Vapaa kuvaus

Koko 180/75 kertoo paljon Laulava nautiskeia. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

75

Kommenttia

477

1. Vaan Varkaus liitetään Joroinen/Leppävirta kaupunkiin. Siinä silloin kaksi samankokoista kuntaa siis yhdistyy 10 vuoden kuluttua nyt ensin vain yhdistyy Leppävirta ja Joroinen. Kuopiolle se on takaisku kun maakuntaraja siirtyy Juvalle asti. Sitä ne siellä pelkää ja eivät halua että tällaisia spekulointeja kuuluisi mistään. Liekkö Leppävirralla ja Joroisissa tullu edes mieleen tällainenkin vaihtoehto
  2. Tuo olikin mielenkiintoinen pointti jos tuo lentosopimus kieltää muilta reittiliikenteen. Taas näitä Kataisen metkuja. Sitä se Katainen ei silti ole voinut estää että hyppään bussiin Varkaudesta ja otan pienet torkut siinä kunnes huomaan olen HelsinkiVantaalla. Ja ei kun mualimalle V...tuttaako Varkkilaa. Mulla on varaa kun ei oo velkaa kun voin asua halvalla täällä Varkaudessa. Sanoisinko onnellinen mies. Taidankin lähtee huomenna aurinkoon. Mulla kun ei mikään sitä estä. Kannatais sunkin muuttaa tänne Varkauteen. Säästyisit näiltä terapia kirjoituksilta kun itsetunto kohoaisi.