Eli auttakaas nyt viherpeukalot. Taloyhtiömme pihassa on pensaskasveja joissa on tummansinisiä marjoja (näyttävät melko paljon mustaherukoilta). Ovatkohan nämä marjat kovinkin myrkyllisiä? Mietin vain kun tuo pentu aina ulkoillessa yrittää kovasti päästä näihin marjoihin käsiksi.
Mikä kasvi?
6
307
Vastaukset
- tämä.
http://personal.inet.fi/yritys/tornionlaaksontaimitarha/Taimitarha/koristepensaat.html
et varmaan saa muilta asiantuntevia vastauksia ja minulla on kiire, ellei kasvi näytä tutulta, voin palata asiaan myöhemmin....oli monta vaihtoehtoa. Joku noista se varmaan on, kunhan katson vielä millaiset lehdet noissa pensaissa on...
- koiran-putki
MarzaH kirjoitti:
...oli monta vaihtoehtoa. Joku noista se varmaan on, kunhan katson vielä millaiset lehdet noissa pensaissa on...
niin varmaan marja-aronia tai mikä se nyt on?
Ei ole pokkaa kasvattaa mitään myrkyllisiä paikoissa jossa lspset pääsevät niitä syömään! - kun en tiedä
Asuinaluettasi. Silloin voisin sanoa varmasti. tarkoitin kahta ensimmäistä. Vertaa lehtiä. ÄLÄ usko noita aronia- juttuja! Uskomatonta, miten voi kasvia näkemättä "tarjota" juuri myrkytöntä vaihtoehtoa, kun nämä linkittämäni ovat huomattavasti tavallisempia koristekasveja.
Miten joku voi olla noin piittaamaton toisen koiran HENGESTÄ vain päästäkseen osoittamaan tietämättömyytensä? Sama ihminen on aiemmin suositellut kardemummaa koirille viime joulun aikaan. Ja suklaata. Ulottuuko pohjaton ilkeytensä niin syvälle että haluaa toisia vahingoittaa vahingoittamalla näiden koiria, jos ei muuta keksi!!!
Uskomattomia tyyppejä!!!
Oisko joku Aronia, jos niin ei ole myrkyllinen...syksyllä Aronian lehdet muuttuu punaisiksi...
http://www.vuorelanpuutarha.fi/tuotekuvat/koristepensaat/marjaaronia.jpgtarjoan minäkin.
Ei siis myrkyllinen.
http://www.yhteishyva.fi/puutarhamaailma/tietotori/hyotypuutarha/kasvit/fi_FI/marja-aronia/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496385Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6512679Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831219- 841145
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.841124Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601088Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2901080- 871072
- 70971
- 228864