Torstaipäiväni;)

Hyvää iltaa uudet ja vanhat!

Näin se meni tämäkin torstai;)
Koko helkutin päivä menny asioilla, työkkärit, kelat.Miten niissä onkin nin hidas palvelu???

Sitten vierailin tänään luontaistuotekaupassa..
Joo, uskon vaihtoehtohoidot herättää kesksutelua, mutta kaikkea pitää kokeilla paitsi...vanha vitsi;)
Ostin havupuu uutetta.Luin jostain terveyslehdestä että syöpään sairastuneet on ottanut sitä ja syöpä on jäänyt nukuksiin yms. Niin jälleen kerran kaadoin sitä suuhuni ihan tehokuurin verran.:)
Antioksidantti pitoista.
Kannattaa maistaa jos siltä tuntuu..

Siinä päiväni on pääpiirteissään...
Mitä muille?????

11

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bloody Mary

Kiertelin alennusmyyntejä miehen kanssa, ja hän sai uudet housut, itse löysin yhden paitapuseron. Sain myös lisää aikaa opiskelulleni, eli olen muutamaa opintoviikkoa vaille tradenomi. Joku kyseli, mitä sairastan, sairastan myeoloproliferatiivista tautia eli veritautia.
      Mutta ei anneta periksi.

• ##### ###

'Vakipalstalainen'
        olet kir
        joittanut kauan tänne vaihdoit nimimerkin siksi en tuntenut.Pysy palstalla vaan sinua tarvitaan.

• Elisama

Miltä linjalta valmistut ?

• Raspikurkku

mutta käys tuolla toisella syöpäpalstalla vilkaisemassa keskustelua sädehoidon keskeyttämisestä ja varsinkin mitä nimimerkki ex-säderölli sanoo vaihtoehtohoidoista. Kunhan niiden uutteiden lisäksi otat kaikki hoidot vastaan mitä kliininen lääketiede sinulle antaa. Ei meitä keski-pohjalaisia liikaa ole, ketään ei ole varaa menettää tyhmyyksien takia.
      Nyt on tietysti kaikki lehtokurppauutteiden ja naavavellien keittäjät kimpussa mutta onneksi minä olen iso ja ruma mies :-) . No oikeasti, kukin tulkoon uskollaan autuaaksi mutta minä luotan lääketieteeseen. Minulla on todistettavasti syöpä parantunut.

• Kun hoitalalla olen, mutta mä uskon, että jos ja kun hoidot alkaa niin lisäravinteetkaan tuskin pahaa tekee;)
        Liikuntaa, asennetta, ravinteita sekä lääkärien määräämät hoidot niin eiköhän niillä selviä...

• Raspikurkku
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Kun hoitalalla olen, mutta mä uskon, että jos ja kun hoidot alkaa niin lisäravinteetkaan tuskin pahaa tekee;)
        Liikuntaa, asennetta, ravinteita sekä lääkärien määräämät hoidot niin eiköhän niillä selviä...

Kannattaa ehdottomasti keskustella lääkärin kanssa lisäravinteista. Kun minulla on sellainen mielikuva että ne ei hoitojen aikana olisi hyväksi, ruokkivat syöpäsolujakin lisääntymään. Tämä on tosiaan mielikuva eikä fakta mutta se on paras tarkistaa asiantuntijalta.

• Vilma-t
        Raspikurkku kirjoitti:

Kannattaa ehdottomasti keskustella lääkärin kanssa lisäravinteista. Kun minulla on sellainen mielikuva että ne ei hoitojen aikana olisi hyväksi, ruokkivat syöpäsolujakin lisääntymään. Tämä on tosiaan mielikuva eikä fakta mutta se on paras tarkistaa asiantuntijalta.

kuuluvat kiellettyjen listalle ainakin tässä sairaanhoitopiirissä, koska ne aktivoivat solujen uusiutumista (myös syöpäsolujen).

• Elisama
        Raspikurkku kirjoitti:

No ei todellakaan kaikki sovi kaikkien syöpälääkkeiden kanssa, mutta osalla ei ilmeisesti ole mitään haittaa.
        Ei kylläkään ole kovin paljon tutkittu.
        Kuitenkin joihinkin syöpälääkkeisiinkin käytetään luonnonaineita ja jotkut ovat perusteeltaan luonnosta.
        Ei missään tapauksessa saa lopettaa lääkärin määräämien aineiden käyttöä eikä kieltäytyä niistä, on minun mielipiteeni.

• Elisama
        Vilma-t kirjoitti:

kuuluvat kiellettyjen listalle ainakin tässä sairaanhoitopiirissä, koska ne aktivoivat solujen uusiutumista (myös syöpäsolujen).

Tarkoitat varmaan vitamiineissakin omin päin otettuja ilman lääkärin ohjeita.

• Elisama kirjoitti:

No ei todellakaan kaikki sovi kaikkien syöpälääkkeiden kanssa, mutta osalla ei ilmeisesti ole mitään haittaa.
        Ei kylläkään ole kovin paljon tutkittu.
        Kuitenkin joihinkin syöpälääkkeisiinkin käytetään luonnonaineita ja jotkut ovat perusteeltaan luonnosta.
        Ei missään tapauksessa saa lopettaa lääkärin määräämien aineiden käyttöä eikä kieltäytyä niistä, on minun mielipiteeni.

Koska mulla ei vielä ole aloitettu mitään hoitoja niin uskallankohan lisäravinteita nyttenmin sitten ottaa?
        On tämä vaikeaa, tämä itsensä hoitaminen:)

• Elisama
        pikkuhöpäkkä kirjoitti:

Koska mulla ei vielä ole aloitettu mitään hoitoja niin uskallankohan lisäravinteita nyttenmin sitten ottaa?
        On tämä vaikeaa, tämä itsensä hoitaminen:)

Yleensä saa ottaa jos ei ole jotain kovin eksoottista.
        Kuitenkin Mäkikuismaa sisältävät tuotteet jätä pois. Se ei sovi monenkaan aineen kanssa.
        Kysy lääkärioltäsi ne käyttämäsi aineet. Hän tietää mitä lääkettä on suunnitellut sinulle.

Tuo käsite lisäravinne on kovin laaja joten en uskalla antaa vastausta kyllä tai ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6215
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      641
      2562
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1199
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1100
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      72
      1046
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1040
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      64
      934
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      66