Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
annesuni
profiilit
annesuni
annesuni
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
10
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+teillä+on+tilanne+tänä+päivänä?+Ainakin+kun+teillä+on+omakotitalo,+niin+saatte+myrkytettyä+koko+talon,+mikä+ei+aina+kerrostalossa+vuokralla+asuvalle+ole+mahdollista+(vaikka+Ympäristövirasto+niin+vaati+useita+kertoja).
Jouduin+muuttaessa+nakkaamaan+pois+lähes+kaiken..+Matot,+lipastot,+sohvan,+nojatuolit,+sängyn,++verhot,+päiväpeitteet,+pöytäliinat+jne..+Sain+pelastettua+vain+vaatteista+ja+kengistä+ja+laukuista+osan.+Vakuutuksesta+ei+euroakaan,+sossusta+300€.+Uusi+sohva+maksoi+200€+ja+se+oli+halvin+mitä+Ikeasta+löysin.+Jumalan+kiitos+tässä+asunnossa+ei+ole+löytynyt+yhtään+ötökkää!!!+Mutta+neuroottisuus+jatkuu..+En+koskaan+luota+etteikö+niitä+olisi+jos+otan+vaatteita+kaapista,+tarkistan+vieläkin+kaiken+ennenkuin+puen+päälle.+Toukkia+löytyi+melkein+sen+200kpl+yhteensä+siihen+mennessä+kun+pääsin+muuttamaan+pois+:/
06.06.2017 21:58
itse+olen+miettinyt+fentanyyliä,+oxycontteja+ja+alkoholia.+Tai+vain+yksinkertaisesti+insuliinia.
06.06.2017 21:31
Eli+siis+kuntouttavaan+joutuu+työkykyiset+ihmiset,+mutta+ne+kenen+pitäisi+oikeasti+päästä+kuntoutumaan+työelämään,+eivät+saakaan+kuntoutua..+nimimerkillä+kokemusta+on.+Ensin+pakotettiin+millon+mihinkin+työhön+ja+aina+tuli+potkut+kun+vointi+ei+kestänyt+kunnolla+edes+lääkkeillä+ja+terapialla.+Sitten+löytyi+kuntouttava+paikka+jossa+kaikki+sujui+mallikkaasti+niin+sitten+koko+elämä+revittiin+kappaleiksi+ja+jätettiin+työttömäksi..+Aloin+olla+jo+aika+lähellä+normaalia+työkykyä..
06.06.2017 21:20
En+ole+huomannut+vastausta+tähän,+mutta+vastaan+nyt+parin+vuoden+takaa+kuitenkin.+Kuntouttavalla+tehdään+max+6h/pv,+4pv/vk.+Itse+olen+saanut+valita+4-5h/pv++4pv/vkjoka+on+ollut+voinnilleni+ihan+hyvä.++Paitsi+että+haluaisin+tehdä+5+päivää+viikossa,+kuten+ennenkin+sai.++Se+paransi+vointiani+huomattavasti+enemmän,+kuin+tämä+nykyinen+käytäntö.+
Tuloja+tulee+9€/+osallistumispäivä+ja+52,50€/kk+bussikorttiraha,+parin+vuoden+välein+saa+200+päivän+ajan+korotettua+päivärahaa+eli+noin+4,70€/arkipäivältä+enemmän.+Kyllä+se+tekee+kuukaudessa+jo++290,50€+enemmän+kuin+mitä+työtön+saa.++Ja+tietenkin+menisin+normitöihin+jos+vain+voisin,+mutta+en+sairauksiltani+kykene.+Nyt+minulta+otettiin+psykiatri+pois,+lääkkeet+pois,+lukio+jäi+kolmannen+kerran+kesken+kun+en+enää+ilman+lääkkeitä+siihen+pystynyt+ja+sitten+TYP:stä+katsottiin,+että++olen+huonossa+kunnossa+ja+minut+pakotettiin+kokonaan+työttömäksi,+vaikka+ko+työpaikka+halusi+minut+pitää+kuntouttavassa+työtoiminassa.+Nyt+minulla+ei+ole+enää+mitään+elämässä..+enkä+voi+enää+saada+kuntouttavaa+enkä+työkokeilua..+ja+normiduuniin+minusta+ei+todellakaan+ole.+
Siksi+halusin+olla+"orja",+että+pystyn+joten+kuten+maksamaan+opintolainojani+pois+ja+pitämään+luottotietoni,+olisin+lähempänä+työelämää+ja+unelmiani..+olisin+voinut+opiskella+samalla+ja+saada+toisen+ammatin.+Siksi.
06.06.2017 21:14
Miten te ihmiset _joudutte_ kuntouttavaan? Itse olen saanut taistella jo parin vuoden ajan siitä, että _saan_ olla kuntouttavassa. Vaikka minulle on diagnosoitu sellaisia sairauksia minkä takia en kykene normaaliin päivätyöhön. Ja niiden takia olen saanut useasta paikasta potkut. Siltikään kukaan ei usko, etten voisi tehdä normitöitä..
22.06.2015 16:02
Joo niin olen tehnytkin ja kävin katsomassa tänään uutta asuntoa. Nykyinen asuntoni on myrkytetty jo ammatilaisen toimesta 2krt ja olen itse käyttänyt 4 purkkia myrkkyä ja viimeksi tänään löysin taas toukan.. Ympäristövirastossa ovat todenneet vyöturkiskuoriaisen toukiksi. Ja kiinteistöhuolto ei tosiaan suostu myrkyttämään kuin minun asunnon vaikka muillakin naapureilla sama ongelma. Eivät vain osaa itse siitä isännöitsijälle ilmoittaa. Jääkööt tänne toukkien sekaan asumaan minä ainakin muutan tästä pois.
10.02.2014 21:18
ja nyt jo yhteensä 44 joista 28 ollut kuolleita (ja kuolleet tosiaan löytyneet myrkytysten jälkeen). Äsken löytyi yksi elävä mun meikkilipastosta !!? Siellä oli myös yksi kuori, Yksi kuori löytyi myös eteisen lattialta ja yksi kuori makuuhuoneen vaatekaapin alahyllyltä.
Mitä niille tapahtuu sen jälkeen kun ne vaihtaa sen kuoren? Näitä löytyy monta eri kokoa on 1-2mm, noin 5mm, on 1cm ja noin 1,2cm. Mitä helvettiä täällä tapahtuu?! Montako sukupolvea näitä oikeen on ja miten ihmeessä ne viihtyy meikkilipastossa!? Tilanne on paljon pahempi kuin osasin kuvitellakaan!! Tämä suorastaan räjähti käsiin aivan yhtäkkiä, kun ikinä aiemmin ei ole yhtä ainutta näkynyt.
19.01.2014 03:22
No oisin myrkyttänyt, vieny parvekkeelle pakkasee, pessyt, kuivannu, taas pakkaseen. Niin oisin voinu ees kuvitella käyttäväni nuita villapaitoja vielä. Sillä keinolla tuskin niihin jäisi yhtään henkiin.
Tähän mennessä niitä on löytynyt joka huoneesta muutamia lattiolta. Yhteensä 23 joista puolet kuolleita. Saapa nähä monta niitä kaiken kaikkiaan tulee löytymään, varmaan miljoona.. Ja olen lähes varma että kyseessä on pilkkuturkiskuoriaisen toukat.
18.01.2014 13:10
Miksei vaatteita voi myrkyttää kun myrkkypurkissakin lukee että esim lemmikkieläinten pedit voi myrkyttää??!
Lisäksi olen lukenut useista lähteistä että viihtyvät sohvissa, matoissa, sängyissä yms. Voi kumpa joku voisi vaan auttaa ja saisin palata normaalin elämään jo :'(
17.01.2014 21:44
Ja onko tämä ihan hirveä määrä kun olen löytänyt yhteensä 4 kuollutta ja 9 elävää jotka olen tappanut välittömästi??
Onko kukaan laittanut suoraan tekstiileihin mitään myrkkyä?
Auttaako jos vedän silikoonilla kaikki pahimmat raot umpeen?
17.01.2014 01:20
Olen tarkastanut hellan takaa ja siellä oli kuoria, ei yhtään elävää. Laitoin myrkkyä sinnekin. Olen lukenut kaiken mahdollisen tiedon mutta joka paikassa lukee vähän eriä. Harvoin ostan kirpputorilta mitään, ja jos ostan pesen ja tuuletan vaatteet huolellisesti. Kuitenkin tilanne tuntuu aivan toivottamalta kun sukkia ottaessakin saa pelätä mitä siellä on, alusvaatteet pitää tarkastaa. Kasvoja pestessäkin pitää tarkistaa ettei pyyhkeissä ole mitään ylimääräistä. Kuvottaa nukkua sängyssä. En uskalla ottaa edes talvikenkiä tai toppavaatteita vaikka ovatkin olleet parvekkeella monta päivää. Olen kohta aivan mielisairaalaosastoa. Tuntuu kuin kaikki olisi tuhottu..
Eikä netistä löydy yhtään selviytymistarinaa. Eikai näistä sitten pääse eroon ja pitää varmaan vaihtaa ammattia tms.. Itken koko ajan..
Jos laitan myrkkyä joka viikko joka huoneeseen niin pysyisivätkö ne edes pois minun asunnostani? Onko mitään enää tehtävissä..
Onko niitä voinut olla täällä koko ajan vai ovatko tulleet putkistoista pakkasta pakoon?
Otanko oikeusaputoimistoon yhteyttä että saan apua jos vaadin että tämä ja viereiset rappukäytävät täytyy myrkyttää?
17.01.2014 01:17
Olen tarkastanut osan vaatteista jo. Yhdestä villapaidasta löytyi yksi toukka, mutta vielä mistään ei ole reikiä löytynyt. Minulla siis on tekstiilituotteita aivan mieletön määrä koska olen vaatetusompelija ja se kuuluu vähän niinkuin työnkuvaani.. Siivoan kyllä kaapit säännöllisesti ja osa vaatteista onkin jo pussitettuna ollut, ja tekstiilejä tulee pengottua joka viikko. En ole aiemmin törmännyt näihin tuholaisiin.
Voiko olla, että ötökät ovat tulleet putkistoista pakkasta pakoon? Eivätkä siis ole pesiytyneet vielä tekstiileihini. Olen ollut yhteydessä siihen kiinteistöhuollon myrkyttäjään, mutta aikovat myrkyttää pelkästään minun asuntoni koska kukaan muu ei ole ilmoittanut ötököistä. Olen silti enemmän kuin varma, että muillakin niitä on. Koska tässäkin kerrostalossa asuu vain minä, yks juoppo, yks lapsiperhe ja kaikki loput on vanhuksia. Vanhukset tuskin siivoilevat jatkuvasti ja hääräilevät vaatteidensa kanssa, tai ovat yhtä tarkkana kuin esimerkiksi minä.
Ja todellakin kaikki vaatteet on pesty ja putsattu. Pidän vaatteistani todella hyvää huolta enkä ikinä jätä lojumaan likaisia vaatteita mihinkään. Nyt alkaa vaan iso operaatio kun ei kaikki tekstiilituotteeni edes mahdu mun parvekkeelle mutta osa siellä jo on.
16.01.2014 18:30
juurikin näin, itse 5 vuotta paniikkihäiriöstä kärsineenä 12 erilaista mielipidelääkkettä kokeilleena. muutamasta bentsorespasta helpoittuneena jälleen työkyvytön kotiin lukittautuva itkuinen paskiainen. jatkuvaa saikkua saa hakea ja joka toinen ilta kirjaimellisesti itkeä sängyssä kun ei pysty edes kävelemään ahdistuksen takia. nyt kahden päivän sisään käynyt tk päivystyksessä, ouksin päivystyksessä ja psykiatrisessa päivystyksessä. ei yhtä ainutta rauhoittavaa, lisää saikkua. ai että mukavaa...
12.10.2012 18:36
ei mitenkään mahdollista että voisin sanoa mikä on suosikki. rakastan the beatlesia!! ja jokaisesta kappaleesta tulee mieleen erilaisia muistoja ja hyviä hetkiä :) vaikka en ole edes elänyt beatlesien huippuvuosien aikaan niin olen kuunnellut kaikki kappaleet varmaan satoja kertoja hehe. aivan mahtavaa settiä, ei voi muuta sanoa!
09.10.2009 16:55
mahtavaa!! :) harmi kun en ole aiemmin tiennyt, heti aamulla sukkaostoksille !!!
31.07.2009 01:53
mutta mitä ne ruskeat pystyviivat hampaissa on? aika hämmentävän näköisiä ovat..
30.06.2009 01:11
siis en ymmärrä miksi tämä on uutinen.. tuohan on ihan päivänselvä asia, enemminki hämmennyin siitä että tämä on UUTINEN.. onhan tuo aina tiedetty että koirat ovat viisaampia. "Kissat ovatKIN koiria tyhmempiä" onko kissoja muka joskus pidetty koiria viisaampina? millä perusteilla? aivan uskomatonta..
17.06.2009 12:25
vaikka onki jo muutaman kuukauden vanha juttu tämä mihin vastaan, mutta minun poikaystäväni ainakin huomautti ensimmäisen kerra minun lihomisestani kun puhuin hänelle miten suhteemme on huonontunut reilun puolen vuoden sisällä, sen jälkeen hän on huomautellut, piilovittuillut, vittuilut ihan suoraan, haukkunut ja alentanut minua lihomiseni takia jatkuvasti. nykyään olen kuulemma läski ja oksettavan näköinen, koska lihoin puolen vuoden e-pillerikuurin takia, eikä ole kovin aikaa liikunnalle tällä hetkellä.
25.01.2009 08:24
jos kerran mennään jo nuin turhamaisuuteen ni sittenhä pitäs tehä ylipainoisille kaikki muukin omaa, esim linja-autot sun muut julkiset kulkuvälineet jne.
25.01.2009 07:53
tehdäänkö anorektikoillekki omat leffapenkit ettei ne veis turhaa tilaa normaalipainoisilta leffassa käyviltä? anorektikoita kun mahtuis enemmän yhteen leffasaliin jos penkit olis puolet pienenpiä. kyllä nuita verorahoja riittää, pitääpä varmaan itselläkin lihottaa ihan vaan sen takia että voi hyödyntää nuita verorahoja..
25.01.2009 07:51
1 / 2