Vapaa kuvaus

Jos omaat kuivan ja huumorintajuttoman asenteen, säästä aikaasi ja skippaa tämä profiili. My attitude is your problem. Suosikkibändit/artistit: esim. KoRn, Disturbed, Metallica, Sentenced, Black Light Discipline, Pain, Rammstein, Sielun Veljet... Suosikkileffat: Tarantino rulez ! Ja Japanilaiset kauhuleffat. Lempikirjat: Forrest Gump, Juha Vuorinen!!! xD Vapaa-aikanani: otan rennosti, laitan hyvää ruokaa ystäville, valokuvaan juttuja, taiteilen... Katson tv:stä mieluiten: Esim. dokkareita. EN ainakaan tosi- tv:tä! Kotieläimet: Balineesi kissa ja karannut viljakäärme (Riekale). En pidä: ampiaisista, perskärpäsistä ja liian uteliaista tai ahdasmielisistä ihmisistä. Ruoka & juoma: tulinen, mausteinen... ;P Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Hakusanat: Tatuoinnit, itämainen tanssi, valokuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

4

1. Hiusnauhan teko itse? =D

Hei! Tulipa tuossa mieleen, että mahtaakohan olla mitenkään mahdollista tehdä itse hiusnauhaa? Itsellä on tosi lyhyet ja
    Hiukset
    1
    269
  2. Muutamia kysymyksiä:

Miksi musta tatuointiväri nousee ajoittain koholle ja joskus kutiaa? Muita allergioita ei ole kuin nikkeliallergia. Kuva
    Tatuoinnit
    3
    173
  3. Suttuinen leimaus!!!

Ekaa kertaa aloittelen Konadeilla, ja kattonut tutoriaaleja ja lukenut juttuja, ja innoissani sitten aloitin luonnonkyns
    Kynnet
    4
    197