Vapaa kuvaus

" Jos sinä hymyilet minulle - minäkin hymyilen sinulle. Vaikka silti irvistät minulle tahdon silti vieläkin hymyillä sinulle. " Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

32

Kommenttia

90

1. Terveiseit sairaalasta, ja vuotta 2008:)

MIkä ihme siinä on kun mä tulen sairaalassa niin kärtyiseksi? Siis varmaan se oottaminen ja kun mitään ei tapahdu:) Kyll
    Syöpäpotilaat
    3
    465
  2. Torstaipäiväni;)

Hyvää iltaa uudet ja vanhat! Näin se meni tämäkin torstai;) Koko helkutin päivä menny asioilla, työkkärit, kelat.Miten
    Syöpäpotilaat
    11
    434
  3. Ilmoittaudun läsnäolevaksi;)

Eilen illalla tulin kotiin ja kaikki on mennyt odotusten mukaan...:) Käsikin on tallella:) Mutta sormet eivät tahdo oike
    Syöpäpotilaat
    7
    415
  4. Iltaa kaikille....

Jaa-a onkos palstalaisilla tietoo, että onkos nyt jotain mahatautii liikkeellä? Kun tuntuu että joku on kun yöllä alko v
    Syöpäpotilaat
    11
    408
  5. Hei vielä...

kerättäskö nyt jotekin vaikka meseen yhteystietoja, että voisi keskustella reaaliajassa ongelmista ja tunnoista.?? Olisk
    Syöpäpotilaat
    9
    393
  6. Kevättä kaikille!

Vielä on palsta hengissä vaikka ei ole ueisiin viikkoihin ehtinyt etes kunnolla vilkasemaan! Miten menee? Yleissilmäykse
    Syöpäpotilaat
    4
    379
  7. käsi vaivaa!!!

Kesäinen tervehdys palstalaisille! (Vaikkakin tulee vettä aisana) Kertokaapas minulle aiheesta turvotus! Minultahan lei
    Syöpäpotilaat
    2
    326
  8. Uteliaisuuttani kyselen...

Kyselenpä taas:) Kuinka kauan teillä meni leikkauksen jälkeen,kun teillä aloitettiin hoidot? Kun mä en ole varma,että
    Syöpäpotilaat
    4
    319
  9. Taas kysymyksiä:)Koittakaa kestää...

Joulurauhaa vain kaikille.. Kinkku on uunissa ja mieli on lempeä ellei jopa hempeä:) Mutta muutaman kysymyksen tahdon h
    Syöpäpotilaat
    2
    287
  10. Päivä on takana päin!

JA voi kun noita teidän viestejä lukee, niin ei oo kellään kovin ihana päivä ollut. Etenkin mumsku , tsemppiä ja tuhanne
    Syöpäpotilaat
    1
    217
  11. vaatekaappi ongelma...

Kuulkaapas, onko vinkkejä ongelmaani. Remonttia tekemässä 70- luvun taloon ja ongelmana pieni makuuhuone ja sekään ei ol
    1
    215
  12. Hei!!

Kuulkaapas, onko vinkkejä ongelmaani. Remonttia tekemässä 70- luvun taloon ja ongelmana pieni makuuhuone ja sekään ei ol
    Yleistä sisustamisesta
    1
    170