömisen ja mitä väliä asenteen takia noin 10-15kg liikaa. Luulen, että se on miehille aika turn off, että on vähän pyöreä ihminen. Luulisin, että ikäni nuo kilot ovat ne jutut, miksei oikeaa miestä vaan kiinnosta.

Olen luonteeltani ystävällinen, rehellinen, uskollinen ja yleensä positiivinen. Kiinnostunut asioista mitä maailmalla tapahtuu. En osaa enkä halua riidellä, en haasta riitaa. En ole mustasukkainen, vaan luottavainen. Olen puhelias ja avoin, tutustun ihmisiin helposti ja voin mennä itsekin miehelle juttelemaan. Plussapuolia luontessa siis on. Mutta ei vaan miestä.

Yksi tuttu mies sanoi, että olen liian itsevarma, että miehet ei uskalla tulla tekemään tuttavuutta, että ottajia kyllä olis.

Mitä ihmettä mun pitäs tehdä sitten?

• kannattaa...

...aloittaa, ettei katkeroidu vaikka mikä olisi.

Tuo pyöreys ei varmaan sinänsä ole mikään ylitsepääsemätön kynnys monellekaan miehelle, mutta kun olet naiseksi myös melko pitkä, niin se yhteisvaikutelma voi olla, että olet iso/ronski nainen. Sitä voi monet miehet kavahtaa tai suorastaan pelätä. Koeta hiukan pudottaa sitä painoa, jos vaan mahdollista.

Positiivisesti varattuja ajatuksia sinulle ja kaikkea hyvää jatkoon.

• Liliane
        kannattaa... kirjoitti:

...aloittaa, ettei katkeroidu vaikka mikä olisi.

Tuo pyöreys ei varmaan sinänsä ole mikään ylitsepääsemätön kynnys monellekaan miehelle, mutta kun olet naiseksi myös melko pitkä, niin se yhteisvaikutelma voi olla, että olet iso/ronski nainen. Sitä voi monet miehet kavahtaa tai suorastaan pelätä. Koeta hiukan pudottaa sitä painoa, jos vaan mahdollista.

Positiivisesti varattuja ajatuksia sinulle ja kaikkea hyvää jatkoon.

Olipas ystävällinen vastaus! Harvinaista täällä...

Uusi vuosi, uudet kujeet. Heh, hauska neuvo sulla. Olen nimittäin vuoden vaihteesa aloittanut laihduttamisen, mutta vielä en tiedä onko mitään lähtenyt; mulla on kaksi vaakaa, jotka molemmat näyttää ihan mitä sattuu. Tänään heittoa oli välillä 73,5-78,4kg!

Anyway, se on tärkeä ja hyvä vinkki, että ei anna itsensä katkeroitua. Katkeraa ei kukaan halua.
        Kiitos vielä.

• hone-y

Se on kyllä ongelma, jos ei käy paikoissa joissa olisi mahdollisuuksia tutustua ihmisiin. Kun kukaan ei osaa sinua kotoa tulla hakemaan. Mikään muu syistäsi ei oikeasti ole ongelma, paitsi jos itselleen haluaa sellaisia luoda vaikka väkisin.

Mutta on tyhmää ajatella että ainoastaan baareista ja ympärihumalassa voi löytää potentiaalisia seurustelukumppaneita. Miksi lähteä heti alkuunsa rajoittamaan omia mahdollisuuksiaan? Älä ajattele noin suppeasti!

Haluaisin uskoa nettideittailuun, että sieltä voisi löytyä aitoja rakkaustarinoita. Mutta jotenkin näyttää siltä ettei se toimikaan niin. Nettideittailijoista osa tuntuu olevan ikkunaostoksilla ilman oikeaa aietta seurustella. Kun saa vaatia, niin silloin vaaditaan oikein viimisen päälle eikä kukaan kelpaa. Perseestä. Ei kannata surra, jos muut ihmiset ovat niin yksinkertaisia etteivät arvosta sinua =)

Älä katkeroidu. Siitä ei ole hyötyä ja itsellesi tulee vielä pahempi olo. Tee elämästäsi kivaa. Vaikka elämä ei ole täydellistä, niin siitä voi silti nauttia.

• I never tell...

Jos nyt katkeroidut ja rupeat kierimään itsesäälissä, niin voin varmuudella sanoa sinulle että sitten ei ainakaan kukaan nainen sinua halua. Mielestäni katkerat ja itsesäälissä rypevät ihmiset ovat todella... Argh! Joten tsemppiä! Älä katkeroidu.

• toveri

Voit ainakin lohduttautua sillä ajatuksella, että et todellakaan ole ainut. :-) Itseni lisäksi tunnen useita miehiä jotka ovat samassa tilanteessa. Lähes kaikki, ellei jopa 100% tuntemistani pariskunnista on tavanneet baarissa. Omasta mielestä koko baarikulttuuri on säälittävyydessään täysin naurettava, enkä missään tapauksessa ikinä alentuisi katselemaan vapaa-aikanani humalaisia ihmisiä.

Huvittavintahan on se, että suurin osa ns. kilteistä naisista seurustelee juuri näiden baarisankareiden kanssa. Tämän olen joutunut toteamaan myös ihan omassa lähipiirissä. Kuulemma moni nainen ottaisi mielellään raittiin miehen, mutta sopivia sellaisia ei kuulemma löydy mistään. Totuus on kuitenkin se, että usein nuo alkoholia reippaasti käyttävät miehet ovat paljon jännittävimpiä kuin raittiit, joten naiset alitajuisesti hakeutuvat sellaisten miesten seuraan. Tosin myönnettäköön, että moni raitis mies on parisuhdemielessä melkoinen luuseri, eikä naiset niistä miehistä kiinnostuisi muutenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe