Jonne Aaronin muija lähti viimeinkin litomaan

vai hyvä mies ...

Suomalaisbändi Negativen supersuosittu laulaja Jonne Aaron on nykyään sinkkumies, uutisoi Ilta-Sanomat.

Jonne Aaronin, 27, yhdeksän vuoden parisuhde on päättynyt. Jonne ehti seurustella koko aikuisikänsä itseään kuusi vuotta vanhemman avopuolisonsa kanssa. Lehden mukaan kumppanin tekemä eropäätös tuli Jonnelle yllätyksenä.

– Olin miettinyt, että menemme yhdessä loppuun asti. Olin ajatellut kosintaakin. Sydämessä soi nyt vahva blues ja olen hyvin surullinen ja masentunut, mutta sehän kuuluu erokuvioihin, Jonne Aaron toteaa Ilta-Sanomille.

Koko ikänsä seurustelleelle Jonnelle sinkkuelämä on täysin uusi elämäntilanne. Ennen pitkää avoliittoa laulajalla ehti olla kaksi seurustelusuhdetta.

– Uuden parisuhteen rakentaminen tuntuu hyvin kaukaiselta. Tällä hetkellä ei mikään vakava kiinnosta. Joku saa minusta vielä hyvän miehen, mutta siihen menee aikaa, Jonne Aaron toteaa lehdelle.

Lähde: Ilta-Sanomat

(MTV3

--------------------------------------
Joitakin vuosia sitten tämäkin "hyväksi mieheksi" itseään tituleeraava
tyyppi kävi aivan julkisesti huorissa maailman huorakaduilla ja kehtasi
vielä pitää siitä numeroa lehdissä. Antaa meikatun poikapopparin ensin kasvaa ja sitten etsiä jotakin äitinsä ikäistä naista, joka antaa pojalle tarpeeksi pitkän liekanarun liikkumiseen.

47

8298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

vai lähti

• Mummun poikiloita.

Onkohan nuo veljekset jo suorittaneet varusmiespalveluksen . yksi paneskelee katri-helenaakin.

• Ja mitäköhän joku älyvapaa sairas "varusmiespalvelus" (mihin ei ketään pakoteta enää muualla Euroopassa kuin Suomessa) tähän liittyy?? Taidat olla tosi älykäs mies...

• Siinä taas

ämmä yrittää tehdä miehestä syyllistä, kun akka lähtee. Onneksi ei ollut hommannut lapsia, eikä saa Jonnen rahoja mukaansa.

• PenaKaasi

Ai mitä rahoja.. jonnen mitä sillä muka on ???

• Euroja (€)
        PenaKaasi kirjoitti:

Ai mitä rahoja.. jonnen mitä sillä muka on ???

Jotka hankkinut musiikillaan ja joita viisaana miehenä ei lahjoittanut avopuolisolleen.

• ei olennaista
        Euroja (€) kirjoitti:

Jotka hankkinut musiikillaan ja joita viisaana miehenä ei lahjoittanut avopuolisolleen.

Avosuhteessa muijakin on päässyt muilla keinoin hyötymään keikkatuloista. Mutta olennaista onkin se, että Aaronin heiluessa monessa paikassa,monessa
        liemessä, kotona odottava muija on hyvinkin oikeutettu kipurahoihin. Jenkeissä saisi jo.

• Kutri-Hulina

Oliko se nainen vai toinen homomies, joka jätti?

• Noin kauniin

miehen kannattaisikin seurustella vain miesten kanssa, akat vain huijaa.

• Hortensia Horowiz

Taisi olla joku homomies, jätkä on kun RÄKÄ AIDANSEIPÄÄSSÄ ja puhuu kun kovempikin naistenmies,voi helvetti etsisi jonkun vanhan muummon millä harjoittelisi,niinhän velipoikakin teki esim.(Aira Samulin) siinä olisi kukkakepille mummoa tarpeeksi.

• Mitä jos
        Hortensia Horowiz kirjoitti:

Taisi olla joku homomies, jätkä on kun RÄKÄ AIDANSEIPÄÄSSÄ ja puhuu kun kovempikin naistenmies,voi helvetti etsisi jonkun vanhan muummon millä harjoittelisi,niinhän velipoikakin teki esim.(Aira Samulin) siinä olisi kukkakepille mummoa tarpeeksi.

kokeilisit hiilihydraattivapaata dieettiä, voisi sinultakin läskit hävitä, eikä tarvitsisi olla noin kateellinen. Ei se silti naamaasi mitään auttaisi.

• puhuu atleetti vai ?
        Mitä jos kirjoitti:

kokeilisit hiilihydraattivapaata dieettiä, voisi sinultakin läskit hävitä, eikä tarvitsisi olla noin kateellinen. Ei se silti naamaasi mitään auttaisi.

Lähtöpainona 200 kg...Hih hih hii

• Nai-nen?

Mullekin oli ihan yllätys tuo Jonnen exän sukupuoli!

• Jonne ja ilu.

Ettei olis liimataisen veljekset tre huumekuvioissa mukana.ku ovat niin harmaita hiirulaisia ja varpusia.??

• ´´´´

minäkin ihmettelen, kuulemma 9 v seurustellut ja eikö kehunut että oli jokunen vuosi huorissakin jne???? ja telkkujen ulosheitot, kännäykset sikailut jne? että hyvä mies vai???

• Joohh

Ja sinä et koskaan tietenkään tee mitään viistoa elämässäsi, niinkö?? Voi pyhä äiti...

• liimahaistelijainen

Näillä on kyllä jokin pahemmanlaatuinen äitisyndrooma... ellei peräti mummosyndrooma...

• huh ja huh

En tee, ei tulisi mieleenkään mennä huoriin tai kännätä kuin sika tai heitellä televisioita ulos hotellin ikkunasta tai olla tappeluissa, väkivaltaisissa, mukana! Todella epänormaalia käytöstä, kuvottava tyyppi. Onneksi lopultakin avovaimo lähti.

• N_28

Mie olen sitä mieltä että jokainen täydellinen ihminen joka ei oo ikinä tehnyt mitään typerää ja hölmöö vois miettii tätä.."Ennen kuin tuomitset minut.. Pue kenkäni jalkoihisi. Kävele ne kadut, jotka minä olen kulkenut. Käsittele menetys ihmisistä jotka olen menettänyt. Kestä kaikki tunteet ja tapahtumat mitä olen kokenut. Kompastu jokaiseen kiveen johon törmäsin. Nouse aina uudestaan ylös ja kulje täsmälleen sama elämä kuten minä tein. Vasta sitten voit tuomita minut tai elämäni".
      Äh..mitä sitä tollast tekemään tai miettimään..paljo helpompaa vaan suoralt kädelt tuomita.

• Yeeyee

Ei tämä liity mitenkään tämän otsikon alle. ITSE olet valintasi tehnyt ja kääntynyt polulla siihen väärään suuntaan. Olisit valinnut oikean polun. Kyllä sinun valintojasi voi arvostella. Ihminen itse valitsee mihin suuntaan elämänsä johtaa. Ei tarvitse uppoutua suohon asti. Kyllä jokainen voi heittäytyä väärälle polulle, mutta on sen verran tahdonvoimaa, että valitsee toisen tien.

• Voi luoja....

Kyllä voi arvostella jos valinnat ovat suoraan sanoen sairaita, ei kukaan täysijärkinen tai edes hitusen normaali ihminen tee tuollaisia asioita. Mokata voi ja niitä jokainen tekee. Mutta se miten sekopäisiä mokauksia tekee, se on eri asia. Tuon kaltaisilla sekoiluilla ei ole mitään tekemistä edes kohtuu normi-ihmisen sekoiluilla.

• N_28

Hmmm..ei toi nyt niiiiiin SAIRASTA mun mielestä ole.. mutta ei järin viisastakaan.Sit se olis sairasta jos se olis väkisin raiskannu huoran tai heittäny bändikaverin parvekkeelt tv:n sijaan.Ihminen on erehtyväinen ötökkä joskus pitää käydä väärällä polulla huomatakseen mikä on se oikea ja järkevä polku..virheistä opitaan..no jotkuu ei kyl opi.minuu tollanen ei hirveest järkytä ku ympäril tapahtuu paljo SAIRAAMPAAKIN..Jokaisella tietty oikeus omaan mielipiteeseen.

• jepsjeeee

Huorissa käyminen kun itse avoliitossa?
      Hotellihuoneiden täydellinen tuhoaminen?
      Kyllä ihan nämäkin "pikkurikkeet" saavat kohtuu normaalin ihmisen kauhistumaan.

• Mummi49

Eli kaikki ketkä pettävät esim:baarista löydetyn "h**ran" kanssa avo tai aviokumppania on sairaitako?vai pelkästään ihan oikean maksullisen h**ran luona vierailuko vain.Joo typerää on mainostaa sitä julkisesti ja ylipäätään siellä käyminen edes jos ei vapaa ole..Mutta jos jonkun julkkiksen avoliittorikos saa sinut kauhistumaan ni älä vaan ikinä katso uutisia siellä ne kamalat jutut vast liikkuukin..kyllä minua kauhistuttaa katsoa uutisista kaiken maailman terrori iskui tai jotain muuta yhtä kamalaa mutta jonkun rokkarin hotellihuone sekoilut ei kyllä järkytä tai kauhistuta..ehkä en sit vaan ole kohtuu normaali ihminen.

• REEPERBAHN

Jonne kehui vuonna 2006 Iltalehdessä, että oli käynyt huorissa ja oli ihan hintansa väärtti se käynti. Noooh avovaimosta viis.

• Peevelitsoi

Todella törkeä ihminen. Onneksi avovaimo LOPULTA lähti. Joskin, miksi ei lähtenyt aikoja sitten? Se ihmetyttää kyllä.

• Olettepa hölmöjä

Se huorissa käynti oli ennen seurustelua. Muutenkin kummallista, että aina syytetään maksavaa asiakasta, eikä huo-raa, joka ne markkinat tekee.

Jonnella on harvinaisen puhtoinen maine, toisin kuin useimmilla törkykirjoittelijoilla.

• voi !!!!9

AIJAA, kyllä siinä haastattelussa nimenomaan oli tulossa sieltä Hollannista, että silloin 2006 olisi käynyt siis huorissa. PUHTOINEN MAINE, siis jooooooo!

• JanneK.88

Kaiken maailman hölmöt eivät vaan osaa noin vaativia laskutoimituksia, kun 2011 vähennetään yhdeksän, jonkun "olettepa hölmöjä"-idiootin mukaan tulos on ilmeisesti 2006.

• Taitaa teillä
        JanneK.88 kirjoitti:

Kaiken maailman hölmöt eivät vaan osaa noin vaativia laskutoimituksia, kun 2011 vähennetään yhdeksän, jonkun "olettepa hölmöjä"-idiootin mukaan tulos on ilmeisesti 2006.

hölmöillä vuosiluvut heittää, ei seurustellut silloin, ainakaan virallisesti. Jos ovat sallineet toisilleen vapauden, niin mitä se kenellekään kuuluu. Näytäpä kirjoitus, missä se exä syyttää pettämisestä.
        Taidatte itse olla mustasukkaisia. Eiköhän jostain joku nätti poika riitä sinullekin, vaikka maksullisena.

• pölhät

Pah, kuule kyllä seurustelivat, itse Jonne kertoi, ovat seurustelleet vakituisesti 9 vuoden ajan, eli jos ja kun et osaa laskea, lasken sinulle, siis vuodesta 2002 lähtien ovat olleet kimpassa. Mitä ihme vapautta sallineet? Eivät takuulla. Eksä on vaan niellyt nämä tekoset, ei onneksi niele enää.

• Taitaa olla

aikaa paljon enemmän tuosta jutusta, mutta senkus todistat vuosilukusi ja että exä syyttää pettämisestä. Eipä taida onnistua.
        Ei ole ainakaan salaa tarvinnut käydä.

• Oikein..

tuumineet ....yksityisjuttu...

• uskomatonbullshitt

Jotkut ovat vapaita myös vakisuhteissa; käyvät vieraissa tai harrastavat parinvaihtoa, saavat siitä lisää kicksejä omaan suhteeseensa... So what?! Jos ei Jonnen avovaimo lähtenyt Jonnen käytyä huorissa ja kerrottua siitä, niin kai hänellä on siihen syynsä? Jospa Jonne kehuskeli vain kovan rokkarimaineen saadakseen, mutta avokki tiesi asian oikean laidan - ties vaikka oli itse mukana matkalla ja joka sekunti vierellä? Jospa oli itse käskenyt käydä? Who knows?!

Mitä tai keitä te olette sanomaan, missä vaiheessa avokin olisi pitänyt lähteä tai oliko Jonne hänen mielestään hyvä mies, tai tuleeko hän vielä jonkun / joidenkin mielestä sitä olemaan tulevaisuudessa?!

Kauheeta panettelua, vaikkette näistä ihmisistä ja heidän yksityiselämästään tai heille tärkeistä asioista lopultakaan mitään tiedä!!!

• Hyi helvetti

En koskisi johonkin Jonne Aaroniin pitkällä kepilläkään.

• sama täällä

Se on luihun näköinen aliravittu valkoinen biafralainen. Naama täynnä
        meikkiä ja tukka stailattu variksenpelättimeltä. Eikä luotettava.

• bullshittitaas

Niin? Ja se teidän piti kuitenkin tulla kertomaan tänne? Ketä kiinnostaa - varmaan vähiten Jonnea, että kuka EI koskisi?! Haha!

• 1234milla

Hei, eikös jokainen saa tehdä mitä haluttaa.
      Ei kai se ole keltään pois. Jokainenhan saa tehdä omalla
      elämällään kuten tahtoo!

• se ol mukava

En tiedä millainen on muuten, mutta Jonne oli asiakkaani (virasto) ja voin sanoa, äärimmäisen mukava, herttainen, kohtelias ja kaikinpuolin asiallinen kaveri! Yllätyin!!! Eikä todella näyttänyt pissi menneen päähän yhtään. Tosi symppis.

• huhuuuuuuuu

kuuluuko sieltä virastosta asiaan kertoilla asiakkaista nettipalstoilla. tuskin kuuluu.
        kerron jonnelle viestistäsi niin tietää viedä asian eteenpäin.

• idiots on line

mitä sä sekoilet, jos joku sanoo että yleisesti jostain VIRASTOSTA mitä siitä sitten, olet typerä, voi luoja näitä vatipäitä palstalla.
      ja kyllä vaan, jonne on varsin symppis henkilö. minäkin voin kertoa, oli kaupassa asiakkaani.

• Jay_AaronIsHOT

Jonne on niiin ihana, ystävällinen ja rauhallinen kaveri! Plus mun mielestä myös kuuma.. ;) Sit ku Jonne on eksästää päässy yli ni vois tulla mun juttusille.. Tai no vois tulla vaikka heti, khyl mä saisin sen lohdutettua. :) ;D

• Jay_AaronIsHOT

Ps. en ole mikään teini ;)

• vanha nainen

Joo, minäkään en oo teini vaan lähes 50 v. ja Jonne on niin ihana ja pulloon laittaisin ja sitä katselisin, jos pystyisin.

• Tero V

Sinkkuna on hyvä olla, toivottavasti ei ku........n naisiin päin.

• se hotellihuoneen

tuhoaminen ainakin on todennäköisemmin markkinointitemppu bändille - tosin ei kovin onnistunut.. Tekee tollaisesta bändistä vähän rankemman oloisen, ajateltu et tois uskottavuutta. Vähän meni pieleen, toki.

Mut niinkuin näistäkin huomaa, ihmiset nielee mitä vaan.

• zoe76

Jonne vaikuttaa todella sympaattiselta, herkältä ja ihanalta ihmiseltä. Kattokaa ykskin haastattelu, niin ette voi välttyä huomaamasta asian laita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6763
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      674
      2932
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1261
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1110
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      223