Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

31

1. Mikä+teillä+on+tilanne+tänä+päivänä?+Ainakin+kun+teillä+on+omakotitalo,+niin+saatte+myrkytettyä+koko+talon,+mikä+ei+aina+kerrostalossa+vuokralla+asuvalle+ole+mahdollista+(vaikka+Ympäristövirasto+niin+vaati+useita+kertoja).Jouduin+muuttaessa+nakkaamaan+pois+lähes+kaiken..+Matot,+lipastot,+sohvan,+nojatuolit,+sängyn,++verhot,+päiväpeitteet,+pöytäliinat+jne..+Sain+pelastettua+vain+vaatteista+ja+kengistä+ja+laukuista+osan.+Vakuutuksesta+ei+euroakaan,+sossusta+300€.+Uusi+sohva+maksoi+200€+ja+se+oli+halvin+mitä+Ikeasta+löysin.+Jumalan+kiitos+tässä+asunnossa+ei+ole+löytynyt+yhtään+ötökkää!!!+Mutta+neuroottisuus+jatkuu..+En+koskaan+luota+etteikö+niitä+olisi+jos+otan+vaatteita+kaapista,+tarkistan+vieläkin+kaiken+ennenkuin+puen+päälle.+Toukkia+löytyi+melkein+sen+200kpl+yhteensä+siihen+mennessä+kun+pääsin+muuttamaan+pois+:/
  2. vaikka onki jo muutaman kuukauden vanha juttu tämä mihin vastaan, mutta minun poikaystäväni ainakin huomautti ensimmäisen kerra minun lihomisestani kun puhuin hänelle miten suhteemme on huonontunut reilun puolen vuoden sisällä, sen jälkeen hän on huomautellut, piilovittuillut, vittuilut ihan suoraan, haukkunut ja alentanut minua lihomiseni takia jatkuvasti. nykyään olen kuulemma läski ja oksettavan näköinen, koska lihoin puolen vuoden e-pillerikuurin takia, eikä ole kovin aikaa liikunnalle tällä hetkellä.