Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

8

1. Sairastelin vuosina 2007-2009 asuessani espoossa espoonkruunun asunnossa espoon keskuskessa,asuin espoonkruunun talossa,olin koko ajan kipeä,talossa oli hometta sen haistoi ja näki,kun katossa oli isoja pilkkuja ja kaakeleissa kans,tulipa rakennusmiehet vaan maalaamaan katon,eli peittivät jäljet,muutenkin asunto oli kauhea,noh mää muutin siitä keväällä 2009 mieheni kanssa yhteiseen asuntoon kun olin raskaana,ja sairastelin koko ajan,oli outoa kuumetta,virtsatietulehduksia yms,olin koko ajan kipeä,se johtuo asunnosta,kun muutin hesaan,loppui sairastelut seinää.

Hesassa asuessani en sairastellut yhään,kunnes muutimme tänne vantaalle saton taloon,tarvitsimme isomman asunnon,olen täälläkin sairastellut paljon vähemmän kuin espoossa,nyt meillä taas isompaana asuntoon muuttaminen kun poika tarvii oman huoneen, Olemme nyt muuttamassa skv:lle,ja se asunto tai asuinalue mihin muutamme, niissä taloissa on joskus ollut hometta kuulemma,itse olen paha allergikko,joten sen näkee miten reagoin kun maanantaina mennää katsoo asuntoa. Aion kyllä kyylätä joka paikan ja jos vähänkin epäilyttää,niin en ota asuntoa mitä tarjotaan,nään kuitenkin sitten alanko oireilee,jännityksellä odottaen :D