Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jinxed6
profiilit
jinxed6
jinxed6
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
12
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huoh.. juntteja täynnä koko kylä, ei varmasti tule koskaan käytyä niillä nurkilla!
09.09.2012 04:45
Persut eivät ole käyneet kouluja.
09.09.2012 04:36
Sinne mennään sovinistiseen ja rasistiseen ilmapiriin yhtään ajattelematta. Kaikki sotasna hä'vinyt Suomi ei voisi veteraaneille tehdä pahempaa karhunpalvelista, kun tuhlata mielettömiä määriä rahaa turhanpäiväisiin historiallisiin sotaleikkeihin, kun samaan aikaan ihmiisä kuolee leikkausjonoihin ja vanhukset nääntyvät hoidon puutteeseen. Siinä hullujenhuoneessa tuhlattu aika on poissa kaikesta järkevästä ja maksaa yhteiskunnalle omaisuuksia.
26.01.2012 09:24
Ja mitäköhän joku älyvapaa sairas "varusmiespalvelus" (mihin ei ketään pakoteta enää muualla Euroopassa kuin Suomessa) tähän liittyy?? Taidat olla tosi älykäs mies...
26.07.2011 11:13
Jos se että joku on niin helvetin tyhmä, että lähtee leikkimään jotain sairasta sotilasta, on syy pysyä mahdollisimman kaukana kyseisestä sänkipäästä. Juuri sellaisten kusipäitten takia sotia on, joten on suhteellisen idioottimaista kutsua näitä kuningasajattelijoita joiksikin fakin "rauhanturvaajoiksi".
18.08.2010 17:14
...on lopettanut toimintansa, eikä palauttanut rahoja palvelun tilaajille. Harvinaisen typerää porukkaa, varma linnareissu tiedossa kunneivat hoida asioitaan.
10.04.2008 22:27
...siltä että on lopun alkua ilmassa. Kommunikointi -joka aina on ollut ihan liian hidasta/vähäistä- tuloksista jne. on loppunut lähes kokonaan. Olisi pitänyt osata puoli vuotta sitten lopettaa.
28.03.2008 18:45
..se ihan noin ole, itse olen vielä roimasti voitolla, kiitos kerran osuneen ravivedon, joka toi rahat takaisin yli 50 kertaisesti. Huijamisesta ei ole kysymys, mutta pitäisi myöntää selvät virheet eikä pitää porukkalaisia niin saappaina, etteivät ne selvää asiaa itse helpolla huomaa.
23.03.2008 21:58
vastaavia esimerkkejä on viime viikoilta vaikka kuinka paljon. Välillä tulos ei muutu yhtään epätodennäköisemmäksi ja kerroin nousee sadoilla tuhansilla, mutta eipäs olekaan enää mukana. Samoin Vakiorivi on aina liian helppo tai liian vaikea, itse sain nytkin 24-rivin haravalla 12 pohjalle, joten luulisi noilla rivimäärillä osuvan enemmän kuin joka 2. kerta. En tiedä onko sattumaa, että tuo huonosti pelaaminn alkoi samalla kellonlyömällä kuin Veikkaus alkoi kiukuttelemaan Voittoporukalle. Ei tuurin piikkiin voi kaikkea laittaa, se tapaus joka siellä sivuilla on nyt "esimerkkinä huonosta tuurista" on ainoa minkä minä laitan tuurin piikkiin.
23.03.2008 21:52
Kenenkään ei ole järkevää mennä armaijaan pelleilemään ja tuhlaamaan verorahoja. Suomessa kuolee ihmisiä leikkausjonoihin, joten 2. maailmansodan leikkimiseen ei pitäisi olla varaa äyrinkään vertaa. Harmittaa, kunnen itse tajunnut lähteä saman tien pois, kun huomasin kuinka älyvapaata ja tarkoituksetonta se touhu on.
23.02.2008 15:37
...kärsimätöntä ja mitään käsittämätöntä. Ite alotin vuosi sitten satkulla ja nostin sen viime alkukevään ison (rahat 50-kertaisena takasin)ravivoiton jälkeen 2500. Jotain kritisoitavaakin kuitenkin on, Vakion (tuli muuten tänään 13 oikein) rivimäärät on mun mielestä liian isot ja kyllä tossa just olleen tappioputken aikana oli tilanteita, jossa viime hetken maali nosti kerrointa ja oli ihan yhtä todennäköinen kuin edellinenkin tulos, mutta kuitenkaan se rivi ei ollut enää mukana. Vaikeaa se tietty on.
09.02.2008 22:38
Joku aivoton sänkipäinen kyttä seksikäs? Mene hoitoon...
01.08.2007 20:40
1 / 1