Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
annalucia
profiilit
annalucia
annalucia
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
7
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nyt pääsee sisälle, näki jopa tulleet viestit ja pystyi lukemaan. Mutta lähetys ei onnistu!!!
Miten vaikeeta voi olla saada kaikki toimimaan? Varsinkin kun teillä on ollut aikaa siihen?!
11.02.2010 15:17
Miksi miksi miksi....!!!
Mikään ei toimi ja ei ole toiminut moneen päivään. Koska aiotte saada postit toimimaan? Olisi tärkeitä maileja luettavana ja lähetettävänä!!!!!
11.02.2010 13:09
Mull ei ole toiminut sähköposti kahteen päivään eikä vieläkään toimi!!
Koska ajotte saada sen toimimaan?????!!!!
11.02.2010 09:23
Voipi olla vaikka mitä.. Onko tulehdusarvot katottu? Onko sinulla ylipainoa? Väärä asento jaloissa? Lihakset jumissa?
14.01.2008 16:47
En tiedä kyseisestä rodusta mitään, mutta jos voit olla toisen koiran kanssa pari viikkoa ilman lääkkeitä niin voi olla että allergiasi on mennyt pois. Koska prick-testi on tehty? Ne eivät ole luotettavia, kannattaa pyytää että ottavat verikokeen ja siitä teettävät testin, se on varmempi.
14.01.2008 16:45
Aloitit siis nyt uudestaan? Miten on sujunut?
Mulla sitä tiputettavaa riittää parin ihmisen edestä... (40kg ja risat) Silloin olisin normaalipainossa. Mutta hitaasti hyvä tulee. Paljon paremmin on mennyt tämä viikonloppu ja alkuviikko kun edellinen. Tuntuu positiivisemmalta.
Et käy ryhmässä?
Mun on vähän pakko.. Kun on seurannassa niin tuntuu että on pakko tehdä jotain. Jos se jää omille harteille niin on aika tuskaista mulla.
14.01.2008 16:41
Tällä hetkellä paino on siinä 100kg. Ikävä kyllä :/. Mistäs mä saan tätä tietoa kasviksista yms? Entäs juustot, raejuustot jugurtit...? Onko niissä kuinka paljon proteiinia? Soijaa siis pitäisi suosia? Mitäs kaikkea siitä voi tehdä? Olen lähinnä syönyt soijamakkarakeittoa, paistettua soijaa..
03.01.2008 19:59
Eipä taida olla sama henkilö.
En ainakaan muista jutelleeni kenenkään kanssa :D.
05.12.2007 12:04
Alueena port el kantaoui on kaunis, ranta mukava, ainakin meidän hotellin ulkopuolella (vincci el kantaoui). Me syötiin lähinnä hotellissa kun oli puolihoito, mutta kyllä siellä ruokapaikkoja on. Rannalla syötiin kerran pizzaa ja täytyy sanoa että en ole parempaa saanut! Aikaa ravintolaan mennessä on oltava, heillä ei nimittäin ole kiire ;).
Musta hintataso on edullinen, meidän omaan verrattuna. Mutta muista tinkiä!! Ja kunnolla. He yrittävät nimittäin korkealla hinnalla joten tiputa ainakin puolet. Riippuu tuotteesta. Esim mausteita yksi yritti myydä mulle 10dinaarilla ja sanoin että maksan korkeintaan 3 ja sillä sain sen sitten.
Soussessa on medina joka on ihana. Siellä menee päivä helposti. Siellä saa tavaraa maasta taivaaseen.
Rahaa kuluu riippuen siitä mitä ostelet. Vaatteet ovat kauniita, mutta jos olet S/M kokoa isompi ei niitä oikein löydy. Siis käyttövaatteita. Jos haluaa jotain muistopaitaa tms niin niitä on isompana myös. Osallistuin detourin matkoihin, joten siihenkin meni rahaa, mutta se kannattaa! Ne olivat kaikki hyvin järjestettyjä ja niistä sai paljon iloa irti. Kävin myös hieronnassa ja siellä on lähes suomen tasoa. 50dinaaria kokovartalohieronta tunti. Eli siinä 25€. Tämä oli hotellissa, eli siellä varmaan on vähän kalliimpi kuin muualla.
Hygienataso.. hm. On se kai ok. Yleiset käymälät ovat aika inhoja. Pidä aina mukanasi käsisavetteja jolla putsaat kätesi ennen ruokaa. Apteekista saa myös pienen pullon desifiointiainetta.
Aloita myös ennen matkaa maitohappobakteerit ja jatka niitä matkan ajan ja parin päivän sen jälkeen. Auttavat niin ettei tulisi ripulia. Kannattaa kuitenkin olla mukana immodiumia jos maha menee sekaisin.
Suositeltavaa on myös jäykkäkouristus ja hepatiittirokotteet.
Hyvää matkaa!
03.12.2007 13:45
Onnea vaan sinulle kun saat pian lähteä tunisiaan - otatko mut mukaan ;) ? Missäs asustatte?
14.11.2007 10:18
Tiimarin outlet löytyy kyllä lähempääkin jos HKI asut. Itäkeskukseen on avattu, vanhalle puolelle lähellä citymarketia ja ennen on ollut vantaalla myös hobbyhallin vieressä
17.10.2007 12:43
Hyvä :D
17.10.2007 12:41
Niin vähän vaikeeta on tehdä ruokaa jos ei ole välineitä... Outoa että on lukittuna. Toivottavasti avaavat :D
Matka lähestyypi ja mietin juuri mitä kaikkea pitäisi muistaa ottaa mukaan... Kaipa sieltä saa jos jotain unohtuu?
Mites tulli? Onko siellä sellaista?
10.10.2007 12:11
Kiitos kaikille vastanneille! (Lisää saa laittaa :D )
Tässä odottelen kovasti matkaa..
Puolihoidolla mekin menemme. Miksi kaapit ovat lukossa?
09.10.2007 10:38
Hei taas!
Mitä tarvitsee sinne mukaan, ihan siis matkatavaraa? Vaatetus? Tavarat? Mitä toivoit että olisi ollut mukana, mutta oli jäänyt kotiin ?
03.10.2007 16:54
Kiitos teille jotka jaksoivat vastata!
Olen menossa marraskuun alussa kyseiseen paikkaan viikoksi.
Onko kukaan käynyt kampaajalla siellä? Osaavatko he sen verran englantia että ymmärtävät mitä haluaa? Kallista?
Missäs tämä suomalainen Minna on?
Kantouissa?
24.09.2007 11:00
Molempia se taitaa olla. Ruoka itsessään ahdistaa koska mun päässä soi että kaikki lihoittaa. Tiedän kyllä mikä on terveellistä, siitä on jankutettu vaikka kuinka. Tarpeeksi kaikkea, mitään ei saisi jättää pois jne. Mutta se käytäntö.. Miten sen saisi toimimaan? Te jotka olette jo parantuneet - miten se kääntyi? Miten te saitte syömisen normaaliksi. Minkälainen prosessi se oli?
13.09.2007 10:35
Mutta kun se ymmärtäminen ei auta. Ahdistus on niin hirveä että en saa alas juuri mitään. Miten päästä tästä ahdistuksesta eteenpäin? Miten saada syötyä tarpeeksi ja mikä loppujenlopuksi on se tarpeeksi? Mitä se tarkoittaa?
06.09.2007 18:46
Ei sinussa mitään vikaa ole varmastikkaan. Luulen että he yksinkertaisesti eivät jaksaneet oman huonon vointinsa takia. Ehkä heilläkin oli vaikeita aikoja?
20.02.2007 09:50
1 / 1