Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

122

Kommenttia

279

1. Terävää...

Jos epäilee koiran syöneen jonkun terävän pienen esineen, esim. pikkiriikkisen lasinsirun tai metallinpalan, oliko jotai
    Yleistä koirista
    3
    329
  2. Rotu hakusessa

Olemme avopuolisoni kanssa alkaneet harkita toisen koiran ottamista n. 1-2 vuoden kuluttua. Rotu ei vielä ole selvillä,
    Koiramaiset pulinat
    7
    327
  3. Mikä kasvi?

Eli auttakaas nyt viherpeukalot. Taloyhtiömme pihassa on pensaskasveja joissa on tummansinisiä marjoja (näyttävät melko
    Koiramaiset pulinat
    6
    309
  4. Taas se alkoi...

...nimittäin oksentelu. Eilinen meni ilman yökkejä, mutta yöllä taas alkoi, ja olipa parit oksennukset tullut sillä väli
    Koiramaiset pulinat
    14
    306
  5. ATK-nerot, auttakaaaaa!!!!!

Apua, sain juuri megapitkän mailin kirjoitettua ja kuin aloin liittämään siihen kuvaa, onnistuin hävittämään koko mailin
    Koiramaiset pulinat
    6
    302
  6. Suuri huoli....

Nyt on viime päivinä ollut suuri huoli koirasta. Kävimme lääkärissä pissassa olleen veren takia johon saimme antibiootit
    Yleistä koirista
    1
    301
  7. Mitäs tänne?

Kuinkas on uusi vuosi alkanut tällä palstalla? Itse en ole kiireiltäni ehtinyt täällä käymäänkään. Mitenkäs joulun aika
    Yleistä koirista
    3
    300
  8. Irvistelijä!

Eilen illalla juuri ennen nukkumaanmenoa koiramme nappasi jostainpuisen sirmuksen ja juoksi sängyn alle (niinkuin aina t
    Koiramaiset pulinat
    1
    300
  9. Pikaisia vastauksia!!!

Äsken tuossa lenkkeillessämme koira nappasi pyörätien varresta kuivuneen kuolleen kalan!!! Kovasti yritin saada sitä luo
    Koiramaiset pulinat
    3
    294
  10. Jyväskylän näyttelystä...

Kuinkas moni on viikonloppuna tulossa omien koiriensa kanssa näyttelyyn? Ja mitä rotuja olette tuomassa? Ihan mielenkiin
    Yleistä koirista
    0
    283
  11. Ei riitä huumori ei....

Mikähän nyt mahtaa olla homman nimi. Olen pulitoistavuotiaan uroskoirani kanssa kotopuolessa vanhempieni luona käymässä.
    Koiramaiset pulinat
    1
    270
  12. Antoine de Saint-Exupery

Mistähän löytäisin Antoine de Saint-Exuperyn Pikku-prinssin latinan- tai thaikielisen version? Mielellään netistä. Tai m
    Taide ja kulttuuri
    0
    267
  13. Tofua!

Olen tekemässä täytettyjä paprikoita joihin ajattelin laittaa myös tofua. En ole sitä koskaan ennen käyttänyt. Voinko la
    Koiramaiset pulinat
    5
    265
  14. Canikurista

Ohjeissa lukee että pitäisi antaa tabletteja neljä kertaa vuorokaudessa kahdeksan tunnin välein. Minun matikkapääni ei v
    Yleistä koirista
    2
    258
  15. Samojedit, berninpaimenkoirat, dalmikset, lapinkoirat....

Antakaapas hyvien ja luotettavien ko. rotujen kasvattajien tai kenneleiden nimiä. Olen aikeissa ottaa toisen koiran n. 1
    Yleistä koirista
    3
    250
  16. Voihan limakakka....

Vaivoja kerrakseen...On taas vissiin Canicurin paikka. Koira sitten äsken teki kookkaan läjän lattialle, ilmeisesti ei p
    Koirat
    0
    250
  17. Kastroinnista...

Suunnittelen tässä vieväni uroskoirani kastrointiin jossain vaiheessa. Minulla ei ole kokemusta leikkauksen käyneistä le
    Koiramaiset pulinat
    2
    250
  18. Hammaspeikot

Aloin pohdiskelemaan, kun tuossa luin aikaisempia ketjuja joissa puhuttiin reikiä aiheuttavasta bakteerista. Itselläni
    Suun terveys
    2
    247
  19. Ensimmäinen rokotus

Voiko pennulle antaa ensimmäisen rokotuksen ennen kolmen kuukauden ikää? Siis esim. viikkoa ennen?
    Yleistä koirista
    3
    246
  20. Kastrointi ja uusi pentu

Aion viedä koirani kastroitavaksi vielä tämän kesän aikana. On myös mahdollista että taloon tulee uusi urospentu syyskuu
    Koiramaiset pulinat
    2
    245