Vielä on palsta hengissä vaikka ei ole ueisiin viikkoihin ehtinyt etes kunnolla vilkasemaan!
Miten menee?
Yleissilmäyksestä päätellen, moni on jatkanut elämää näin kevään korvilla eivätkä ole paljoa kirjoitelleet! Kertokaahan nyt kuulumisia!
Minulla on vielä muutamia hassuja sädehoitokertoja edessä mutta valtaosa kuitenkin takana päin. Matkustelu on vähän ressannut mutta hyvin on selvitty.
Saapa nähdä käykö kutsu töihin vai jatketaanko sairaslomaa.
Mukavaa päivää kaikille karvoihin katsomatta ja nyt nauttimaan auribgon paisteesta jos sinun kotipaikkakunnalla paistaa niinku täällä:)
Kevättä kaikille!
4
377
Vastaukset
- Raspikurkku
Avasin vähän työhuoneen kartiineja ja aurinkohan siellä tosiaan paistaa. Toissa vuonna tällaisella ilmalla sanoin aina että nyt on todella säteilevä päivä ! Oletko tehnyt Oulun reissut junalla vai autolla ? (tympeä väli kulki kummalla tahansa)
- Elisama
Kiireitä on ollut kovasti, mutta olen koettanut poiketa palstalla päivittäin.
Toivon kivaa kevättä sinulle sinne johonkin, kun on sopivat kelit karistella kiloja.Nyt niille on tullut todellinen lähtölaskenta.Lisäksi vielä kuntosalin soutulaitetta ja uintia niin paljon kuin jaksaa.
Ihmeellistä mitenkä kunto nousee ja kilot häviää, mutta liian hitaasti....
Hyvää kevättä sinullekin.- roikkuu
vielä mukana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748