Miksi musta tatuointiväri nousee ajoittain koholle ja joskus kutiaa? Muita allergioita ei ole kuin nikkeliallergia. Kuvakin on vanha, en muista tekikö ääriviivat tuota jo alussa...
Ja sitten toinen kysymys: miten/missä voi edullisesti varmistaa, että ulkomaalainen teksti/merkit ovat todella sitä mitä niiden väitetään tarkoittavan?
Olis muutama kanji-merkki harkinnassa tai sitten thai-/hindi- tms.kirjoituksella tehty teksti. Kanjit ovat harvoin netissä sellaisessa muodossa (esim. netin sanakirjoissa) siinä mallissa kuin ne ihoon hakataan.
Kysyin myös paikallisesta käännös- ja tulkkipalvelusta, hinta oli lähemmäs 200€, tuntiveloituksella kuulemma. Yritin kysyä apua jopa japanilaisesta ravintolasta, mutta nainen puhelimessa alkoi huutaa erittäin huonolla suomella että hän on kiinalainen ja löi luurin korvaan. =D
En haluaisi samanlaista mokaa kuin Beckhamilla, "Vihtoria" käsivarressa...
Muutamia kysymyksiä:
3
173
Vastaukset
- Epa30
Itselläni on kyljessä suurehko tatuointi,vuosi sitten tehty,ja se kohoilee ja kutiaa ihan älyttömästi välillä kans.. Oon miettiny tota tatuointia hindin kielellä,mut en tiedä missä käännös tehtäisiin,nimistä,ilman että tarvii maksaa ittensä kipeeksi :)
Eli olis kiva jos joku kertois viestiisi vastauksia :) - riistetty+++
Mikäli tatuointi oireilee jälkeenpäin niin tietysti on kysymys jonkinlaisesta allergiasta. Omat kuvani eivät ole ns parantumisen jälkeen tehneet muuta kuin voineet kantajansa kanssa hyvin.
Mitä tulee nuihin vierasperäisiin kirjoituksiin niin tietysti kannattaa olla tekemisissä kieltä osaavaan kanssa. kiina ja japani ovat meille eurooppalaisille samaa kieltä mutta ei paikallisislle.
Omassa vasemmassa kädessäni lukee mongolian kielellä "Äiti" ja ystäväni joka sen kirjoitti/piirsi minulle oli mongolialainen. - täältkäännöst
Täältä kannattaa pyytää käännöstä hindi, sanskriitti jne. :
http://freetranslationblog.blogspot.com/
Tatuoijienkin käyttämä. Käänöksen tekee ihminen eikä kone.
Eli kolme ensimmäistä käännöstä ovat ilmaisia.
Kannattaa muuten selailla olisiko se haluama lause jo käännetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773