Luulenko vain vai onko Kauppakatu hiljentynyt? Aamulla kauppaan ajellessa näkyi niin vähän ihmisiä, että sormet riittä luettelemaan.
Hiljainen kylätie
3
287
Vastaukset
- Alan Mesta
Kauppakatu alunperin perustettiin hevosella ja kävellen kuljettavaksi. Nyt kuin kaikilla on omia autoja ja monet kulkevat bussilla niin kestää jotakin 3min kun olet jo kadun toisessa päässä.
Eli ennen oli kaupoilla paremmat mahdollisuudet pärjätä kun ihmisillä oli aikaa katsella ikkuinoita ja mitä tavaraa kaupoissa myytiin ! Minäkin ensin kuvittelin että hiljenee mutta onkin käymässä toisin päin. Kannattaa kulkea kauppojen aukioloaikana silloin siellä kulkee yhtenäinen autojono. Se monesti ehdottamani kauppakeskus CM:n ja 23 väliin leventäisi kauppakadun niinkuin muissakin kaupungeissa ja lisäisi merkittävästi asiakkaita. Nyt eletään 2000 lukua eikä mitään kärrypolku-aikaa.
- 17+9
unta nää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471