Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kiss-kiss
profiilit
kiss-kiss
kiss-kiss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sairastelin vuosina 2007-2009 asuessani espoossa espoonkruunun asunnossa espoon keskuskessa,asuin espoonkruunun talossa,olin koko ajan kipeä,talossa oli hometta sen haistoi ja näki,kun katossa oli isoja pilkkuja ja kaakeleissa kans,tulipa rakennusmiehet vaan maalaamaan katon,eli peittivät jäljet,muutenkin asunto oli kauhea,noh mää muutin siitä keväällä 2009 mieheni kanssa yhteiseen asuntoon kun olin raskaana,ja sairastelin koko ajan,oli outoa kuumetta,virtsatietulehduksia yms,olin koko ajan kipeä,se johtuo asunnosta,kun muutin hesaan,loppui sairastelut seinää.
Hesassa asuessani en sairastellut yhään,kunnes muutimme tänne vantaalle saton taloon,tarvitsimme isomman asunnon,olen täälläkin sairastellut paljon vähemmän kuin espoossa,nyt meillä taas isompaana asuntoon muuttaminen kun poika tarvii oman huoneen, Olemme nyt muuttamassa skv:lle,ja se asunto tai asuinalue mihin muutamme, niissä taloissa on joskus ollut hometta kuulemma,itse olen paha allergikko,joten sen näkee miten reagoin kun maanantaina mennää katsoo asuntoa. Aion kyllä kyylätä joka paikan ja jos vähänkin epäilyttää,niin en ota asuntoa mitä tarjotaan,nään kuitenkin sitten alanko oireilee,jännityksellä odottaen :D
09.01.2011 09:29
Itsellä oli aikoinaan ikean ruokapöytä +tuolit,hajosivat parin kerran jälkeen...
Ostin ikeast up light lampun, kesti pari vuotta,lampun varjostin oli sulannut kiinni lamppuun...
Jep, eli en ostais mitää ikeasta,enkä lähtisi juoksemaan tarjousten perässä..
ps: ja mä sain aikoinaan vauvalle taljan ja ei ollut aito,haisi niin karseelle et lensi kyllä kiiresti roskii...
03.12.2010 10:23
Hmm mielenkiintoiseksi on mennyt tämä kirjottelu täällä suurin osa puhuu asiaa. Ja tottakai se on hyvä että tämä asia otetaan esille, vaikka joillekin se on epämiellyttävä aihe tai häpeä puhua asiasta.
Mutta yleensä puhutaan vaan siitä et mies lyö, mutta ei naisista, näin se menee ja apua enemmän väkivaltaisille miehille kuin naisille, näin se menee. Jossain määttää mutta missä?
21.06.2008 23:23
Elämä on arvaamaton koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, sen takia täytyy vaan nauttia jokaisesta pienestäkin iloista mitä löytyy.
Osanottoni omaisille, voimia jaksamiseen, tukekaa toisianne.
20.04.2008 16:21
www.x-tra.de, saksalainen Goottikauppa löytyy myös isoja kokoja.
09.05.2007 22:29
Se on hänen mennyttä elämää, sä et voi sitä pyyhkiä pois hänen mielestään. Sinulla on muistoja hänellä on muistoja. Toiset vaan tykkää pitää existänsä valokuvia, koska se on koettua elämää.
Mutta nyt sinulla on hänet ja voit olla ylpee siitä että olet saanut hänet. Elämässä on muutakin iloa kuin murehtia exien valokuvia.
Joten ryhdistäydy nyt ja anna muistojen olla. Ja kehitä itsetuntoasi muulla tavalla kun murehtimalla.
09.05.2007 22:24
Itse en häpeä näitä juttuja, lähiomaiset tietää, paitsi vanhempani. Mutta hyvin elän sen kanssa se on osa mua ja minua. Uskallan olla se mikä olen ilman häpeää.
23.04.2007 23:48
Voin sanoa et kummassakin osapuolessa on vikaa niin asiakkaissa kuin myyjissäkin.
Itse käyttäydyn aina ystävällisesti ja hymyilen ja kysyn rohkeesti, yleensä neuvotaan.
Mutta on myös näitä"hapankorppuja" jotka vaan murahtelee tai lähtee pois tilanteesta, että on myyjissäkin vikaa.
Itse olen ollut asiakaspalvelijana ja tiedän mitä se on, olen työssäni asiakkaiden kanssa tekemisissä ja kaikkeen saa tottua. Mutta niin kauan on hyvä olla kunhan ei kanna töitä kotiin.
23.04.2007 23:44
1 / 1