Miksi KILTIT tytöt ei kelpaa?

kilttikö?

Hei!

Toivon, ettei tämä viestini saa ketään ajattelemaan, että olisin hyvin itserakas tai itsekeskeinen. Pyrin vain kirjoittamaan kerrankin juuri niin, kuin ajattelen!

Olen pian 20-vuotias, mielestäni hyvin nätti nuori nainen. Pituutta on 165cm ja painoa 54kg eli olen melko hoikka. Minulla on kauniit, pitkät hiukset ja siniset silmät.. Olen niin suomalaistytön näköinen kuin vain olla ja voi!

Luonteeltani olen hyvin iloinen, mutta joissakin tapauksissa ehkä hieman ujo. Varsinkin, jos ympärillä on paljon ihmisiä, niin saatan olla hieman "näkymätön"

Koskaan en ole seurustellut.

Opiskelen erinomaisesti ja se myös näkyy arvosanoissa! Olen siis melko fiksukin. (Itsestäni tuntuu melko ikävälle kirjoittaa näin "täydellisesti" itsestäni, mutta aidosti asiat ovat näin..."

Ystäväpiirini ei kovin laaja ole, koska usein opiskelen koulutehtäviä kotona. Kun vapaa aikaa hieman on, lähden usein lenkille... En siis hirveästi vietä sosiaalista elämää.

Baarireissut, känni-illat yms. muu "örvellys" ei itseäni kauheasti kiinnosta!

Onko niin, ettei tällainen kiltti tyttö (tai nainen) kelpaa kenellekkään? :/

34

3826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m22.

Koska itseänikään ei baarit kiinnosta mutta eipä ole löytnyt.

• pekkis463

Jos lähet kyselemään miehiltä, kelpaatko, niin ainakin yli 50% miehistä suostuu heti seksiin.

Tottakai kelpaat, mutta jos olet vain kotona, niin vaikea sinua on sieltä hakea.

• En tiedä minäkään

Tässä muuten huomaa kuinka eri tavoin ihmiset käsittävät juttuja. Mulle tuli heti mieleen että tämä aloittaja etsii seurustelukumppania, sulle tuli mieleen seksiseura.

On tää hassua.

• mies43567

On se väärin kun te kaikki kiltit naiset olette aina kotonanne. "Tuhmien" naisten kanssa pelleillään tietyn aikaa, kiltit naiset valitaan kumppaneiksi. Teitä ei vaan mistään ikinä löydä niin "tuhmien" kanssa joutuu pettymään kerta toisensa jälkeen. Itse olen vastedes yksin kunnes löydän jonkun kaltaisesi kiltin ja aidon ihmisen.

Tosin saatat ujoudellasi vain houkuttaa pelimiehiä, varsinkin jos olet ulkoisesti keskivertoa paremman näköinen. Mutta ei siitä sen enempää.

• kilttikö?

...menee juuri noin :/

Mutta ehkä se on myös niin, että niillä "tuhmilla" on enemmän kokemusta (luonnollisesti, koska he ovat olleen "hyväksytympiä ennenkin" eli heillä mahdollisesti on ostoslistan verran seurustelusuhteita takanapäin) Kovin vaikea on tavallaan yrittää mennä heidän ohitse, mielummin ehkä odottaa, että se vastakkainen sukupuoli tekisi sen aloitteen... Ja näin ollen tuntee, ettei aidosti kelpaa :/

Olen myös miettinyt sitäkin, että löytyiskö mahdollisesti sitä "unelmien prinssiä" esimerkiksi sieltä baarista, jos ei tavallaan arvosta tai pidä kovin mukavana elämäntapana baareilua..

Ehkei kaltaistaan löydä paikasta, jossa ei itsekään viihdy. Mutta ei tuola lenkkipolulla ole viel ketään vastaankaan tullut :)

Hmmm.

• mies35467
        kilttikö? kirjoitti:

...menee juuri noin :/

Mutta ehkä se on myös niin, että niillä "tuhmilla" on enemmän kokemusta (luonnollisesti, koska he ovat olleen "hyväksytympiä ennenkin" eli heillä mahdollisesti on ostoslistan verran seurustelusuhteita takanapäin) Kovin vaikea on tavallaan yrittää mennä heidän ohitse, mielummin ehkä odottaa, että se vastakkainen sukupuoli tekisi sen aloitteen... Ja näin ollen tuntee, ettei aidosti kelpaa :/

Olen myös miettinyt sitäkin, että löytyiskö mahdollisesti sitä "unelmien prinssiä" esimerkiksi sieltä baarista, jos ei tavallaan arvosta tai pidä kovin mukavana elämäntapana baareilua..

Ehkei kaltaistaan löydä paikasta, jossa ei itsekään viihdy. Mutta ei tuola lenkkipolulla ole viel ketään vastaankaan tullut :)

Hmmm.

Baarista löydät vaan niitä pelimiehiä - oikeastaan he löytävät sieltä sinut. Jos haluat edes hieman kaltaistasi seuraa, niin etsit sitä muualta.

Toki baarista saa suhteita ja kokemusta. Mitään elämänkumppania en kuitenkaan sieltä heti lähtisi hakemaan. Jos et baareista pidä niin miksi sinne väkisin menisit?

Eikä sillä kokemuksella ole niinkään väliä jos oikeasti haluaa jotain suhdetta rakentaa. Ei se kokemus tee ihmistä.

• Kiltti tyttö 2
        mies35467 kirjoitti:

Baarista löydät vaan niitä pelimiehiä - oikeastaan he löytävät sieltä sinut. Jos haluat edes hieman kaltaistasi seuraa, niin etsit sitä muualta.

Toki baarista saa suhteita ja kokemusta. Mitään elämänkumppania en kuitenkaan sieltä heti lähtisi hakemaan. Jos et baareista pidä niin miksi sinne väkisin menisit?

Eikä sillä kokemuksella ole niinkään väliä jos oikeasti haluaa jotain suhdetta rakentaa. Ei se kokemus tee ihmistä.

Itse olen myös ns. kiltti tyttö, mutta löysin itselleni miehen baarista. Hän on hyvin komea ja saattaa näyttää pelimieheltä, mutta lähemmin tutustuttuamme rakastuin hänen luonteeseensa. Mieheni on kiltti, toiset huomioon ottava, huolehtiva, hellä, uskollinen, luonnonläheinen, syvällinen, eläin- ja lapsirakas, romanttinen... Suhteemme on kestänyt tiiviinä jo 2,5 vuotta ja paranee vain :)

Iltalehden kyselyn mukaan joka kolmas löytää kumppaninsa baarista, joten rohkeasti vain katsomaan mitä sieltä löytyy!

• on..

kotonaan samoin kuin ne rauhalliset luotettavat miehet.

jos he eivät kohtaa työ- tai opiskelupaikan, harrastusten tai tuttavien kautta, niin yksin jää molemmat. se mies vielä todennäköisemmin kuin nainen.

• omatoimisuus

Mitä ihmettä valitatte? Tänä päivänä on hyvin monta kanavaa löytää kumppani, jos vaan uskaltaa. Netissä ja muissa seuranhaku-yhteisöissä kyllä tilaa löytyy.

Jos ei kännäily kiinnosta, voihan sitä etsiä kaveria juuri netistä, liittymällä harrastekerhoon tai sinkkuseuroihin. Tutkikaa hyvät ihmiset. Viime vuosisadalla oli tasan kurjempaa olla yksin ja kiltti.

• ruikuttanut.
        omatoimisuus kirjoitti:

Mitä ihmettä valitatte? Tänä päivänä on hyvin monta kanavaa löytää kumppani, jos vaan uskaltaa. Netissä ja muissa seuranhaku-yhteisöissä kyllä tilaa löytyy.

Jos ei kännäily kiinnosta, voihan sitä etsiä kaveria juuri netistä, liittymällä harrastekerhoon tai sinkkuseuroihin. Tutkikaa hyvät ihmiset. Viime vuosisadalla oli tasan kurjempaa olla yksin ja kiltti.

Totesin vaan kylmän faktan.

Valittaa ei enää tarvitse, sillä olen jo ko. faktan sisäistänyt ja tilanteen hyväksynyt. Oikeastaan en ole koskaan valittanut yksin elämistä.

• Tupu1772

Itse olen rauhallinen, kiltti, uskollinen ja tunteikas 27v mies. Pitkäaikaisen suhteen päättyessä pari vuotta sitten olen törmännyt muutamaan ihastukseen. Muutaman kanssa jopa voitaisiin puhua orastavasta suhteen alusta. Haukkukaa sitten vaikka krantuksi mutta jokin ei kyseisissä henkilöissä vain natsannut. Nyttemmin olen törmännyt ongelmaan joka ilmenee seuraavalla tavalla.

Ihastun tyttöön ja teen tuttavuutta. Tyttö haluaa tutustua parenmin jne... Sitten tulee aina se tarina kuinka tyttö on juuri laittamassa exänsä kanssa poikki ja muuttamassa omaan asuntoon. Siltikin kuukaudenkin kuluessa osoite pysyy samana ja yhteydenotot satunnaisina ( ilmeisesti miehen läsnäolo hieman häiritsee ).

Mä en halua olla mikään toisen onnen rikkoja. Mä haluan naisen joka on eronnut, karannut tai koko ikänsä yksin ollut. Onko siis suomessa enään kilttejä "kotityttöjä" jotka ovat vapaalla jalalla?

Useat naiset valittavat suhteensa toimimattomuutta ja miehen pahoinpitelevän jne... Voiko todella olla näin että pahoinpitelevää ja huonosti kohtelevaa miestä rakastaa niin kovasti että haluaa elää tämän rinnalla koko elämänsä?

Ei nykyään auta vaikka vakuuttaa olevansa mukava naisia hakkaamaton mies. Pitäisi olla kovan maineen omaava naisia kuin lapasia käyttävä adonis. Tämän olen oppinut 27 vuodessa: Mitä välinpitämättömämpi naista kohtaan olet sitä enemmän nainen taistelee ettei menetä sinua. Mä kun en osaa olla kuin hellä, uskollinen ja tunteellinen.

• Kiltti mies.

Asia on niin että oli nainen sitten kiltti tai tuhma, niin kyllä ottajia riittää. Hieman toista se on miehillä, heidän pitäisi juosta naisten perässä ja maanitella ja vongata... Moni ei siihen oravanpyörään viitsi lähteä jotta säilyttäisi edes osan itsekunnioituksestaan.

Mutta kyllä sinä monelle varmaankin kelpaisit. Kunhan valitset sellaisen joka osaa arvostaa eikä käyttäydy turhan "jännittävästi" :D

• <Mies29>

Ei kukaan tule kotoa hakemaan vaan sinun pitää olla sopivasti tyrkyllä sellaisessa tilanteessa, jossa on sosiaalisesti hyväksyttävää lähestyä naista. Eli käytännössä baarissa, bileissä tai vaikkapa tansseissa.

Niin itse iskin kiltin tytön, todella ujonkin, isommassa porukassa oli kyllä täysin näkymätön ja huomaamaton (siis verbaalisesti, kyllä se huomattiin kun oli nätti). Sai siinä kaksin käsin tehdä töitä että sai juttua luistamaan kun toinen oli ihan paniiksissa eikä keksinyt mitään sanottavaa.

Minun avulla se sai paljon lisää itsetuntoa ja pääsi ujoudestakin eroon. Sittenpä se huora meni ja petti eli se siitä sitten. Olipa tosi kiltti joo, kiltti ainoastaan siksi kun ei ollut aikaisemmin uskaltanut.

• BN.

Siitä voit olla varma, että kelpaat monille miehille juuri sellaisena kuin olet. Miehet just arvostaa tuota kilteyttä ja empaattisuutta. Ei baareista edes mitään löydy. Kiltin ja mukavan miehen löydät ihan jokapäiväsestä elämästä. Vaikka kaupasta, sieltä työpaikalta, koulusta, istumasta puistonpenkillä, istumassa bussissa vieressäsi, netistäkin meitä löytää. Oletko sinä vaan rohkea ja uskallat mennä juttelemaan jonkun kanssa?

Muttaa joo, kerrohan millaista miestä sinä sitten etsit? Oletko hyvin valikoiva mitä esim. ulkonäköön tulee?

• kilttikö?

Ihana kuulla, että kiltteys ja empaattisuus ei ole ihan OUT :)

Itse en ole kovin valikoiva, mutta tiettyjä kriteereita on. Esimerkiksi yksi on juuri se, että olísi mahdollisimman terveet elämäntavat, eli ei mielellään mikään ketjupolttaja tai alkoholisuitumaan päin oleva mies...

Mukavaahan olisi, jos mies olisi ulkonäöllisesti komea tai söpö, mutta en missään nimessä mitään mallia etsi! Lähinnä nuo elämäntavat ja elämäntyyli (mielelllään positiivinen) niin ehdottomasti on plussaa :)

• tepi79

Varmasti sinunlaisesi nainen kelpaisi vaikka kuinka monelle miehelle. Valitettavasti kulttuuriimme kuuluu, että tuttavuutta vastakkaiseen sukupuoleen on soveliasta tehdä oikeastaan ainoastaan tuollaisen "örvellyksen" ohessa. Suhteet saavat alkunsa baareissa ja bileissä joissa ollaan kännissä ja on soveliasta tehdä tuttavuutta toisin kuten arkielämässä.

• pikkinikki

Olen joskus antanut täällä osoitteeni naiselle, kun nainen on sanonut, että kunnollisia miehiä ei enää ole. Olen sanonut, että hän voi tutustua minuun, minulla ei ole mitään salattavaa. Olen jo etukäteen tiennyt, miten asiassa käy. Kaikki ovat paljastuneet valehtelijoiksi, joka ainoa.

Olet jo saanut haluamasi vakuuttelut, että kyllä sinä kelpaisit, mutta sehän ei koskaan ole ollut todellinen ongelmasi.

• kilttikö?

"Olet jo saanut haluamasi vakuuttelut, että kyllä sinä kelpaisit"

^^ Ensinnäkään, en olisi arvannut, että näin moni lukee, saatikka sitten vastaa tähän aloittamaani keskusteluun!

Tavoitteenani ei missään nimessä ollut, että odottaisin vastauksia että "kyllä sinä kelpaisit" Halusin hieman purkaa oloani ja ihmetellä ääneen tätä asiaa ja on ollut mukava lukea muiden mielipiteitä ja huomata, ettei olekaan ainut, joka ajattelee tätä asiaa näin!

• suttajasekundaa

Kiinnostaisi muuten, mutta itselleni osui kiltti tyttö kohdalle, mutta sellaisilla kirjastonhoitaja -kasvoilla, eli ulkonäkö ei oikein napannut. Itsekin tosin näytän apinalta, mutta maailma on epäreilu.

• Blondie.

Älä turhaan murehdi ettetkö kelpaisi! Varmasti kelpaat. Itse olin juuri parikymmentä, kun bongasin netistä miehen, jonka kanssa yhteistä taivalta riittikin sitten 5 vuotta. Valitettavasti suhde kariutui.. Joten sillä tarinalla ei ollut onnellinen loppu.. Toivoani en ole kuitenkaan menettänyt, ettenkö vielä voisi löytää unelmieni miestä. Joko netistä, baarista, lenkkipolulta, kuntosalilta, kaverin tupareista jne.

Kerron sulle kuitenkin vielä, että kaksi läheisintä ystävääni ovat löytäneet miehensä baarista. Toinen tapaus löysi miehensä jo vuosisadan vaihteessa ja heille on parin viikon sisällä syntymässä esikoinen :) Toinen kavereista ni löysi miehen baaris kolmisen vuotta sitten ja ensi kesänä juhlimme häitä, joissa minulla on kunnia olla kaasona.

Joten vaikka baarielämäei kiinnosta, niin älä tuomitse baarissa käyntiä. En ole myöskään sitä mieltä, että baareissa käy vaan tuhmia tyttöjä tai pelimiehiä, niinkuin tässä muutamassa puheenvuorossa on ollut. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy. Tärkeintä on pitää varansa ja valita seuransa, eikä sovi kaiken maailman pelimiesten (joita heitäkin baareissa tapaa) juttuihin lähteä.

Mukavaa syksyä ja onne etsintään! ;)

• kilttikö

Ikävä kuulla, että sinulla on 5 vuoden jälkeen suhde kariutunut :/ Haluisin kysyä sinulta vielä, että kun tapasitte netissä... Kuinka pian sovitte tapaamisen sitten livenä? Eikö sinua pelottanut, että nettituttavasi olisi mahdollisesti jokin pelottava?

Ihana kuulla, että kahdella läheiselläsi menee noinkin hyvin! Esikoista odottamassa yms :)

Kiitos myöskin tuosta baari rohkaisusta! ennen ei ole tullut mieleenikään, että lähtisin baariin sen tupakansavun vuoksi, mutta nykyäänhän niin ei enää ole... En tiedä. Ehkä joskus voisin käydä katsomassa meininkiä, mutta siihen täytyy kyllä vielä kerätä rohkeutta...

• varmasti kelpaat monellekkin miehelle. Itsekkin juuri etsin sinunlaistasi naista, Mutta yks juttu tuohon painoon ym.. niillä ei ole minulle mitään merkitystä kunhan muuten "synkkaa". Itsellä kaveripiiri aika suppea koska en kuulu "ryyppyporukoihin" en ole muuten yekemisissä kavereiden kanssa muutakuin kuskin ominaisuudessa, muuten istun illat kotona.

• vielä tohon viestiini, eli olen myös miettinyt tässä sitäkin että miksi ei kiltit kotona viihtyvät raittiit miehet ei kelpaa naisille.

• kilttikö?
        samu1 kirjoitti:

vielä tohon viestiini, eli olen myös miettinyt tässä sitäkin että miksi ei kiltit kotona viihtyvät raittiit miehet ei kelpaa naisille.

Ehkä se tosiaan menee niin, että "me kiltit" ei missään oikein törmätä toisiimme:/ Ne äänekkäät "ei niin kiltit" vievät kaiken huomion :/

• Suur-Sarvi

Noh. Mun suuri ihastus on juuri kaltaisesi nainen...

... ongelmani vaan on se että en kertakaikkiaan tahdo nolata itseäni. Olen nimittäin eronnut hiukan päälle 30v ja vielä muksullinenkin.

Itseasiassa haluaisinkin tietää sinulta - vaikka et hän olekaan, mutta samoja piirteitä - että olisiko mulla minkään maailman toivoa jos tekisin aloitteen?

• kilttikö?

Hei!

Millä tavoin sinä pelkäät nolaavasi itsesi? Pelkäätkö, että nainen ei tunne samanlailla sinua kohtaan?

Minun on hyvin vaikea vastata kysymykseen, koska en yhtään taustoja tiedä. Mutta sen tiedän, että toivoa on aina! Suurella todennäköisyydellä se nainen ajattelee kuitenkin samanlailla, että pelkää tulevansa ehkä "torjutuksi" ja itse olen aina kuvitellut, että se aiheuttaa naiselle suurempaa pahaa oloa, kuin miehille... mutta voin toki olla täysin väärässäkin!

Rohkaisisin sua rohkeesti vain kertomaan tunteistasi, koska ilman sanoja.. ja ilman sanoista muodostuneita lauseita on vaikea puhua ja vaihtaa mielipiteitä!

Jos mahdollista, niin tulethan kertomaan tänne minkälaiseen ratkaisuun päädyit.

• häkeltyä

...olla. Muista, että kiltti voi olla ujokin ja saattaa häkeltyä totaalisesti ottaessasi asian puheeksi. Joten muista pienen miettimisajan jälkeen "hätyytellä" uudestaan. :) Pidetän peukkuja! :)

• Suur-Sarvi
        kilttikö? kirjoitti:

Hei!

Millä tavoin sinä pelkäät nolaavasi itsesi? Pelkäätkö, että nainen ei tunne samanlailla sinua kohtaan?

Minun on hyvin vaikea vastata kysymykseen, koska en yhtään taustoja tiedä. Mutta sen tiedän, että toivoa on aina! Suurella todennäköisyydellä se nainen ajattelee kuitenkin samanlailla, että pelkää tulevansa ehkä "torjutuksi" ja itse olen aina kuvitellut, että se aiheuttaa naiselle suurempaa pahaa oloa, kuin miehille... mutta voin toki olla täysin väärässäkin!

Rohkaisisin sua rohkeesti vain kertomaan tunteistasi, koska ilman sanoja.. ja ilman sanoista muodostuneita lauseita on vaikea puhua ja vaihtaa mielipiteitä!

Jos mahdollista, niin tulethan kertomaan tänne minkälaiseen ratkaisuun päädyit.

Lähinnä se ikäero mietityttää ja mun muksutkin. Jotenkin mulla on sellainen mielikuva että tossa 20 vuoden tienoilla kun ollaan vielä silleen aidosti nuoria elätellään ajatusta korkeintaan pari vuotta vanhemmasta/samanikäisestä vastuuvapaasta kumppanista.

Sinänsä se että saa rukkaset ehkä ei haittaa kunhan se tapahtuu yhteisymmärryksessä...

Sitten me ollaan samassa työpaikassa töissä. Mä en kertakaikkiaan haluaisi heittäytyä sellaiseksi että alan ahdistaa häntä jos häntä ei kiinnostakaan. En kertakaikkiaan halua olla "se vanha ellottava ukkeli töissä joka kuolaa perääni". Okei, ehkä vähä kärjistettyä mutta kuitenkin.

Eli kaiketi se kysymys on että onko tälläsellä päälle kolmekymppisellä jo avioliiton ja eron läpikäyneellä isäroolisella työkaverilla MITÄÄN jakoa juuri ja juuri parikymppisen ujohkon & kiltin sinkkunaisen elämässä - enkä puhu mistään teoreettisista asioista vaan ihan miltä juuri alkuperäisestä tuntuisi tässä tilanteessa?

• kilttikö?
        Suur-Sarvi kirjoitti:

Lähinnä se ikäero mietityttää ja mun muksutkin. Jotenkin mulla on sellainen mielikuva että tossa 20 vuoden tienoilla kun ollaan vielä silleen aidosti nuoria elätellään ajatusta korkeintaan pari vuotta vanhemmasta/samanikäisestä vastuuvapaasta kumppanista.

Sinänsä se että saa rukkaset ehkä ei haittaa kunhan se tapahtuu yhteisymmärryksessä...

Sitten me ollaan samassa työpaikassa töissä. Mä en kertakaikkiaan haluaisi heittäytyä sellaiseksi että alan ahdistaa häntä jos häntä ei kiinnostakaan. En kertakaikkiaan halua olla "se vanha ellottava ukkeli töissä joka kuolaa perääni". Okei, ehkä vähä kärjistettyä mutta kuitenkin.

Eli kaiketi se kysymys on että onko tälläsellä päälle kolmekymppisellä jo avioliiton ja eron läpikäyneellä isäroolisella työkaverilla MITÄÄN jakoa juuri ja juuri parikymppisen ujohkon & kiltin sinkkunaisen elämässä - enkä puhu mistään teoreettisista asioista vaan ihan miltä juuri alkuperäisestä tuntuisi tässä tilanteessa?

Itse opiskelen tällä hetkellä, mutta yritän ajatella tilannetta työkaverisi kannalta.

Onko työkaverisi antanut jotain vinkkejä tai tehnyt jotain, mikä olisi antanut ymmärtää, että hänellä on kiinnostusta sinua kohtaan?

Itse hieman, rehellisesti sanoen häkeltyisin... Mahdollisesti tarvisin "sulattelemis" aikaa, että voisin rauhassa miettiä asiaa... Mutta siis, onko nuori nainen antanut ymmärtää jotain?

• vato retro

Seurustelu ylikiltin ja -konventionaalisen tytön tai naisen kanssa tarkoittaa minulle seuraavia asioita:

-Talolaina ja pakettitalo junttilan pellolla
      -1,75 lasta
      -hopeanharmaa farmari-Toyota/Volvo
      -Jokaviikkoinen naisen vanhempien kanssa pakkoseurustelu
      -Tylsä pakkotyö molemmilla
      -Seksi kerran viikossa lähetyssaarnaaja-asennossa, minun aloitteestani, lauantai-iltaisin.
      -Suuseksi tai B-rappu pois kuvioista
      -Tylsät puheenaiheet
      -Lomamatkat Puuhamaahan tai max. Bulgariaan
      -Vapaaehtoinen eläkesäästäminen
      -"Edustaminen", ts. teeskentely tuttavapiirissä, joka koostuisi lähinnä tradenomeista ja muista keskinkertaisuuksista.

Nykyisessä elämäntilanteessani en ole kovinkaan kiinnostunut edellä mainituista jutuista. Minusta on kivempi tehdä rankasti töitä, reissata paljon, dokata silloin kun huvittaa ja nussia huonoja mutta erittäin hyviä naisia, silloin ja siten kuin sattuu huvittamaan.

Mutta. Olen mätä omena, ja Sinä varmasti löydät etsimäsi. Sinussa ei ole mitään vikaa.

• KTM-mies

Tradenominaiset eivat ole kiltteja. Kaikkea muuta. Tradenominaiset ovat about pahimpia dokuja ja huoraajia mita suomalaisista naisista loytaa, ja se on kuulkaa paljon se. Eika ekonominaiset paljoa jaa tradeista jalkeen talla alueella, hyvaa ja kilttia naista ei loyda myoskaan ekonominaisista. Hiukan tradebilehile pebanjakajaa kiltimpia ne voivat olla, koska ekonominaisten vaativammat opinnot eivat ole jattaneet ihan niin paljon aikaa kaikelle sikailulle ja cosmoilulle.

• timo.j

Kyllä kiltit naiset kelpaa.Kiltteyden voi tietysti ymmärtää niin monella tavalla.Kuka mistäkin näkökulmasta asiaa katsoo.
      Olen itse vastikään tutustunut 'kilttiin naiseen'.
      Olen tästä tutustumisesta jo hirvittävän onnellinen,todella hieno ihminen.Aika näyttää,jääkö asia pelkäksi tutustumiseksi,vai johtaako se pidemmälle.
      Minulle kiltteys merkitsee aitoa huomioon ottamista,toisen kuuntelemista,rauhallisuutta,ylipäätään toisen ihmisen arvostamista,sisäistä hyvyyttä.

Tässä minun uudessa tuttavuudessa tupakointi,oluen maistuminen tai kiroilukaan ei poista sitä aitoa kiltteyttä ja hyvyyttä,joka ihmisestä paistaa.

Minä ainakin arvostan kilttejä,'pienempään elämään' tykästyneitä naisia.Liian kovat ja kylmät,laskelmoivat arvot on out.
      Aitous ja inhimmillisyys virheineenkin on minulle in.

• kiltti poika

Mahdatko asustella lähellä Etelä-Karjalaa?

• asut?

Olis ihan hauska tietää missä asut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe